Setmana cultural
Alummnat: Laura Piqueras, Maria Medane,
Sara Hijalba, Lidia Gay i Juliette Pera
Nom de l’activitat: Setmana cultural
Edat: 12-18 anys
Durada: 5 dies
Objectius:
-Fomentar la diversitat cultural a l’institut
-Incrementar coneixements sobre les diferents cultures
Recursos:
Alumnes, TIS, professorat, menjar (diferent depenent del país), gomes de cabell (per les trenes), instruments musicals, hena...
Metodologia:
Dia de la setmana
|
Introducció
|
Aprenentatge
|
Consolidació
|
Dilluns (Marroc)
|
Vindrà una persona Marroquina i ens presentarà la cultura. I si hi ha algun alumne que es senti identificat amb aquesta cultura podrà explicar les seves experiències.
|
Activitats:
|
Fer un ball conjunt al hall amb tots els i les alumnes.
|
Dimarts (Senegal)
|
Vindrà una persona Senegalesa i ens presentarà la cultura. I si hi ha algun alumne que es senti identificat amb aquesta cultura podrà explicar les seves experiències.
|
Activitats:
|
Fer un ball conjunt al hall amb tots els i les alumnes.
|
Dimecres (Romania)
|
Vindrà una persona Romanesa i ens presentarà la cultura. I si hi ha algun alumne que es senti identificat amb aquesta cultura podrà explicar les seves experiències.
|
Activitats:
|
Fer un ball conjunt al hall amb tots els i les alumnes.
|
Dijous (Equador)
|
Vindrà una persona equatoriana i ens presentarà la cultura. I si hi ha algun alumne que es senti identificat amb aquesta cultura podrà explicar les seves experiencies.
|
Activitats:
|
Fer un ball conjunt al hall amb tots els i les alumnes.
|
Divendres (Xina)
|
Xerrada d’una persona procedent de la Xina que ens expliqui les costums tipiques del pais i els alumnes puguin fer preguntes obertes, sobre el dia a dia a la Xina.
|
Activitats:
|
Fer un ball conjunt al hall amb tots els i les alumnes.
|
**ANNEX
Terrassa
Població del Terrassa
|
% respecte el total de la població estrangera al municipi
|
% respecte el total de la població del país a Catalunya
| |
Font: Idescat. Padró municipal d'habitants.
| |||
12.279
|
48,24
|
5,73
| |
1.258
|
4,94
|
6,33
| |
1.164
|
4,57
|
1,24
| |
1.116
|
4,38
|
3,53
| |
935
|
3,67
|
1,82
|
No comments:
Post a Comment