Tuesday, May 3, 2016

MR 1516 INSO 1B M07 EVELYN PARRAS FERNANDEZ



La meva escola ideal
Aquesta per mi seria una en la qual s'ensenyés a través de continguts funcionals pel dia a dia no per aprovar el curs, aquesta que es valorés l'esforç i els progressos de cada persona així com també les diferencies com oportunitats.

La manera de treballar seria per projectes, on cada persona treballaria els continguts de manera transversal i cada dia s'aprengués coses noves referit a les habilitats socials, treball en equip i resolució de problemes.

Tindria una zona verda on en un racó hi hauria un hort on les alumnas/es haurien de fer-se responsables, també tindrien molt contacte amb la natura i amb la sostenibilitat i energies sostenibles.

Com a una optativa important, possaria ''mobilitat sostenible'', fomentant així l'ús de bicicletes i altres alternatives que no siguin els cotxes ni motos.

Com a punts importants destacaria la importància d'acabar amb les retallades en educació i així aconseguir reduïr la ratio, disminuïr les hores lectives i augmentar les hores de fer activitats extraescolars.

Dins de la meva escola ideal he dissenyat la meva classe ideal, guiant-me per una escola de Terrassa que conec i ficant les meves retocacions.





















Com es pot veure es un espai ampli fa 32 m2 per 16 alumnes. Té 4 taules repartides per 4 alumnes per cada, on cada alumna dispondria d'ordinador i tots els recursos necessaris per poder fer recerca necessària quan ho necessitin. Als costats hi ha biblioteca també per fer recerca d'informació i amb llibres, ja que la lectura s'ha de fomentar des de ben petits, i per últim, al centre de la classe hi hauria una bústia on cada persona que tingui alguna cosa ha dir sobre els seus sentiments, emocions, o opinions de la classe hi pot deixar un escrit.

La classe tindria diferents representants com un coordinador/a o un mediador/a.


Aquesta és la meva fitxa de la nostra proposta d'activitat, on vam implementar un taller de malabars dins de la nostra classe.







No comments:

Post a Comment