Sunday, May 1, 2016

MR 1516 INSO 1B M07 NF4 la meva escola ideal, la meva maqueta i el taller

LA MEVA ESCOLA IDEAL

La meva escola ideal és una escola inclusiva que s'adapta als ritmes d'aprenentatge i les diferents necessitats de l'alumnat. Disposem d'un horari flexible i uns grups reduïts per tal d'afavorir l'aprenentatge i facilitar la feina als docents , pel que trobem classes que van dels 10 als 15 alumnes; les aules són amplies, lluminoses i compten amb seients i mobiliari quefa les classes més acollidores i comodes. pel que fa al personal, trobem professionals de tota mena, desde integradors, fins a enfermers els quals col·laboren estretament amb el professorat perquè l'aprenentatge dels alumnes sigui el millor possible. Pel que fa a la metodologia, es porten a terme tota mena de metodologies per fer el procès d'aprenentatge menys feixuc i més dinàmic.

MAQUETA- UNA GUNIEU
Aquesta maqueta la vaig construir amb la Mireia Traver amb cartrons reciclats a classe a partir del model d'una maqueta d'una guineu de colors. Per manca de temps no l'hem pogut pintar.

TALLER D'AUTOESTIMA
El taller que em preparat l'Ana Victoria i jo, el qual encara no hem pogut possar en pràctica, consisteix en un seguit de dinàmiques per enfortir l'autoestima i la confiança i vincle entreels comapnys.

1 comment: