Monday, May 30, 2016

MR 1516 INSO 1B M07 LA MEVA ESCOLA IDEAL

Carla Aranda Gil
1r B INSO
Mingo Méndez 
LA MEVA ESCOLA IDEAL

La meva escola ideal seria aquella independent de l'Estat i dels governs de torn que canvien les lleis segons la seva ideologia. Des de un punt de vista més pedagògics faria classes de ràtio reduïda per a que els professionals de l'educació , en aquest cas els professors i professores, puguin atendre més ampliament les necessitats i les dificultats del alumnat. 

Per un altre banda la meva escola ideal,no té murs, els pares són lliures d'entrar i de sortir, d'acompanyar als seus fills en el procés d'ensenyament-aprenentatge, d'acudir a les xerrades sobre els temes d'interès,etc,,, Utilitzarem l'espai educatiu escolar com a lloc no solament de nens i professors/es sinó com a espai de cultura general i d'infinites possibilitats d'aprendre entre tots (nens/es, adolescents, adults/es...)
La metodologia emplea en la meva escola ideal és de dos tipus. Per una banda tenim el coneixement reglat el qual es adquirir coneixements i per una altre banda la meva escola ideal posaria en pràctica aquest coneixement adquirits. 

Per finalitzar, un altre element clau de la meva escola ideal, és crear a la sala del teatre diferents conferències, on cada cert temps i triat per l'alumnat, qualsevol persona d'interès, d'una xerrada als alumnes referida al tema que volen tractar. D'aquesta manera farem que l'alumnat es mostri motivat i interessat a la seva educació i així realitzessin de manera més eficient el seu pla de vida.






No comments:

Post a Comment