NOM | CURSA DE RELLEU |
EDAT | Sobretot infants i joves. |
OBJECTIUS | L'objectiu és que tots els membres del grup fagin el recorregut abans que l'equip contrari acabi. |
DESCRIPCIÓ | El recorregut començarà que els jugadors hauran de donar deu voltes sobre ells mateixos abans de començar les proves, seguidament es trobaran amb quatre cons que hauran de fer-los en ziga-zaga, seguidament trobaran un matalàs en el que hauran de realitzar una roda, tombarella o croqueta, seguidament hauran de saltar quatre barres a peu coix i per últim, hauran de córrer fins l'altre banda del gimnàs on es trobarà l'equip i haurà de xocar-li la mà al següent jugador per donar l'ordre de sortida. Es tracta d'un joc competitiu, ja que l'objectiu és que tothom facin la gimcana abans que l'equip contrari. Les proves requereixen un esforç físic per tant, es tracta d'un joc psicomotriu. |
MATERIAL | Cons, matalàs i cinc pals. |
TEMPS I ESPAI | 20 minuts, gimnàs ampli. |
VARIANTS | En les gimcanes poden haver-hi infinitat de variants, ja que les proves canvien depenent de la imaginació del dinamitzador, es poden fer ambo proves més cognitives o psicomotrius o d'estratègia. |
ADAPTACIONS | Totes les proves poden ser canviades per a què tothom ho pugui realitzar ambo facilitat i poder passar una bona estona, que és l'objectiu principal que té qualsevol joc. Per exemple, trauríem la dificultat de fer voltes sobre tu mateix abans de començar la gimcana. |
Pages
- SC - FINANCE - CFGS ADMINISTRACIO I FINANCES - MP6
- DC - KITCHEN MANAGEMENT - Food Service Industries
- SC - COOKING & GASTRONOMY - CFGM DE CUINA I GASTRONOMIA - MP10
- SC - SOCIAL CARE - CFGM APD - MP13
- LANGUAGE LAB - Laboratori d'idiomes
- SC - ICT - CFGM INSTAL.LACIONS DE TELECOMUNICACIÓNS - MP
- RESOURCE CENTER - CENTRE DE RECURSOS
- GROUPS
- ULTIMATE CHALLENGE
Tuesday, December 3, 2013
IRIS 1314 TASOCT FITXA JOC "CURSA DE RELLEU" Estel i Saúl
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment