Friday, December 1, 2017

Historia de fotos - Un Objectiu em separa del mon - 419

                                          UN OBJECTIU EM SEPARA DEL MON 


-          Jo soc Bruno un noi de 20 anys que avui ha pres la desició de veure la vida a traves de l’objectiu d’una càmera, molts us pregunteu perquè he pres aquesta desició i la veritat es que té una explicació molt senzilla.

Fa uns anys vaig entrar a fer un cicle formatiu, que per a mi era com qualsevol altre, però els meus amics no tenien el mateix pensament i encara que jo respectava la seva opinió ells no respectaven la meva, fins al punt que van començar a insultar-me i a deixar-me de banda. Això va ser el que em va fer canviar la meva manera de pensar sobre les persones i justament en aquests anys van passar moltes coses en la meva vida i en el món tal i com el coneixem, que van influir molt en la presa de la desició. 

El pensament final sobre el que jo volia també va ajudar moltíssim, aquest pensament era el de que per viure en el món que vivim, ple de prejudicis en el qual les persones homosexuals no estan socialment aseptades, i tot això es el que va passar i per aquesta raó ara miro a traves de l’objectiu d’una càmera només les coses que vull i que de veritat m’agrada veure en aquesta vida.


UNA VIDA SOCIALMENT ACEPTADA MAI SERÁ POSSIBLE, PERQUE ELS PREJUDISIS SEMPRE SERAN MÉS QUE AVANS.







No comments:

Post a Comment