Wednesday, December 13, 2017

PAI-García Romero,Loli

Nom i cognoms: Loli Garcia Romero                                                 Núm. Expedient: 20171213
Professional: Sara Sánchez                                                                                       
Data d'íngrés: 13/12/2017                                                                    Data d’elaboració: 10/12/2017
Data d’avaluació: 13/12/2018








              
ÀREA   SOCIAL


Aspectes
Necessitats i potencialitats observades

Objectius
   Activitats i professionals
Situació legal i de desprotecció
Viu sola.
Però te una filla.
Millorar el seu entorn.

Hàbits d’oci
Li agrada molt pintar cuadres.
Que faci aquesta activitat.
Buscar casal on vagi a fer aquesta activitat.
Creences i valors
És molt creient.
Anar a l'esglesia

Gestions administratives
Estar pendent de la economia i gestions
Gestionar la seva economía amb ajuda de la filla.
La filla li gestionarà l'economia.
Interrelació social i familiar
Té poca relació amb la filla.
Que faci activitats amb la filla i el reste de la família.
Buscar activitats en llocs on pugin anar-hi tots.
Iniciativa i participació
No té molt interès.
Motivar-la per aconseguir que faci activitats.
Desde el centre buscar la manera de motivar-la.
Criteris d’avaluació
Parlarem amb la filla per veure si canvia d'actitud.

Seguiment
UNA VEGADA A
LA SETMANA







ÀREA SANITÀRIA
Aspectes
Necessitats i potencialitats observades
Objectius
Activitats i Professionals
Situació sanitària
Porta caminador per una opreació de maluc, no camina bé.
És diabètica.
Està operada de pancreatitis.
Millorar la seva mobilitat.
Tècnic APD
Tractament
Pren pastilles per regular el sucre.

Metge.
Estat de la pell-UPP
Normal.


Dieta
Ha de menjar aliments baixos en grassa.
Millorar la seva alimentació.
Va a la dietista una vegada al mes per controlar el pes i ajustar  la dieta si cal.
Patró d’eliminació
Correcte.


Mobilitat-Deambulació
Amb caminador i ajuda a les transferències.
Millorar la mobilitat i postura.
Tècnic APD
Son-Agitació
Normal.


Alteracions conducta
Normal.


Seguretat-Restriccions
Demana ajuda quan la necessita.
Li posarem un polsador a l’habitació per demanar ajuda si cal.
Creu roja
Ajudes tècniques
Pastilles per la diabetes.

Tècnic APD o la filla li administren
Criteris d’avaluació: Farem reunions amb els responsables de planta i li concertarem visites amb el metge i el dietista.
Seguiment: Una vegada al mes.




ÀREA PSICOLÒGICA
Aspectes
Necessitats i pot. Obs.
Objectius
Activitats i prof.
Valoració cognitiva
Te algún despist però res que sigui important.
 Fer activitats per millorar la cognitivitat.
 Tècnic APD
Valoració afectiva
Li costa adaptar-se a la nova situació, té dies dolents.
 Relacionar-se amb altres persones,
 Casal o centre.
Transtorns de conducta
No té mala conducta, encara que té dies malhumorats.
 Millorar la seva conducta.
 Visitar psicòleg si cal.
Criteris d’avaluació: Farem entrevista per veure el seu desenvolupament.
Seguiment: Una vegada al mes.





ÀREA FUNCIONAL
Aspectes
Nec. I pot. Obser.
Objectius
Act. I Prof.
Dutxa
Necessita ajuda
Adequar l’entorn perquè pugi anar sola
Tècnic APD
Lavabo
Va sola.


Vestit
Es vestix sola.


Ús del vàter
Necessita ajuda.
Adequar l’entorn perquè pugi anar sola
Tècnic APD
Deambulació
Necessita ajuda. Utilitza un caminador.
Adequar l’entorn per moure’s millor.
Tàcnic APD
Transferències
Necessita ajuda.
Millorar l’entorn o fer-li canvis posturals.
Tècnic APD i ensenyar-li a la família a fer-ho.
Alimentació
Menja sola.


Activitats instrumentals


Criteris d’avaluació: Observarem com es desenvolupa diariament.
Seguiment: Una vegada a la setmana parlarem amb la filla.





ÀREA ANIMACIÓ SOCIOCULTURAL
Aspectes
Necessitats i potencialitats observades
Objectius
Activitats i professionals
Aficions i interessos
Li agrada l’art, pintar cuadres.
Que tingui interès per fer activitats relacionades amb l’art i afegir alguna nova que li motivi.
En el centre amb el tècnis i monitors.
Ocupació del temps lliure
Regular.
Participació en activitats
Regular, mostra poc interés.
Criteris d’avaluació: Observar la seva evolució en fer activitats.
Seguiment: Una vegada a la setmana.




No comments:

Post a Comment