Wednesday, September 24, 2014

TASOCT Víctor Garcia

Salutacions nois i noies del Ribot i Serra! Sóc una persona molt educada i per això mateix el primer que faré serà presentar-me. El meu nom és Víctor Garcia Garcia (valga la redundancia) i tinc 20 anys. Les meves aficions són el futbol, els videojocs, el cinema, i m'agrada molt la farra. També cal a dir que en un primer cop d'ull puc semblar potser una mica seriós, i fins i tot una persona correcte i formal. Res més lluny de la realitat! Només cal conèixer-me una mica per veure que sóc una persona activa, dinàmica i amb moltes ganes de passar-s'ho bé! De fet aquesta va ser una de les raons per les que em vaig decidir a cursar el grau superior d'animació. Un altre motiu és, per exemple, que com a monitor he tingut la sort de poder gaudir del món del lleure i aquest m'omple molt com a persona. Per què no dedicar-m'hi? En fi, poc més us puc explicar de mi, la resta l'haureu de conèixer per vosaltres mateixos. Bienaventurados seáis todos!

1 comment:

  1. SAAAAARSYYYYYYYYY!!!!
    PERDIIIIIOOOOOO VUELVEEEEEEEEE!!!!!


    MIRIAM Y ALBA <3 (TUS PREFES Y LAS MASME)

    ReplyDelete