Monday, September 22, 2014

TASOCT Judit Torres

Hola!
em dic Judit tinc 20 anys i sóc de Sabadell.
Vaig acabar el batxillerat artístic i vaig decidir fer quelcom de profit amb la meva vida, i ja que havia fer el batxillerat, vaig decidir anar a la universitat i perquè no, a fer Direcció Hotelera, ja que m'encanta viatjar i hi vaig veure una sortida. L'aventura universitària no va durar gaire, ja que vaig seguir realment la meva passió i me'n vaig anar a Barcelona a fer el que realment volia fer, teatre. Porto dos anys estudiant teatre d'una manera més profesional i experimentant amb tot el que l'envolta. 
He decidit fer animació sociocultural, per seguir amunt i avall, i per que penso que són uns estudis els quals puc aplicar al teatre i perque no, montar una comapanyia de teatre infantil que viatgi per tot el món, ensenyant i divertin. Somiar es gratis i sempre ho estic fent.
Sóc fan de la dansa, m'agrada la muntanya, i combinada amb platja m'encanta. 


1 comment:

  1. GUAPAAAAAAAAAA!!!!

    TANTO DURA LA CANCIÓN? (MIRIAM)
    ES QUE NO SÉ QUE HACEMOS TÍO EN CLASE (ALEX)

    ReplyDelete