Monday, September 30, 2013

IRIS 1314 tasoc 1 Raquel Cat 15




Hola el meu nom es Raquel Gato tinc 20 anys , soc estudiant d' animació Sociocultural i turistica, anteriorment vaig fer un grau migt d' atenció sociosanitaria on vaig poder realitzar les practiques a una residencia de gent gran i a una escola d' nens autistes , amb aquesta experiencia vaig poder comprobar que realment m' agrada treballar amb gent i amb colectius especifics .
En un futur m' agradaria treballar a un ayuntament , centre civic .. organitzant festes , activitats e involucrant al poble/ ciutat amb elles . Aquest es el meu objectiu , peró no descarto treballar en molt més llocs donat que aixi agafare experiencia i m' enriquire el meus coneixemnts .
M' agradaria continuar estudiant peró poc a poc i amb bona lletra , primer acabarem aquests grau superior i despres ya veurem la decisió que agafare .

No comments:

Post a Comment