Monday, February 26, 2018

MR 1718 APD MP6 2B Teleassistencia UF1 NF5 Gestio de trucades sortints




Titol: Explicacions tècniques en públic.
Preliminars:
Una vegada realitzades les sortides a Tunstall Televida i el Centre de Teleassistènica de Creu Roja on s’han explicat la gestió de trucades entrants i sortints, s’entèn que la major part de la matèria del MP6 ha estat tractada i, per tant, els alumnes estan en condicions de fer petites explicacions puntuals sobre aquests temes.

Destinataris: grups classe de 2A i B APD
Objectius:
- Consolidar continguts amb una metodologia activa.
- Treballar les habilitats socials relacionades amb les exposicions orals.
Desenvolupament:
Divendres 23 febrer 2018 – ESQUEMA DEL NF5
Dimarts 27 febrer 2018 – per parelles, resum del punt que s’ha assignat, tractar de trametre aquesta informació de la forma mes atractiva -films, fotos, roleplay...

Com a màxim es pot escriute 4 frases i 4 imatges.




Divendres 2 març 2018 – exposicions orals per parelles.
Cristina Arjona  (fins primera categoria)

trucades sortints, les trucades que es realitzen desde el centre d'atenció. eEls destinataria són els domicilis de persones usuaries i serveis públics. No estan previstes, surgeixen en cualsevol moment.
ES PODEN CLASSIFICAR EN 3 CATEGORIES
trucades que surgeixen a consequència d'una atenció no planificada .





i Cintia Aranda  – 5.1 La gestió de trucades sortints pg. 99



Marta Barato (fins Mobilització de recursos)


i Nerea Verdu – 5.2 Trucades sortints no planificades pg. 100












































Dimarts 6 març 2018
Sandra Barba (fins Detectar situacions de risc) 

- Agendes: trucades planificades
- Oferir l'atenció psicosocial
- Detectar situacions de risc

i Mireia Coll – 5.3 pg. 101 Objectius de les agendes.

Fer un seguiment continuat de la persona usuària a més, de proporcionar-li sensació de seguretat i menoritzar el sentiment de soledat al qual te uns objectius més concrets. 

           Com per exemple:

- OFERIR ATENCIÓ PSICOSOCIAL
-DETECTAR I EVITAR SITUACIONS DE RISC
-SERVIR DE SUPORT AL CUIDADOR/ A 
-MANTENIR ACTUALITZADA TOTA LA INFORMACIÓ RELATIVA A LA FITXA DE LA PERSONA USUÀRIA
-ACONSELLAR I AJUDAR A LA PERSONA USUÀRIA A FAMILIARITZAR-SE AMB L'ÚS DEL SERVEI 





Soufi Elmaddi (Agendes d’avisos pg. 102) 

Agendes d'avisos : són trucades per avisos d'agenda, a petició de la persona usuaria o els familiars per una situació especial.

Agendes de medicació: es truca a l'usuari per recordar-li l'horari de la medicació. 
Agendes especials: Aquestes trucades tenen com objectiu recordar esdeveniment, com les cites mediquès.
Agendes per alerta: son programades per alguna situació extraordinaria. el temps.
i Marta Liebanas (Doc. 5.1)

Motius per l'establiment d'agendes.

  • Per contracte 
  • Com a valor afegit de l'entitat prestataria
  • Per determinades eventualitats




Divendres 9 març 2018
Khadija (Agendes de seguiment periòdic pg. 103)
Contacte periòdic amb la persona usuària. 
Estar present en la seva vida. 
Familiaritzar-la amb l'ús del sistema. 
Crear un vincle entre el personal del centre d'atenció i la persona usuària. 
 i Andrea Espigares – (Agendes de seguiment en aplicació de protocols i Agendes de caràcter preventiu pg. 103.)

-AGENDES DE SEGUIMENT EN APLICACIÓ DE PROTOCOLS:

-Seguiment desprès d'una emergència:(mobilització de recursos o trasllat a centre hospitalari.)

-Seguiment per procés de dol:(empatía)

-Seguiment desprès d'alta hospitalària.

AGENDES DE CARÀCTER PREVENTIU:

Programades amb una finalitat preventiva, i solen ser d'acompanyament i/o vigilància en situacions de risc.



Ana Forte (Agendes d’absencia domiciliaria i retorn fins Suspensió temporal del servei pg.104) 
Agendes d'absencia domiciliaria i retorn.
cal diferenciar
Suspenció temporal del servei.
agendes d'absencia domiciliaria.





i Elizabeth Gomez, (fins pg. 105)
Agendes de retorn previst assegura que la persona torna al seu domicili despres del periode d'absencia.
Objectius: 
- Ampliació de l'absencia.
- Que la persona es al domicili l'absencia es tanca.



Dimarts 13 març 2018
Desiree Sanchez 5.3.3. Perfils de persones usuàries pg. 106 (quadre inclòs) 
En el servei de teleassistència trobem una varietat de perfils significativa. 
Les persones tenen característiques i necessitats diferents.
Per això, es durà a terme per agents socials especialitzats.






i Raquel Serrano 5.4 Realització d’agendes pg. 108.





Sara Gutierrez 5.4.1 i 5.4.2 fins Identificació pg. 109. 
Organització de la jornada: L'operador/a executa diariament les agendes programades, combinant-les amb recepció i gestió de trucades entrants. Ha de saber organitzar les trucades que ha de fer en ordre de prioritats sense descuidar-ne cap.

Protocol d'na agenda:
1- Salutacio
2- Identificació


I Sara Penha (fins Doc 5.5 pg. 110)
Sueguiment protocold'una agenda :
 Informació del motiu de trucada 
Execució de la part especifica
Pregunta
Comiat

Agendes de seguiment: protocol 




Dimarts 20 març 2018
Claudia Lopez 5.4.3 Dificultats en realització d’agendes pg. 111 






Sergio Prados pg. 112 i 113.




Aran Ratera 5.4.4. Ajornament o cancel.lació d’agendes fins Visita domiciliaria pg. 113 i 114 

Hi han dos que són:

  • Endarreriment --> Quan hi ha un motiu pel qual no és pot realitzar en un termini establert
  • Supressió --> Quan hi ha una altra acció que substitueix la que té com a objectiu aquesta agenda

i Nuria Ruiz (els tres punts finals de pg. 114 i 115)

Resolució d'una avaria
- Quan es soluciona l'avaria, es prem el botó d'alarma per avisar que s'ha resolt i comprobar el funcionament óptim. I es cancel·la l'agenda que ha provocat l'avaria.

Ampliació de la suspensió de l'usuàri/a
- Si torna al domicili més tard del previst, trucarem a les persones de contacte per conéixer la situació i poder ajornar l'agenda programada fins la data de retorn. 

-Si es tracta de motius técnics com l'impagament de la factura de la línea telefónica, trucar a l'usuàri per ampliar l''agenda d'abscència segons la información que ens diguin.

Adaptació a les circumstàncies de la persona usuària

Anar adaptant l'agenda a les necessitats de la persona. 






Dimarts 3 Abril 2018
Acabar de corregir activitats
Divendres 6 Abril 2018
Dinamica –
Dimarts 10 Abril 2018
INFORMATICA – Activitat 5.1 de pg. 120.
Divendres 13 Abril 2018
Prova escrita i entrega de dossier


Conclusions:
S’han pogut assolir els objectius i en quina mesura?

No comments:

Post a Comment