Monday, February 26, 2018

MR 1718 APD 2A MP6 UF1 NF14 Gestio de trucades sortints


Titol: Explicacions tècniques en públic.
Preliminars: Una vegada realitzades les sortides a Tunstall Televida i el Centre de Teleassistènica de Creu Roja on s’han explicat la gestió de trucades entrants i sortints, s’entèn que la major part de la matèria del MP6 ha estat tractada i, per tant, els alumnes estan en condicions de fer petites explicacions puntuals sobre aquests temes.

Destinataris: grups classe de 2A i B APD
Objectius:
- Consolidar continguts amb una metodologia activa.
- Treballar les habilitats socials relacionades amb les exposicions orals.
Desenvolupament:
Dimarts 27 febrer 2018 – ESQUEMA DEL NF5
Dimecres 28 febrer 2018 – per parelles, resum del punt que s’ha assignat, tractar de trametre aquesta informació de la forma mes atractiva -films, fotos, roleplay...

Com a màxim es pot escriute 4 frases i 4 imatges.

Dimarts 6 març 2018 – exposicions orals per parelles o individuals.

1. Brais – 5.1 La gestió de trucades sortints pg. 99


             


               DEL CENTRE AL DOMICILI



Hi han varis tipus de trucades sortints:

ATENCIÓ NO PLANIFCADA: ALARMES.../ PLANIFICADES AMB ATENCIÓ: AGENDES
EMERGÈNCIA GENERAL INESPERADA: INUNDACIONS, TERRATRÈMOLS 

caracteristiques: figuren al contracte i estàn protocol.laritzades.




 i Candela 5.2 Trucades sortints no programades pg. 100


Son les que sorgeixen despres d'una alarma:

-Reassegurament de l'actuació  

-Seguiment conseguent a alarma 

-Reassegurament funcionament adequat sistema






2. Oumaima -5.3 i 5.3.1 pg.101 i 

-Oferir l'atenció psicosocial -Servir se suport al cuidador 
-Detectar situacions de risc - Mantenir atualitzada tota la informacio relativa a la fitxa de la persona 
-prevenir situacions de risc - Aconsellar i ajudar la persona a familiarotza-se amb l'ús del servei





Nerea G – 5.3.2 Tipus d’agendes pg. 102

AGENDES D'AVISOS

- Agendes de midicació: Es truca a l'usuari/a per recordar-li que ha de prendre la medicació.

- Agendes especials: Es truca per recordar un esdeveniment especial.

- Agendes per alerta: Es truca per avisar de situacions que poden supossar un risc per l'usuari/a









Dimarts 13 març 2018
3. Gabriel (Agendes de seguiment periòdic pg. 103)

-Trucades programades per mantenir un contacte periòdic amb la persona usuària.
-Agendes després d'emergència, per a procés de dol i després d'alta hospitalària.
-Trucades programades amb finalitat preventiva d'acompanyament i vigilància.
-Són sol·licitades pels serveis socials.








 i Anna L – Agendes d’absència domiciliària pg. 104.







4. Angela (Agendes de retorn previst o de fi d’absencia pg. 105 + Doc 5.2) 

- RETORN PREVIST O FI D'ABSENCIES.
- ELS OBJECTIUS DE LES AGENDES.
-  HABITATGES TUTELATS.
-DIFERÈNCIES IMPORTANTS.


i Judit  - 5.3.3 pg. 106.

- AGENDES AMB CARACTERISTIQUES I NECESSITATS ESECÍFIQUES AMB LA FINALITAT EFICAÇ
- PERSONA SOLA CAPS DE SETMANA = SEGUIMENT CAP DE SETMANA
- DETERIORAMENT COGNITU LLEU = AGENDA PER RECORDAR
- PERSONA A CASA DESPRÉS D'UNA INTERVENCIÓ = AGENDA DE SEGUIMENT










Dimarts 20 març 2018
5. Ainhoa (5.4 La realització d’agendes pg. 108)  


Organització de la jornada de treball
Emissió de les trucades
Elaboració dels informes 
La qualificació professional i la formació







i Lara – (5.4.1 i 5.4.2 de pg. 109)

L'operador/a executarà les agendes programades, combinant amb la recepció i la gestió de les trucades entrants. 
El personal supervisor estableix l'organització de la jornada de feina i determina les tasques de cada operador.
Protocol d'agenda: Salutació, indentificació, informació del motiu de la trucada, execuació, de la part específica de l'agenda, pregunta, comiat.















6. Alejandra, tania ( 5.4.3 pg. 111 i 112) 

-Saturació de l'activitat del centre d'atenció.
- Persones usuàries no localitzades.
- Absències domiciliaries no comunicades.
-Problemes en la comunicació.
- Deteriorament cognitiu de la persona usuària.
-Fallada en el funcionament de l'equip.












i Jade, (pg. 113 i 5.4.4 a la pg. 113)

Dificultat en realització del sistema per:-Deteriorament cognitiu de la persona
                                                                 -Fallada en el funcionament de l'equip

Ajornament o cancel·lació d'agendes: -Agenda és enderranida o ajornada
                                            -Agenda és cancel·lada







Dimecres 21 març 2018
7. Lluis des d’ Absencies domicliaries no comunicades fins 5.4.4 (pg. 112 i 113) 

-Problemes que dificulten la comunicació entre la persona usuaria i el centre d'atenció.
-Deteriorament cognitiu de la persona que dificulta la comunicació.
-Es generarà una nova agenda de comprovació de la solució i es procedirà a la cancel·lació de l'agenda.
-El personal técnic especialista s'encarrega de reparar els equips i/o d'assesorar la persona usuaria.













i Jenny la resta de Realització d’agendes pg. 114 i 115.



L'operador realitza les agendes.

S'ha d'organitzar la jornada de feina per establir la sequència de trucades.

S'han d'aplicar els protocols i les pautes previstes per a cada trucada.

S'han de possar totes les actuacions de les trucades als informes.

.








8. Bore 5.5 i 5.5.1 Elaboracio d’informes pg. 116 i 117 















i Andrea (5.5.2 pg. 117 i 118)


  • Pregunta a la persona usuària sobre si vol alguna cosa més que no estigui relacionada amb el motiu de la trucada.
  • Un cop programades les agendes en la primera hora d'activitat del mati de 8:00 a 9:00 hores, es procedirà a efectuar les trucades.
  • Si la persona usuària respon identificar-se segons el protocol específic de salutació i comiat en agendes.
  • Comprovar que la persona usuària es trova bé, verificar les dades de la fitxa i sol·licitar pulsació des de la UCR.










Dimarts 3Abril 2018
9. Tania 5.5.3 pg. 118 i 119

















Dimecres 4 Abril 2018
Acabar de corregir activitats – Dinamica - INFORMATICA
Dimarts 10 Abril 2018
Entrega del dossier i Prova escrita


Conclusions:
S’han pogut assolir els objectius i en quina mesura?

No comments:

Post a Comment