Wednesday, November 5, 2014

IRIS TAPSD Anàlisi d'un Producte Publicitari en TV o premsa escrita



IRIS 1415 TAPSD M7 nf3 activitat 3.  Anàlisi d’un anunci publicitari en TV o premsa escrita

1. Per parelles, heu de crear una entrada al blog i  posar per titol el producte anunciat.
2. Copieu aquesta fitxa al vostre blog
3. Poseu els vostres noms.
4. Contesteu les preguntes, o be, trieu les frases que defineixen el vostre producte de cada pregunta.
5. Heu d'incloure fotografies del producte anunciat i/o link a l'anunci de TV.
6. Cal presentar-lo a classe.


Nom_______________________________________________ grup ______ data ____________

Tècniques publicitàries – anàlisi d’anuncis

Nom del producte publicitat _________________________________________________________

Mitjà de difusió
0 revista 0 diari 0 TV 0 TV privat 0 Internet 0 ràdio 0 cartell 0 cinema 0 catàleg 0 mobil
Cost aproximat a l’empresa anunciadora: ______________________________
Cost aproximat pel consumidor: __________________________________________

Observacions:

0 es tracta d’un producte de consum bàsic imprescindible
0 es tracta d’un producte necessari
0 es tracta d’un producte del que podem prescindir totalment
0 es tracta d’una campanya publicitària a diferents mitjans de difusió,
0 el producte competeix amb molts altres productes semblants,
__________________________________________________________________________

A qui s’adreça aquest anunci? Quin sector de la població és l’objectiu?
0 infantil 0 nens 0 nenes 0 classe social baixa 0 mitjana 0 alta
0 adolescent 0 nois 0 noies 0 poder adquisitiu baix 0 mitjà 0 alt
0 joves 0 nois 0 noies 0 nivell d’estudis baix 0 mitja 0 alt
0 madur 0 homes 0 dones
0 jubilats 0 homes 0 dones
Observacions______________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________

Descriu la part gràfica de l’anunci:
PP, primer pla PM, Pla mig PS, pla senser PG, pla general, PS, plano sequència
picat, contrapicat,
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________

Descriu que diu l’anunci i com ho diu?
Hi ha slogan _________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________

Com tracta de persuadir l’anunci al consumidor?
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________

Ho compraries?
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________


pots engantxar l’anunci a la part posterior d’aquesta fitxa.



No comments:

Post a Comment