Thursday, November 6, 2014

1415 TAPSD M07 Chanel nº 5

Nom Ivan Navarro Ruiz. Claudia Raya Bermejo.    grup 2º TAPSD.  data 05/11/2014.



Tècniques publicitàries – anàlisi d’anuncis

Nom del producte publicitat Anunci "Chanel nº5, amb Marilyn Monroe.

Mitjà de difusió
Revista 0 TV 0 TV privat 0 Internet 0 cartell 0 cinema 0 catàleg.
Cost aproximat a l’empresa anunciadora: 5 mil euros.
Cost aproximat pel consumidor: 60 euros.

Observacions:
Es tracta d’un producte del que podem prescindir totalment.
Es tracta d’una campanya publicitària a diferents mitjans de difusió.
El producte competeix amb molts altres productes semblants.
__________________________________________________________________________

A qui s’adreça aquest anunci? Quin sector de la població és l’objectiu?
A mitjana 0 alta
0 adolescent  noies 0 poder adquisitiu  0 mitjà 0 alt
0 joves 0 noies 
0 madur 0 dones
0 jubilats 0 dones
Observacions: Aquest perfum s'adreça a dones, ja siguin noies, dones madures o persones grans.

Descriu la part gràfica de l’anunci:
PP, primer pla PM, Pla mig PS, pla senser PG, pla general, PS, plano sequència
picat, contrapicat
Primerament l'anunci surt la Marilyn Monroe amb un pla picat. I surt una pregunta que li van fer-hi durant una entrevista. Després surts ella amb un primer pla contestant la pregunta que li havien realitzat. L'anunci continua amb un picat d'ella mentre esta a la multitud de la gent. Quan la música comença a sonar-hi, apareix un mosaic d'ella amb diferents postures. 
Apareix un primer pla d'ella amb una fotografia en blanc i negre. I per finalitzar l'anunci, surt ella amb un pot del perfum i li enfoquen de dalt a abaix.


Descriu que diu l’anunci i com ho diu?
L'anunci no técap slogan principal, ja que solament s'hi parla del perfum i d'ella.
L'anunci és va crear a partir de que a la Marilyn li van realitzar una pregunta, amb que dormia, i ella va contestar que dormia amb unes gotes de chanel nº5, i apartir d'aquesta resposta, chanel va realitzar un anunci per vendre el seu producte. 

Com tracta de persuadir l’anunci al consumidor?
Doncs la protagonista de l'anunci és la dona més sexi del món, i utilitzen la seva cara per vendre el seu producte, i així les dones que han vist l'anunci compraran el seu perfum.

Ho compraries?
L'ivan no ho compraria, ja que es un noi i no li agradaria el seu olor, peró la Claudia si que ho compraria.


pots engantxar l’anunci a la part posterior d’aquesta fitxa.

No comments:

Post a Comment