Wednesday, November 5, 2014

1415 TAPSD M07 Intimissimi Natural Bra (con Blanca Suárez)




Nom__Lorena Lobato i Laia Salvadó___ grup _2n TAPSD A__ data _05/11/2014_____

Tècniques publicitàries – anàlisi d’anuncis
_
Nom del producte publicitat_____Susten (Roba interior)_________________________

Mitjà de difusió
0 revista 0 diari 0 TV 0 TV privat 0 Internet 0 ràdio 0 cartell 0 cinema 0 catàleg 0 mobil
Cost aproximat a l’empresa anunciadora: _16.000 euros_____________________________
Cost aproximat pel consumidor: ___20 euros______________________________________

Observacions:

0 es tracta d’un producte de consum bàsic imprescindible
0 es tracta d’un producte necessari
0 es tracta d’un producte del que podem prescindir totalment
0 es tracta d’una campanya publicitària a diferents mitjans de difusió,
0 el producte competeix amb molts altres productes semblants,
__________________________________________________________________________

A qui s’adreça aquest anunci? Quin sector de la població és l’objectiu?
0 infantil 0 nens 0 nenes 0 classe social baixa 0 mitjana 0 alta
0 adolescent 0 nois 0 noies 0 poder adquisitiu baix 0 mitjà 0 alt
0 joves 0 nois 0 noies 0 nivell d’estudis baix 0 mitja 0 alt
0 madur 0 homes 0 dones
0 jubilats 0 homes 0 dones
Observacions________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Descriu la part gràfica de l’anunci:
PP, primer pla PM, Pla mig PS, pla senser PG, pla general, PS, plano sequència
picat, contrapicat,
PP, primer pla PM, Pla mig PS, pla senser i pla contrapicat,______________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________

Descriu que diu l’anunci i com ho diu?
Hi ha slogan?
 El anunci diu que ha sortit a la venda un nou sostenidor que puja els pits i que es sense aros i mes comode. No hi ha eslogan, surt la marca de l'empresa "intimissimi"._______________________________________________
________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________

Com tracta de persuadir l’anunci al consumidor?
Doncs posant una noia guapa, atractiva i que el susten doncs li queda tal i com diu el anunci. La música que posen de fons. Tambè diu que et fa tenir una talla mes i que es sense aros. 
_______________________________________________________________________
____________________________________________________________________________

Ho compraries?
Si, per què es una cosa bàsica de les noies de la vida diaria i es còmode i maco. __________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________

No comments:

Post a Comment