Sunday, December 9, 2018

MR 1819 APD MP4 Projecte de Centre - Distribució de tasques


MR 1819 APD MP4 PROJECTE DE CENTRE – Distribució de tasques.

Titol: dinàmica de col.laboració - 

Destinataris: - Grups classe

Objectius: - Acordar la distribució de tasques i dates d’entrega, - Optimitzar els recursos humans, - Minimitzar la conflicitivitat,
Desenvolupament: Informar de les tasques assignades com a suggeriment, les dates però s’han de complir així com altres condicions.
2A
Assignació Usuari/a
Fitxa de les activitats de la sessió.
Tasques vàries
Document Compartit
Lucia
1.


PLAFO D’ORIENTACIÓ A LA REALITAT. Mesos Febrer, Març, Abril i Maig. Dies del taller. Engantxar fotografies d’usuaris/es, dinamitzadors/es,
2. Què és un projecte de servei-aprenentatge? En què consisteix aquest projecte de servei-aprenentatge?
Cristina M
Disseny act.
3. En quins altres projectes de servei-aprenentatge hem partipat en aquest centre? Amb quines entitats tenim acords per realitzar les pràctiques?
Cristina C
2.
blog
4. Amb quines altres entitats tenim acords? Amb quines altres entitats hem participat com a treballadors o voluntaris? Pregunteu als companys de classe per obtenir una visió general més exacta.
Sheila O
Doc, compartit
7. Com ens hem organitzat? Feu un resum dels passos que hem seguit a partir de les explicacions, la visita de la tècnica de la Creu Roja i fitxes que heu rebut.
Gemma
materials










Xiomara
3.
Disseny act.
PLAFO D’ORIENTACIÓ A LA REALITAT. Mesos Febrer, Març, Abril i Maig. Dies del taller. Engantxar fotografies d’usuaris/es, dinamitzadors/es,
D. Quines són les funcions cognitives i les habilitats socials que treballarem des del nostre taller?
Vialexa
blog
E. Quins acostumen a ser els dèficits socials en: persones grans, amb diversitat funcional,
Erika
4.
Doc, compartit
E. Quins acostumen a ser els dèficits socials en: malaltes o malaltes mentals?
Fatima
materials
F. Quins són els components de les habilitats socials?










Carla
5.
Disseny act.
Disseny de les escales de valoració dels usuaris/es
10. Es pot deduir un model de negoci a partir d’aquesta experiència?
11. Si és així, redacteu un resum executiu:
12. Descripció del projecte i la necessitat que cubreix.
13. Descripció del mercat potencial.
14. Descripció del temps en hores que ens ha suposat planificar i realitzar aquestes intervencions i el que hagues costat les nostres intervencions als usuaris. Quan haguessim pogut cobrar als usuaris/es pel nostre servei?
15. Quin marc legal o quina fòrmula laboral ens permetria cobrar per aquest servei?
Adria
blog
Carlos
6.
Doc, compartit
Saray
materials










Sara
7.
Disseny act.
Disseny de les fitxes individuals, engantxar fotografies, portar control de l’arxivador,
G. Quins són els instruments d’avaluació de les habilitats social
Andrea
blog
H. Quines ventatges ofereix el treball en grup per treballar les funcions cognitives i les habilitats socials?
Ethan
8.
Doc, compartit
I. Quines tècniques de modificació de conducta farem servir per ensenyar o millorar les funcions cognitives i les habilitats socials?
Sandra
materials
J. De quines altres tècniques disposem pel mateix propòsit? Retroalimentació, empatia, escolta activa, assertivitat i role playing.










Sheila M
9.
Disseny act.
Disseny de les escales de valoració dels usuaris/es
K. En quins aspectes s’han de centrar els programes d’entrenament en habilitats socials i activació cognitiva adreçat a: persones grans, amb diversitat funcional i malatia mental?
Laura
blog
L. Quins recursos afavoreixen la relació social?
Chaima
10.
Doc, compartit
M. Quins acostumen a ser els conflictes en atenció residencial i domiciliària?
Aitana
materials
N. Com es resolen els conflictes? -MP4



2B
Assignació Usuari/a
Fitxa de les activitats de la sessió.
Tasques vàries
Document Compartit
Thais
11.
Disseny act.
Quadern de reminiscència: ARBRE GENEALOGIC I INFANCIA
O. Quines actuacions s’esperen del tècnic en APD en relació als recursos d’informació per als cuidadors/es no formals?
Laila
blog
P. Quins serveis i recursos existeixen per a l’atenció a persones grans?
Cristina B
12.
Doc, compartit
U. Quines acostumen a ser les conseqüències de cuidar un familiar?
Santi
materials










Ainoa
13.


Quadern de reminiscència: JOVENTUT
Q. Explica els models de prestació econòmica que preveu la llei: la prestació econòmica vinculada al servei.
Kaoutar
Disseny act.
R. Explica els models de prestació econòmica que preveu la llei: la prestació econòmica per a cuidadors/es en el medi familiar i suport als cuidadors/es no formals.
Nadia
14.
blog
S. Explica els models de prestació econòmica que preveu la llei: la prestació econòmica per assistència personal.
Alicia
Doc, compartit
5. Resumeix la història, rao de ser i funcions de la Creu Roja com a Institució internacional,
6. Resumeix la història de la Creu Roja al nostre país i a Terrassa.
Sergio L
materials
T. Explica els models de prestació econòmica que preveu la llei: Subvencions econòmiques de mobilitat i comunicació.










Lorena
15.
Disseny act.
Quadern de reminiscència: ADULTESA
V. Quines són les orientacions per detectar sobrecàrrega?
Irene
blog
X. A qui cal demanar ajuda? I amb quins recursos d’ajuda es pot comptar?
Lara
1.
Doc, compartit
Y. Com poden els cuidadors/es no formals tenir cura de la pròpia salut i aprendre a sentir-se be?
Berta
materials
N. Com es resolen els conflictes? -MP9










Paula
2.


Quadern de reminiscència: ACTUALITAT/PROJECTE DE VIDA
1. Creas pdf dels nostres protagonistes, usuaris/es, voluntaris/es, estudiants.
Marina
Disseny act.
Disseny del document – portada, index, contraportada...
Andres
3.
blog
Cohesió de tot el document, ortografia,
Ayoub
Doc, compartit
Cohesió de tot el document, ortografia,
Ariadna B
materials
Cohesió de tot el document, ortografia,










Toni
4.


Quadern de reminiscència: XARXA FAMILIAR i AMICS
10. Es pot deduir un model de negoci a partir d’aquesta experiència?
11. Si és així, redacteu un resum executiu:
12. Descripció del projecte i la necessitat que cubreix.
13. Descripció del mercat potencial.
14. Descripció del temps en hores que ens ha suposat planificar i realitzar aquestes intervencions i el que hagues costat les nostres intervencions als usuaris. Quan haguessim pogut cobrar als usuaris/es pel nostre servei?
15. Quin marc legal o quina fòrmula laboral ens permetria cobrar per aquest servei?
Cristina
Disseny act.
Judit
5.
blog
Paula
Doc, compartit
Sergio P
materials

Fitxes de les activitats de les sessions han d’estar penjades al blog de classe el 23 i 24 de gener.
Quaderns de reminiscència han d’estar preparats per imprimir el 6 i 7 de febrer.
El Document compartit es farà al llarg de l’UF4, hi haurà diferents date d’entrega.
Els punts 8 i 9 de l’Index del document compartit cal fer-ho de forma individual pel dossier i en grup pel document compartit.


Avaluació/conclusió: S’han complert els objectius? En quina mesura? Com milloraries l’organització del PC?

No comments:

Post a Comment