PAI – PLA D’ATENCIÓ
INDIVIDUALITZAT
|
||
Nom i cognoms: Manuel Torres
|
Núm. Expedient:1504
|
|
Professional de referència: Sheila Ortiz Torres
|
||
Data d’ingrés: 11/12/2017
|
Data d’elaboració: 14/12/17
|
Data d’avaluació: 11/12/16
|
ÀREA SOCIAL
|
|||
Aspectes
|
Necessitats
i potencialitats observades
|
Objectius
|
Activitats i professionals
|
Situació legal i de desprotecció
|
Necessitats identificades referents a la possible desprotecció de la
persona usuària i defensa de drets.
Necessita ajuda per signar documents,etc..
|
||
Hàbits d’oci
|
Hàbits d’oci detectats i que hagin de ser promoguts i/o facilitats
per part del centre.
|
Activitats relacionades amb l'entorn i les altres persones, com per exemple decorar l'habitació, de cada estació de l'any. |
|
Creences i valors
|
Actuacions facilitadores sobre aspectes religiosos i/o de creences
personals
|
Activitats relacionades amb l'entorn i les altres persones, com per exemple decorar l'habitació, de cada estació de l'any. |
|
Gestions administratives
|
Necessitats sobre gestions administratives diverses que la persona o
els familiars no puguin realitzar sense ajuda externa
|
Que l'usuari pugui fer-ho sense ajuda externa.
|
Activitats relacionades amb l'entorn i les altres persones, com per exemple decorar l'habitació, de cada estació de l'any. |
Interrelació social i familiar
|
Situacions detectades referents a les relacions personals que manté
la persona usuària, que poden millorar-se, que hagin de corregir-, etc.
|
Activitats relacionades amb l'entorn i les altres persones, com per exemple decorar l'habitació, de cada estació de l'any. |
|
Iniciativa i participació
|
Nivell de participació en activitats i qualitat de les relacions
personals amb altres personals amb altres persones del centre
Se li fa difícil prendre iniciativa alhora de fer activitats. |
Que participi de manera voluntaria a totes les activitats sense haver-li de dir-li res.
|
Activitats relacionades amb l'entorn i les altres persones, com per exemple decorar l'habitació, de cada estació de l'any.
|
Criteris d’avaluació: Observar a l'usuari en tota l'àrea social
|
|||
Seguiment: Durant 3 mesos
|
ÀREA SANITÀRIA
|
|||
Aspectes
|
Necessitats
i potencialitats observades
|
Objectius
|
Activitats
i Professionals
|
Situació sanitària
|
Informació
rellevant a la seva situació sanitària actual
|
Saber si té alguna enfermetat o si depèn de moltes coses o no.
|
Professionals de medicina o infermeres amb ajuda del tècnic Toni.
|
Tractament
|
Tractament
actual
Necessita una pastilla per a dormir, per a relaxar-se i per el colesterol.
|
Que es prengui les pastilles quan li toquen sense oblidar-se.
|
Professionals de medicina o infermeres amb ajuda del tècnic Toni.
|
Estat de la pell - UPP
|
Aspectes rellevant
per a la prevenció d’úlceres:
- Valoració del risc de patir úlceres. - Existència o no d’ùlceres. |
Que no pateixi cap úlcera al centre ja que no en té.
|
Professionals de medicina o infermeres amb ajuda del tècnic Toni.
|
Dieta
|
Existència
i identificació de la mateixa
|
Que menji tot el que posi a la seva dieta i no altres la qual pugui patir un mal estar.
|
Professionals de medicina o infermeres amb ajuda del tècnic Toni.
|
Patró
d’eliminació
|
Aspectes
rellevants al control d’esfinters
|
Millorar la defecació i l'orina que ho faci sense patiment.
|
Professionals de medicina o infermeres amb ajuda del tècnic Toni.
|
Mobilitat
- Deambulació
|
Limitacions
per a transferències, mobilització
Li costa caminar ja que la extremitat inferior esquerre no li funciona gaire bé. |
Que realitzi exercicis per a poder millorar la seva mobilitat sense problemes.
|
Professionals de medicina o infermeres amb ajuda del tècnic Toni.
|
Son -
Agitació
|
Informació
referent a trastorns d’agitació i de son
|
Amb ajuda de la pastilla, mira que dormi bé mentres dorm tothom.
|
Professionals de medicina o infermeres amb ajuda del tècnic Toni.
|
Alteracions
conducta
|
Alteracions
conductuals observades
|
Que es relaxi i que no es baralli amb ningú.
|
Professionals de medicina o infermeres amb ajuda del tècnic Toni.
|
Seguretat
– Restriccions
|
Informació
referent als motius i prescripcions de material de subjecció mecànica
|
Que obtingui la màxima seguretat en el seu entorn al centre.
|
Professionals de medicina o infermeres amb ajuda del tècnic Toni.
|
Ajudes
tècniques
|
Relació
de material auxiliar que ha d’aplicar-se o facilitar-se
|
Que pugui realitzar les activitats sense ajuda del tècnic desprès d'un temps.
|
Professionals de medicina o infermeres amb ajuda del tècnic Toni.
|
Criteris
d’avaluació:
|
|||
Seguiment: Durant 2 mesos
|
ÀREA PSICOLÒGICA
|
|||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats observades
|
Objectius
|
Activitats i professionals
|
Valoració cognitiva
|
Detall de
capcitat cognitiva i potencialitats o riscos detectats: orientació, memòria,
capacitat per a la presa de de decisions...
|
Millorar la seva orientació, memoria,etc...
|
Psicòlegs/es.
Jugar al memory... |
Valoració afectiva i emocional
|
Valoració
sobre situacions de depressió, ansietat, estat d’ànim, apatia, pèrdua
d’interès, etc.
Ha perdut una mica d'interès alhora de realitzar activitats ja que diu que està vell i no serveix per fer-les. |
Animar-lo per a que no tingui depressió ni pèrdua d'interés alhora de fer les activitats. | Psicòlegs/es. Jugar al memory... |
Trastorns de conducta
|
Relació de
trastorns detectats: vagabunderia, llenguatge ofensiu, agressivitat,
comportament social inadequat, rebuig a les atencions, etc.
|
Que respecti al seu entorn i evitar les conductes inadequades. | Psicolegs/es. Jugar al memory... |
Criteris
d’avaluació:
|
|||
Seguiment:
|
ÀREA
FUNCIONAL (TERÀPICA OCUPACIONAL)
|
|||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats
observades
|
Objectius
|
Activitats i professionals
|
Dutxa
|
Nivell de dependència de personal auxiliar en cadascuna de les
activitats de la vida diària
|
||
Lavabo
|
|||
Vestit
|
|||
Ús de vàter
|
|||
Deambulació
|
|||
Transferències
|
|||
Alimentació
|
|||
Activitats instrumentals
|
|||
Criteris d’avaluació:
|
|||
Seguiment: Durant 4 mesos
|
ÀREA ANIMACIÓ SOCIOCULTURAL
|
|||
Aspectes
|
Necessitats i
potencialitats observades
|
Objectius
|
Activitats i
professionals
|
Aficions i
interessos
|
Valoració de
les aficions que té i l’interès que mostra per a millorar la seva orientació
en l’elecció d’activitats.
|
Fer alguna activitat com per exemple: anar a nedar, la qual a ell li ha agradat des de sempre i així millorar les seves capacitats. | Animadors i animadores socioculturals i amb l'ajuda de la tècnica Paula. Jugar al domino, passejar. |
Ocupació del
temps lliure
|
Valoració
sobre si l’ocupació del temps lliure és positiva i activa
Se li fa difícil prendre iniciativa de fer algo productiu al temps lliure. |
Quan els hi deixem a tots temp lliure perquè facin el que vulguin, observar que faci alguna cosa productiva. | Animadors i animadores socioculturals i amb l'ajuda de la tècnica Paula. Jugar al domino, passejar |
Participació
en activitats
|
Valoració
sobre la seva participació i implicació en les diferents activitats oferides
|
Que participi a totes les activitats al centre. | Animadors i animadores socioculturals i amb l'ajuda de la tècnica Paula. Jugar al domino, passejar |
Criteris
d’avaluació:
|
|||
Seguiment:
|
No comments:
Post a Comment