Nom i Cognoms: Maria Isabel Dunia, HARAGA RUIZ
Núm. Expedient: 234
Professional de referència: Alicia Ruiz
Data d'ingrés: 11-12-2017
Data d'elaboració: 5-12-2017
Data d' evaluació: 11-12-2018
Àrea social
ASPECTES
|
NECESSITATS
I POTENCIALITATS OBSERVADES
|
OBJECTIUS
|
ACTIVITATS
I PROFESSIONALS
|
Situació
legal i de desprotecció
|
Necessitats identificades referents a la possible desprotecció
de la persona usuària i defensa de drets
Persona ubicada, però amb déficit de mobilitat |
Controlar la salut mental de la persona
|
El psicòleg/a del centre
|
Hàbits
d’oci
|
Hàbits d’oci detectats i que hi hagin de ser promoguts i/o facilitats
per parts del centre
Jugar al domino |
Seguir mantenint la seva afició i així estimulant la seva capacitat cognitiva
|
Animadors i animadores
|
Creences
i valors
|
Actuacions facilitadores sobre aspectes religiosos i de creences personals
No té creences religioses. |
--------------------------- |
---------------------------- |
Gestions
administratives
|
Necessitats sobre gestions administratives diverses que la persona o els familiars no puguin realitzar sense ajuda externa.
No pot fer les gestions administratives per ella sola. |
Que l'usuari pugui fer-ho sense ajuda externa.
|
Treballadors i treballadores socials.
Animadors, que puguin realitzar activitats relacionades amb l'entorn didactiques |
Interrelació
social i familiar
|
Situacions detectades referents a les relacions personals que manté la persona usuària, que poden millorar-se, que hagin de corregir-se, etc.
Mala relació amb el seu fill gran. |
Millorar la relació mare i fill, visites més continues per part de la familia.
|
Psicòleg/a, educadors socials i si fa falta l'ajuda del departament superior
|
Iniciativa
i participació
|
Nivell de participació en activitats i qualitat de les relacions personals amb altres persones del centre.
Participa correctament |
Mantenir la seva participació
|
Animadors, infermets
|
Criteris
d’avaluació: Observar totes les tasques de l' àrea social
|
|||
Seguiment: Cada 3 mesos
|
ÀREA SANITÀRIA
Aspectes
|
Necessitats
i potencialitats observades
|
objectius
|
Activitats
i professionals
|
|||
Situació
sanitària
|
Infrormació rellevant a la seva situació sanitària actual.
Que ens comuniqui la seva situació sanitària. |
Poder portar un control de la malaltia.
|
Infermers/es, Doctors i TAPSD
|
|||
Tractament
|
Tractament actual.
Necessita una pastilla per a la tensió i dolor muscular. |
Administrar-la a les hores assessorades pel doctor/a
|
Infermers/es, auxiliars, Doctors i TAPSD
|
|||
Estat
de pell- UPP
|
Aspectes rellevants per a la prevenció d'úlceres:
·Valoració del risc de patir úlceres. ·Existència o no d'úlceres. Té risc d'úlceres |
Cuidar la pell, fer mobilitzacions per a que no en tingui cap úlcera.
|
TAPSD i
fisioterapeuta | |||
Dieta
|
Existència i indentificació de la mateixa.
No té cap al·lèrgia, intolerància... |
Que mantingui una dieta equilibrada
|
Cuiners, Nutricionista, TAPSD
|
|||
Patró
d’eliminació
|
Aspectes rellevants al control d'esfínters.
Utilització de instrument de suport per orinar i defecar. |
Controlar les vegades que defeca o/i orina per prevenir cap malaltia.
|
TAPSD, Infermers, Auxiliars
|
|||
Mobilitat-
Deambulació
|
Limitacions per transferències, mobilització.
Paràlisis de cintura cap abaix (lesió medul·lar) |
Que realitzi exercicis per a poder millorar la seva mobilitat
|
|
|||
Son-
Agitació
|
Informació referent a trastorns d'agitació i de son.
|
--------------------------- |
--------------------------- |
|||
Alteracions
conducta
|
Alteracions conductuals observades.
|
--------------------------- |
---------------------------- |
|||
Seguretat-
Restriccions
|
Informació referent als motius i prescripcions del material de subjecció mecànica.
|
màxima seguretat en el seu entorn
|
TAPSD
|
|||
Ajudes
tècniques
|
Relació de material auxiliar que ha d'aplicar-se o facilitar-se.
|
Que pugui realitzar les tasques sense ajuda del tècnic, poc a poc
|
TAPSD
|
|||
Criteris d’avaluació:
|
Observar a l'usuaria |
|||||
Seguiment:
|
Cada 1 mes
|
ÀREA PSICOLÒGICA
Aspectes |
Necessitats
i potencialitats observades |
objectius
|
Activitats i professionals
|
Valoració
cognitiva
|
Detall de capacitat cognitiva i potencialitats o
riscos destacats: orientació, memòria,
capacitat per a la presa de decisions...
L'usuaria no té cap dèficit cognitiu |
Que per-manegui així el temps que es pugui
|
Animadors
Treballadors Psicòleg/a |
Valoració
afectiva i emocional
|
Valoració sobre situacions de depressió, ansietat,
estat d’anim, apatia, pèrdua d’interèns,etc.
L'estat d'anim i emocions es normalitzat |
Que per-manegui així el temps que es pugui
|
Animadors
Treballadors Psicòleg/a |
Trastorns
de conducta
|
Relació de trastorns detectats: vagabunderia,
llenguatge ofensiu, agressivitat, comportament social inadequat, rebuig a les
atencions,etc.
L'usuaria té un bon comportament i tracta amb respecte |
Que per-manegui així el temps que es pugui
|
Animadors
Treballadors Psicòleg/a |
Criteris
d’avaluació:
|
Observa l'evolució de l'usuaria |
||
Seguiment:
|
Cada 4 mesos
|
ÀREA FUNCUINAL ( TERÀPIA OCUPACIONAL)
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats observades
|
objectius
|
Activitats i professionals
|
Dutxa
|
No es dutxa sola
|
||
Lavabo
|
Utilitza un accessori de suport
|
||
Vestit
|
Es pot vestir gairebé sola
|
||
Ús del
vàter
|
Nivell de dependència de personal auxiliar en
cadascuna de les activitats de la vida diària.
No utilitza wc |
Poder donar-li i accentuar tota l'autonomia que té
|
|
Deambulació
|
No pot caminar
|
||
Transferència
|
No es pot desplaçar
|
||
Alimentació
|
Pot menjar amb autonomia
|
||
Activitats
instrumentals
|
|||
Criteris d’avaluació:
|
Observar a l'usuaria |
||
Seguiment:
|
Cada 3 mesos
|
ÀREA ANIMACIÓ SOCIOCULTURAL
Aspectes
|
Necessitats
i potencialitats observades
|
objectius
|
Activitats
i professionals
|
Aficions i interessos
|
Valoració de les aficions que té i l’interès que mostra per a
millorar la seva orientació en l’elecció d’activitats.
L'oci de l'usuaria es la música, toca la guitarra i el violí |
Fer que no perdi la seva motivació i entusiasme per la música
|
Animadors i TAPSD
|
Ocupació del temps lliure.
|
Valoració sobre si l’ocupació del temps lliure és positiva i activa.
Al temps lliure ho aprofita per tocar el violí |
Fomentar aquest temps, també ajuda a altres usuaris
|
TAPSD, Animadors i altres usuaris |
Participació
en activitats
|
Valoració sobre la seva participació i implicació en
les diferents activitats oferides
Al principi és una mica tímida, es questió de temps. |
Fer activitats en grup i que acabi agafant la confiança necessària
|
TAPSD
Animadors Altres usuaris |
Criteris d’avaluació:
|
Observar a l'usuaria
|
||
Seguiment:
|
Cada 4 mesos
|
No comments:
Post a Comment