Monday, December 11, 2017

PAI - HARAGA RUIZ, MARIA ISABEL DUNIA - 956

PAI  -  PLA D'ATENCIÓ INDIVIDUALITZAT

Nom i Cognoms: Maria Isabel Dunia, HARAGA RUIZ
Núm. Expedient: 234
Professional de referència: Alicia Ruiz
Data d'ingrés: 11-12-2017
Data d'elaboració: 5-12-2017
Data d' evaluació: 11-12-2018
Àrea social
ASPECTES
NECESSITATS I POTENCIALITATS OBSERVADES
OBJECTIUS
ACTIVITATS I PROFESSIONALS
Situació legal i de desprotecció
Necessitats identificades referents a la possible desprotecció de la persona usuària i defensa de drets
Persona ubicada, però amb déficit de mobilitat
Controlar la salut mental de la persona
El psicòleg/a del centre
Hàbits d’oci
Hàbits d’oci detectats i que hi hagin de ser promoguts i/o facilitats per parts del centre
Jugar al domino
Seguir mantenint la seva afició i així estimulant la seva capacitat cognitiva
Animadors i animadores
Creences i valors
Actuacions facilitadores sobre aspectes                   religiosos i de creences personals
No té creences religioses.



---------------------------



----------------------------
Gestions administratives
Necessitats sobre gestions administratives diverses que la persona o els familiars no puguin realitzar sense ajuda externa.
No pot fer les gestions administratives per ella sola.
Que l'usuari pugui fer-ho sense ajuda externa.
Treballadors i treballadores socials.
Animadors, que puguin realitzar activitats relacionades amb l'entorn didactiques

Interrelació social i familiar
Situacions detectades referents a les relacions personals que manté la persona usuària, que poden millorar-se, que hagin de corregir-se, etc.
Mala relació amb el seu fill gran.
Millorar la relació mare i fill, visites més continues per part de la familia. 
Psicòleg/a, educadors socials i si fa falta l'ajuda del departament superior
Iniciativa i participació
Nivell de participació en activitats i qualitat de les relacions personals amb altres persones del centre.
Participa correctament
Mantenir la seva participació
Animadors, infermets
Criteris d’avaluació: Observar totes les tasques de l' àrea social
Seguiment: Cada 3 mesos


ÀREA SANITÀRIA

Aspectes
Necessitats i potencialitats observades
objectius
Activitats i professionals

Situació sanitària 
Infrormació rellevant a la seva situació sanitària actual.
Que ens comuniqui la seva situació sanitària.
Poder portar un control de la malaltia.
Infermers/es, Doctors i TAPSD

Tractament
Tractament actual.
Necessita una pastilla per a la tensió i dolor muscular.
Administrar-la a les hores assessorades pel doctor/a
Infermers/es, auxiliars, Doctors i TAPSD

Estat de pell- UPP
Aspectes rellevants per a la prevenció d'úlceres:
·Valoració del risc de patir úlceres.
·Existència o no d'úlceres.
Té risc d'úlceres
Cuidar la pell, fer mobilitzacions per a que no en tingui cap úlcera.
TAPSD i 
fisioterapeuta

Dieta
Existència i indentificació de la mateixa.
No té cap al·lèrgia, intolerància...
Que mantingui una dieta equilibrada
Cuiners, Nutricionista, TAPSD

Patró d’eliminació
Aspectes rellevants al control d'esfínters.
Utilització de instrument de suport per orinar i defecar.
Controlar les vegades que defeca o/i orina per prevenir cap malaltia.
TAPSD, Infermers, Auxiliars

Mobilitat- Deambulació
Limitacions per transferències, mobilització.
Paràlisis de cintura cap abaix (lesió medul·lar)
Que realitzi exercicis per a poder millorar la seva mobilitat
TAPSD i 
fisioterapeuta

Son- Agitació
Informació referent a trastorns d'agitació i de son.

---------------------------

---------------------------

Alteracions conducta
Alteracions conductuals observades.

---------------------------

----------------------------
Seguretat- Restriccions
Informació referent als motius i prescripcions del material de subjecció mecànica.
màxima seguretat en el seu entorn 
TAPSD
Ajudes tècniques
Relació de material auxiliar que ha d'aplicar-se o facilitar-se.
Que pugui realitzar les tasques sense ajuda del tècnic, poc a poc
TAPSD
Criteris d’avaluació:

Observar a l'usuaria


Seguiment:
Cada 1 mes




                                             ÀREA PSICOLÒGICA


Aspectes

Necessitats i potencialitats observades

objectius
Activitats i professionals
Valoració cognitiva
Detall de capacitat cognitiva i potencialitats o riscos destacats:  orientació, memòria, capacitat per a la presa de decisions...
L'usuaria no té cap dèficit cognitiu
Que per-manegui així el temps que es pugui
Animadors
Treballadors
Psicòleg/a
Valoració afectiva i emocional
Valoració sobre situacions de depressió, ansietat, estat d’anim, apatia, pèrdua d’interèns,etc.
L'estat d'anim i emocions es normalitzat
Que per-manegui així el temps que es pugui
Animadors
Treballadors
Psicòleg/a
Trastorns de conducta
Relació de trastorns detectats: vagabunderia, llenguatge ofensiu, agressivitat, comportament social inadequat, rebuig a les atencions,etc.
L'usuaria té un bon comportament i tracta amb respecte
Que per-manegui així el temps que es pugui
Animadors
Treballadors
Psicòleg/a
Criteris d’avaluació:

Observa l'evolució de l'usuaria


Seguiment:
Cada 4 mesos




                                         ÀREA FUNCUINAL ( TERÀPIA OCUPACIONAL)

Aspectes
Necessitats i potencialitats observades
objectius
Activitats i professionals
Dutxa
No es dutxa sola


Lavabo
Utilitza un accessori de suport


Vestit
Es pot vestir gairebé sola


Ús del vàter
Nivell de dependència de personal auxiliar en cadascuna de les activitats de la vida diària.
No utilitza wc
Poder donar-li i accentuar tota l'autonomia que té

Deambulació
No pot caminar


Transferència
No es pot desplaçar


Alimentació
Pot menjar amb autonomia


Activitats instrumentals



Criteris d’avaluació:

Observar a l'usuaria


Seguiment:
Cada 3 mesos



                                       ÀREA ANIMACIÓ SOCIOCULTURAL

Aspectes
Necessitats i potencialitats observades
objectius
Activitats i professionals
Aficions i interessos
Valoració de les aficions  que té i l’interès que mostra per a millorar la seva orientació en l’elecció d’activitats.
L'oci de l'usuaria es la música, toca la guitarra i el violí
Fer que no perdi la seva motivació i entusiasme per la música
Animadors i TAPSD
Ocupació del temps lliure.
Valoració sobre si l’ocupació del temps lliure és positiva i activa.
Al temps lliure ho aprofita per tocar el violí
Fomentar aquest temps, també ajuda a altres usuaris

TAPSD, Animadors i altres usuaris
 Participació en activitats
Valoració sobre la seva participació i implicació en les diferents activitats oferides
Al principi és una mica tímida, es questió de temps.
Fer activitats en grup i que acabi agafant la confiança necessària
TAPSD
Animadors
Altres usuaris
Criteris d’avaluació:
Observar a l'usuaria


Seguiment:
Cada 4 mesos


No comments:

Post a Comment