Professional: Lorena Camargo Alcaide Data d’elaboració: 7-12-2017
Data d’ingres: 13-12-2017
Data d’avaluació:
13-12-2018
AREA SOCIAL
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats
observades
|
Objectius
|
Activitats i professionals
|
|
Situació legal i de desprotecció
|
Necessitats indentificades referents a
la possible desprotecció de la persona usuaria
|
Fer activitats en grup per que no
estigui sol
|
Tècnics Jugar al domino |
|
Hàbits d’oci
|
Habilitats que haguin de ser promoguts
facilitats per part del centre
|
Fer activitats adaptades per que pugui
fer-las com tots els companys
|
Tècnics Jugar al bingo |
|
Creences i valors
|
Actuacions facilitadores sobre
aspectes religiosos i/o de creences personals
|
Fer que estigui comoda amb els
companys de la mateixa religió
|
Tècnics Anar a l'església tots junts |
|
Gestions administratives
|
Necessitats sobre gestions
administratives diverses que la persona o els familiars no puguin realitzar
sense ajuda externa
|
Fer les gestions administratives amb ella quan ho necessiti | Tècnics Fer operacions amb ells per que aprenguin en les gestions amb diners |
|
Interrelació social i familiar
|
Situacions detectades referents a les
relacions personals que mante la persona usuaria, que poden millorar-se, que
haguin de corregir-se
|
Ajudar-la a millorar aquestes situacions en tot moment | Tècnics Fer llocs de respectar a la gent |
|
Iniciativa i participació
|
Nivell de participació en activitats i
qualitat de les relacions personals amb altres persones del centre
|
Fer activitats amb tot el personal del centre per tenir bona relació | Tot el servei que es necessiti La cadena |
|
Criteris d’avaluiació:
|
||||
Seguiment:
|
ASPECTES
|
NECESSITATS I POTENCIALITATS
OBSERVADES
|
OBJECTIUS
|
ACTIVITATS I PROFESSIONALS
|
Valoració cognitiva
|
Detall de capacitat
cognitiva i potencialitats o riscos detectats: orientació, memòria, capacitat
per a la presa de decisions...
|
Millorar o potenciar les capacitats cognitives de la persona
|
Tècnics
Jugant al Bingo |
Valoració efectiva i emocional
|
Valoració sobre
situacions de depressió, ansietat, estat d’ànim, apatia, pèrdua d’interès,
etc.
|
Fer que la persona en tot moment estigui lo millor possible amb si mateixa i amb els altres
|
Tècnics
Per estar contenta amb els altres tots els llocs de compañerisme estria be |
Trastorns de conducta
|
Relació de trastorns
detectats: vagabunderia, llenguatge ofensiu, agressivitat, comportament
social inadequat, rebuig a les atencions, etc.
|
Intentar que la persona no es comporti malament i respecti a tots. poder tenir mes amistat amb tothom
|
Tècnic i psicòlegs
Fer llocs de rol per poder estar be amb tots |
Criteris d’avaluació
|
|||
Seguiment
|
ÀREA SANITÀRIA
|
|||||||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats
observades
|
Objectius
|
Activitats i Professionals
|
||||
Situació
sanitària
|
Informació rellevant a la seva situació sanitària actual
|
||||||
Tractament
|
Tractament actual
|
||||||
Estat
de la pell-UPP
|
Aspectes rellevants per a la prevenció d'úlceres
Valoració del risc de patir úlceres Existència o no d'úlceres |
||||||
Dieta
|
Existència i identificació de la mateixa
|
||||||
Patró
d’eliminació
|
Aspectes rellevants al control d'esfínters
|
||||||
Mobilitat-Deambulació
|
Limitacions per a transferències, mobilitzacions
|
||||||
Son-Agitació
|
Informació referent a trastorns d'agitació i de son
|
||||||
Alteracions
conducta
|
Alteracions conductuals observades
|
||||||
Seguretat-Restriccions
|
Informació referent als motius i precripcions de material de subjecció mecànica
|
||||||
Ajudes
tècniques
|
Relació de material auxiliar que ha d'aplicar-se o facilitar-se
|
||||||
Criteris d’avaluació:
|
|||||||
Seguiment:ç
|
ÀREA ANIMACIÓ SOCIOCULTURAL
| ||||||||||||||||||||||||||||||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats observades
|
Objectius
|
Activitats i professionals
| |||||||||||||||||||||||||||
Aficions i interessos
|
Valoració de les aficions que té i l’interès que mostra per a millorar la seva orientació en l’elecció d’activitats.
Jugar a les cartes,ajedrez, i parchís.
|
Que segueix-hi el ritme de treball que està implicant fins ara i que no deteriori.
|
Técnic: Fatima Loukaini.
Técnic: Irene
| |||||||||||||||||||||||||||
Ocupació del temps lliure
|
Valoració sobre l’ocupació del temps lliure és positiva i activa.
Va a ball els dimecres i divendres.
| |||||||||||||||||||||||||||||
Participació en activitats
|
Valoració sobre la seva participació i implicació en les diferents activitats oferides.
Vol psrticipar en totes les activitats proposades i positivament.
| |||||||||||||||||||||||||||||
Criteris d’avaluació:
| ||||||||||||||||||||||||||||||
Seguiment:
|
No comments:
Post a Comment