Monday, December 11, 2017

PAI - JIMENEZ MENDEZ, Paula - 141

PAI – PLA D’ATENCIÓ INDIVIDUALITZAT
Nom i cognoms: JIMENEZ MENDEZ, Paula 
Núm. Expedient: 1
Professional de referència: Carla Vicente
Data d’ingrés: 11/12/2017
Data d’elaboració: 11/12/2017
Data d’avaluació: 11/12/2018

ÀREA SOCIAL
Aspectes
Necessitats i potencialitats observades
Objectius
Activitats i professionals
Situació legal i de desprotecció
Necessitats identificades referents a la possible desprotecció de la persona usuària i defensa de drets
intentar que una persona am alzheimer pugui realitsts totes aquelles habilitats socials amb els seus companys i companyes amb la més normalitats posible
posar a un tècnic/a amb ella que li vagi recordant les coses que ha de fer i com les ha de fer
Hàbits d’oci
Hàbits d’oci detectats i que hagin de ser promoguts i /o facilitats per part del centre


Creences i valors
Actuacions facilitadores sobre aspectes religiosos i/o de creences personals


Gestions administratives
Necessitats sobre gestions administratives diverses que la persona o els familiars noo puguin realitzar sense ajuda externa.


Interrelació social i familiar
Situacions detectades referents a les relacions personals que manté la persona usuària, que poden millorar-se, que hagin de corregir-se, etc.


Iniciativa i participació
Nivell de participació en activitats i qualitat de les relacions personals amb altres persones del centre.


Criteris d’avaluació:
Seguiment:


 ÀREA SANITÀRIA
 Aspectes
 Necessitats i potencialitats observades
 Objectius
 Activitats i professionals
 Situació sanitària
 Informació rellevant a la seva situació sanitària actual
intentar que porti una vida saludable dintre de la seva malaltia i tambè realitzar les AVD amb la major autonomia posible
els metges hauràn de anar-li fent un seguiment ala persona bastant sobint per veure com avança la malaltia i fer activitats que la ajudin a fer desparèixer
 Tractament
 Tractament actual
 Estat de la pell - UPP
 Aspectes rellevants per a la prevenció d'úlceres:
-Valoració del risc de patir úlceres
-Existència o no d'úlceres
 Dieta
 Existència i identificació de la mateixa
 Patró d'eliminació
 Aspectes rellevants al control d'esfínters
 Mobilitat - Deambulació
 Limitacions per a transferències, mobilització
 Son - Agitació
 Informació referent a transtorns d'agitació i de son
 Alteracions conducta
 Alteracions conductuals observades
 Seguretat - Restriccions
 Informació referent als motius i prescripcions de material de subjecció mecànica
 Ajudes tècniques
 Relació de material auxiliar que ha d'aplicar-se o facilitar-se
 Criteris d'avaluació:
 Seguiment:
 ÀREA PSICOLÒGICA
 Aspectes
 Necessitats i potencialitats observades
 Objectius
 Activitats i professionals
 Valoració cognitiva
 Detall de capacitat cognitiva i potencialitats o riscos detectats: orientació, memòria, capacitat per a la presa de decisions...
intentar que la persona pugui reaccionar a qualsevol situació tal i com ho faria una persona sense aquesta malaltia
un psicòleg que li vagi fent un seguiment i l'ajudi a resoldre el problemes amb la màxima autonomia posible
 Valoració afectiva i emocional
 Valoració sobre situacions de depressió, ansietat, estat d'ànim, apatia, pèrdua d'interès, etc.
 Trastorns de conducta
 Relació de trastornsdetectats: vagabunderia, llenguatge ofensiu, agressivitat, comportament social inadequat, rebuig a les atencions, etc.
 Criteris d'avaluació:
 Seguiment:


 ÀREA FUNCIONAL ( TERÀPIA OCUPACIONAL)
 Aspectes
 Necessitats i potencialitats observades
 Objectius
 Activitats i professionals
 Dutxa



Nivell de dependència de personal auxiliar en cadascuna de les activitats de la vida diària
intentar que la persona pugui fer les AVD amb la major autonomia posible
tècnics i tècniques que li ajudin en el que la persona realment no pot fer per ella mateixa
 Lavabo
 Vestit
 Ús de vàter
 Deambulació
 Transferències
 Alimentació
 Activitats instrumentals
 Criteris d'avaluació:
 Seguiment:

 ÀREA ANIMACIÓ SOCIOCULTURAL
 Aspectes
 Necessitats i potencialitats observades
 Objectius
intentar que la persona pugui participar en qualsevols activitat perquè no se senti desplaçada
 Activitats i professionals
tècnics i tècniques que l'ajudaran a fer les activitats d'aprenentatge o d'oci.
 Aficions i interessos
 valoració de les aficions que téi l'interès que mostra per a millorar la seva orientació en l'elecciód'activitats
 Ocupació del temps lliure
 Valoraciósobre si l'ocupació del temps lliure és positiva i activa
 Participació en activitats
 Valoració sobre la seva participació i implicacióen  les diferents activitats oferides
 Criteris d'avaluació:
 Seguiment:


















No comments:

Post a Comment