Monday, December 11, 2017

PAI - MOLINA GOMEZ, Ethan - 828

PAI – PLA D’ATENCIÓ INDIVIDUALITZAT
Nom i cognoms: Ethan Molina Gomez
Núm. Expedient: 5806
Professional de referència: Cristina Garcia Lazaro
Data d’ingrés: 23/10/2017
Data d’elaboració: 14/12/17
Data d’avaluació: 23/10/18



ÀREA SOCIAL
Aspectes
Necessitats i potencialitats observades
Objectius
Activitats i professionals
Situació legal i de desprotecció
Necessitats identificades referents a la possible desprotecció de la persona usuària i defensa de drets
Contactar amb els seus fills. 
Traballadors/es socials
Decorar els passadisus amb els altres usuaris en las diferents festes de l'anys
Hàbits d’oci
Hàbits d’oci detectats i que hagin de ser promoguts i/o facilitats per part del centre
Que faci les activitats per si matiex. 
Traballadors/es socials
Decorar els passadisus amb els altres usuaris en las diferents festes de l'anys
Creences i valors
Actuacions facilitadores sobre aspectes religiosos i/o de creences personals
Que respeti les demes religions.  
Traballadors/es socials
Decorar els passadisus amb els altres usuaris en las diferents festes de l'anys
Gestions administratives
Necessitats sobre gestions administratives diverses que la persona o els familiars no puguin realitzar sense ajuda externa

Traballadors/es socials
Decorar els passadisus amb els altres usuaris en las diferents festes de l'anys
Interrelació social i familiar
Situacions detectades referents a les relacions personals que manté la persona usuària, que poden millorar-se, que hagin de corregir-, etc.
Que tingi una bona relacio amb tot el seu entor.
Traballadors/es socials
Decorar els passadisus amb els altres usuaris en las diferents festes de l'anys
Iniciativa i participació
Nivell de participació en activitats i qualitat de les relacions personals amb altres personals amb altres persones del centre
Que participi en totes les activitats que li oferim en el centre.
Traballadors/es socials
Decorar els passadisus amb els altres usuaris en las diferents festes de l'anys



Criteris d’avaluació: Observarem a l'usuari en tots els aspectes
Seguiment: Duran 2 i mig




ÀREA SANITÀRIA
Aspectes
Necessitats i potencialitats observades
Objectius
Activitats i Professionals
Situació sanitària
 Informació rellevant a la seva situació sanitària actual
 Detectar si te alguna malaltia. 
 Infermers/es
Tractament
 Tractament actual
 Pendre las pastilles que li pertoquen. 
  Infermers/es
Estat de la pell - UPP
Aspectes rellevant per a la prevenció d’úlceres:
- Valoració del risc de patir úlceres.
- Existència o no d’ùlceres.
 No te ùlceres.
  Infermers/es
Dieta
 Existència i identificació de la mateixa
Millorar que no menji dolços.
  Infermers/es
Patró d’eliminació
 Aspectes rellevants al control d’esfinters
 Va bé al lavabo
  Infermers/es
Mobilitat - Deambulació
 Limitacions per a transferències, mobilització
 Millorar la mobilització fent rehabilitació
  Infermers/es
Son - Agitació
 Informació referent a trastorns d’agitació i de son
 Que es dormi bé sense ningun medicament
  Infermers/es
Alteracions conducta
 Alteracions conductuals observades
Millorar el seu humor amb altres usuaris
  Infermers/es
Seguretat – Restriccions
 Informació referent als motius i prescripcions de material de subjecció mecànica

  Infermers/es
Ajudes tècniques
 Relació de material auxiliar que ha d’aplicar-se o facilitar-se
 Que no necessiti mes ajud per fer les coses.
  Infermers/es
Criteris d’avaluació: Observarem a l'usuari en tots els aspectes
Seguiment: Durant 1 mes i mitg


ÀREA PSICOLÒGICA

Aspectes
Necessitats i potencialitats observades

Objectius
Activitats i professionals
Valoració cognitiva
Detall de capcitat cognitiva i potencialitats o riscos detectats: orientació, memòria, capacitat per a la presa de de decisions...
Fer activitats per que millori la seva memoria.
 Psicoleg/a
Fer activitats en forma de joc, recordar imagtes o sons
Valoració afectiva i emocional
Valoració sobre situacions de depressió, ansietat, estat d’ànim, apatia, pèrdua d’interès, etc.
Que no este tot el dia sol  Psicoleg/a
Fer activitats en forma de joc, recordar imagtes o sons
Trastorns de conducta
Relació de trastorns detectats: vagabunderia,  llenguatge ofensiu, agressivitat, comportament social inadequat, rebuig a les atencions, etc.
Fer que es comporti millor amb els altres usurais  Psicoleg/a
Fer activitats en forma de joc, recordar imagtes o sons
Criteris d’avaluació: Observarem a l'usuari en tots els aspectes
Seguiment: Durant 3 mesos


                                             ÀREA FUNCIONAL (TERÀPICA OCUPACIONAL)
Aspectes
Necessitats i potencialitats observades
Objectius
Activitats i professionals
Dutxa


Nivell de dependència de personal auxiliar en cadascuna de les activitats de la vida diària
Que sàpiga demanar ajuda al tècnic quan ho necessita
Tècnic/a.

Lavabo
Vestit
Ús de vàter
Deambulació
Transferències
Alimentació
Activitats instrumentals
Criteris d’avaluació: Observarem a l'usuari en tots els aspectes
Seguiment: Durant 1 mes i mig

ÀREA ANIMACIÓ SOCIOCULTURAL
Aspectes
Necessitats i potencialitats observades
Objectius
Activitats i professionals
Aficions i interessos
Valoració de les aficions que té i l’interès que mostra per a millorar la seva orientació en l’elecció d’activitats
Oferir-li tot el possible per que fasi el que li agrada Animadors/es socioculturals
Cartes, fitxes per jugar,..
Ocupació del temps lliure
Valoració sobre si l’ocupació del temps lliure és positiva i activa
Que tingui tot el temps lliure que necessita per gaudir les activitats Animadors/es socioculturals
Ajudar-li a fer les activitats que li agraden agust
Participació en activitats
Valoració sobre la seva participació i implicació en les diferents activitats oferides
Que participi en totes les activitats del centre, li agradin molt o poc. Animadors/es socioculturals
A les tardes jugar al domino amb altres usuaris.
Criteris d’avaluació: Observarem a l'usuari en tots els aspectes
Seguiment: Durant un mes

No comments:

Post a Comment