PAI – PLA D’ATENCIÓ
INDIVIDUALITZAT
|
||
Nom i cognoms: Ethan Molina Gomez
|
Núm. Expedient: 5806
|
|
Professional de referència: Cristina Garcia Lazaro
|
||
Data d’ingrés: 23/10/2017
|
Data d’elaboració: 14/12/17
|
Data d’avaluació: 23/10/18
|
ÀREA SOCIAL
| |||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats observades
|
Objectius
|
Activitats i professionals
|
Situació legal i de desprotecció
|
Necessitats identificades referents a la possible desprotecció de la persona usuària i defensa de drets
|
Contactar amb els seus fills.
|
Traballadors/es socials
Decorar els passadisus amb els altres usuaris en las diferents festes de l'anys |
Hàbits d’oci
|
Hàbits d’oci detectats i que hagin de ser promoguts i/o facilitats per part del centre
|
Que faci les activitats per si matiex.
|
Traballadors/es socials
Decorar els passadisus amb els altres usuaris en las diferents festes de l'anys |
Creences i valors
|
Actuacions facilitadores sobre aspectes religiosos i/o de creences personals
|
Que respeti les demes religions.
|
Traballadors/es socials
Decorar els passadisus amb els altres usuaris en las diferents festes de l'anys |
Gestions administratives
|
Necessitats sobre gestions administratives diverses que la persona o els familiars no puguin realitzar sense ajuda externa
|
Traballadors/es socials
Decorar els passadisus amb els altres usuaris en las diferents festes de l'anys | |
Interrelació social i familiar
|
Situacions detectades referents a les relacions personals que manté la persona usuària, que poden millorar-se, que hagin de corregir-, etc.
|
Que tingi una bona relacio amb tot el seu entor.
|
Traballadors/es socials
Decorar els passadisus amb els altres usuaris en las diferents festes de l'anys |
Iniciativa i participació
|
Nivell de participació en activitats i qualitat de les relacions personals amb altres personals amb altres persones del centre
|
Que participi en totes les activitats que li oferim en el centre.
|
Traballadors/es socials
Decorar els passadisus amb els altres usuaris en las diferents festes de l'anys |
Criteris d’avaluació: Observarem a l'usuari en tots els aspectes
| |||
Seguiment: Duran 2 i mig
|
ÀREA SANITÀRIA
|
|||
Aspectes
|
Necessitats
i potencialitats observades
|
Objectius
|
Activitats
i Professionals
|
Situació sanitària
|
Informació
rellevant a la seva situació sanitària actual
|
Detectar si te alguna malaltia.
|
Infermers/es
|
Tractament
|
Tractament
actual
|
Pendre las pastilles que li pertoquen.
|
|
Estat de la pell - UPP
|
Aspectes
rellevant per a la prevenció d’úlceres:
- Valoració del risc de patir úlceres. - Existència o no d’ùlceres. |
No te ùlceres.
|
|
Dieta
|
Existència
i identificació de la mateixa
|
Millorar que no menji dolços.
|
|
Patró
d’eliminació
|
Aspectes
rellevants al control d’esfinters
|
Va bé al lavabo
|
|
Mobilitat
- Deambulació
|
Limitacions
per a transferències, mobilització
|
Millorar la mobilització fent rehabilitació
|
|
Son -
Agitació
|
Informació
referent a trastorns d’agitació i de son
|
Que es dormi bé sense ningun medicament
|
|
Alteracions
conducta
|
Alteracions
conductuals observades
|
Millorar el seu humor amb altres usuaris
|
|
Seguretat
– Restriccions
|
Informació
referent als motius i prescripcions de material de subjecció mecànica
|
||
Ajudes
tècniques
|
Relació
de material auxiliar que ha d’aplicar-se o facilitar-se
|
Que no necessiti mes ajud per fer les coses.
|
|
Criteris
d’avaluació: Observarem a l'usuari en tots els aspectes
|
|||
Seguiment: Durant 1 mes i mitg
|
ÀREA PSICOLÒGICA
|
|||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats observades
|
Objectius
|
Activitats i professionals
|
Valoració cognitiva
|
Detall de
capcitat cognitiva i potencialitats o riscos detectats: orientació, memòria,
capacitat per a la presa de de decisions...
|
Fer activitats per que millori la seva memoria.
|
Psicoleg/a
Fer activitats en forma de joc, recordar imagtes o sons |
Valoració afectiva i emocional
|
Valoració
sobre situacions de depressió, ansietat, estat d’ànim, apatia, pèrdua d’interès,
etc.
|
Que no este tot el dia sol | Psicoleg/a Fer activitats en forma de joc, recordar imagtes o sons |
Trastorns de conducta
|
Relació de
trastorns detectats: vagabunderia, llenguatge ofensiu, agressivitat,
comportament social inadequat, rebuig a les atencions, etc.
|
Fer que es comporti millor amb els altres usurais | Psicoleg/a Fer activitats en forma de joc, recordar imagtes o sons |
Criteris
d’avaluació:
|
|||
Seguiment: Durant 3 mesos
|
ÀREA
FUNCIONAL (TERÀPICA OCUPACIONAL)
|
|||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats
observades
|
Objectius
|
Activitats i professionals
|
Dutxa
|
Nivell de dependència de personal auxiliar en cadascuna de les
activitats de la vida diària
|
Que sàpiga demanar ajuda al tècnic quan ho necessita
|
Tècnic/a.
|
Lavabo
|
|||
Vestit
|
|||
Ús de vàter
|
|||
Deambulació
|
|||
Transferències
|
|||
Alimentació
|
|||
Activitats instrumentals
|
|||
Criteris d’avaluació:
|
|||
Seguiment: Durant 1 mes i mig
|
ÀREA ANIMACIÓ SOCIOCULTURAL
|
|||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats
observades
|
Objectius
|
Activitats i professionals
|
Aficions i interessos
|
Valoració de les aficions que té i
l’interès que mostra per a millorar la seva orientació en l’elecció
d’activitats
|
Oferir-li tot el possible per que fasi el que li agrada | Animadors/es socioculturals Cartes, fitxes per jugar,.. |
Ocupació del temps lliure
|
Valoració sobre si l’ocupació del
temps lliure és positiva i activa
|
Que tingui tot el temps lliure que necessita per gaudir les activitats | Animadors/es socioculturals Ajudar-li a fer les activitats que li agraden agust |
Participació en activitats
|
Valoració sobre la seva
participació i implicació en les diferents activitats oferides
|
Que participi en totes les activitats del centre, li agradin molt o poc. | Animadors/es socioculturals A les tardes jugar al domino amb altres usuaris. |
Criteris d’avaluació:
|
|||
Seguiment: Durant un mes
|
No comments:
Post a Comment