PAI – PLA D’ATENCIÓ
INDIVIDUALITZAT
|
||
Nom i cognoms: Marisa Lopez
Aguilera.
|
Núm. Expedient:158746
|
|
Professional de referència: Judith
Rodriguez.
|
||
Data d’ingrés: 11-12-17
|
Data d’elaboració:11-12-17
|
Data d’avaluació:11-12-18
|
ÀREA SOCIAL
|
|||
Aspectes
|
Necessitats
i potencialitats observades
|
Objectius
|
Activitats i professionals
|
Situació legal i de desprotecció
|
Necessitats identificades referents a la possible desprotecció de la
persona usuària i defensa de drets
|
· Millorar la seva pròpia identificació.
|
·Realitzar tallers d’orientació i reconeixement.
·Com a professionals:
-Terapeutic/a.
-Psicoleg.
|
Hàbits d’oci
|
Hàbits d’oci detectats i que hagin de ser promoguts i/o facilitats
per part del centre
|
· Com que presenta atacs d’agressivitat, tractar de evitar-los.
|
-Realitzar jocs de taula tranquils.
-Proposar pel·licules i escollir una entre tots els que és trobin al
taller.
|
Creences i valors
|
Actuacions facilitadores sobre aspectes religiosos i/o de creences
personals
|
·No te cap creença.
|
·No te cap creença.
|
Gestions administratives
|
Necessitats sobre gestions administratives diverses que la persona o
els familiars no puguin realitzar sense ajuda externa
|
-Realitzar una quedada per ajudar a la seva filla a gestionar les
gestions administratives.
|
-Tècnic/a.
-Cap del lloc residencial.
|
Interrelació social i familiar
|
Situacions detectades referents a les relacions personals que manté
la persona usuària, que poden millorar-se, que hagin de corregir-, etc.
|
-Millorar la seva actitud amb els familiars, ja que en els atacs de
ràbia els hi parla molt malament.
|
-Psicòleg.
-Terapia.
-Meditació.
|
Iniciativa i participació
|
Nivell de participació en activitats i qualitat de les relacions
personals amb altres personals amb altres persones del centre
|
-A vegades no mostra molt interès i no vol participar, podrem
motivar-lo d’alguna manera.
|
-Animadors socioculturals.
-Realitzar activitats del seu gust.
|
Criteris d’avaluació:
|
|||
Seguiment:
|
ÀREA SANITÀRIA
|
|||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats
observades
|
Objectius
|
Activitats i Professionals
|
Situació sanitària
|
-Necessita l’ajuda d’algú per poder realitzar les seves necessites
bàsiques de la vida.
|
-Que mantingui una actitud positiva i mostri interès.
|
-Mèdic.
-Terapia.
|
Tractament
|
-Pren galantamine, per a Alzheimer lleu.
|
-Conservar aquesta medicació per no tenir que recorre a una altre de
més fort.
|
- Mèdics/es.
-Psicolegs/es.
|
Estat de la pell - UPP
|
-Presenta deshidratació a les mans, i alguns hematomes .
|
- Hidratar la seva pell i en especial les seves mans.
|
-Tècnic.
-Terapeuta.
|
Dieta
|
-Sempre a menjat de tot, però cada cop presenta menys ganes de
menjar.
|
-Fer un calendari amb el que tindrà que menjar cada dia.
|
-Dietètic.
-Mèdic.
|
Patró d’eliminació
|
-Algun cop s’ha fet urinat a sobre.
|
-Dieta equilibrada.
|
-Dietètic.
-Mèdic-
|
Mobilitat - Deambulació
|
-Presenta símptomes de desorientació més elevats.
|
-Aconseguir que pugui relacionar el lloc on es troba gràcies a alguna cosa.
|
-Realitzar cartells dibuixats per ell, que el fagin recordar aquell
lloc o situació ambiental com les estacions de l’any.
|
Son - Agitació
|
-Normal.
|
-Que segueixi així
|
|
Alteracions conducta
|
-Presenta atacs d’agressivitat quant és sent confús.
|
-En el moment que presenti confusió relaxar-lo comunicar-nos amb ell.
|
-Explicar-li el que succeeix amb tranquil·litat.
|
Seguretat – Restriccions
|
Irregular.
|
|
|
Ajudes tècniques
|
-No te cap ajuda, però per sortir al carrer és necessària. (Per
aquesta raó no surt de la seva llar.)
|
-Reforçar la seva autonomia i orientació.
-Obtenir una ajuda d’un tècnic que l’acompanyi al carrer.
|
- Tècnic.
-Cuidadors professionals.
|
Criteris d’avaluació:
|
|||
Seguiment:
|
ÀREA PSICOLÒGICA
|
|||
Aspectes
|
Necessitats
i potencialitats observades
|
Objectius
|
Activitats
i professionals
|
Valoració cognitiva
|
Detall de capacitat cognitiva i potencialitats o riscos detectats:
orientació, memòria, capacitat per a la presa de de decisions...
|
-Ajudar a la seva desorientació.
-Ajudar-lo a prendre decisions.
-Millorar el seu caràcter.
-Millorar la seva capacitat d’atenció.
|
-Terapia.
-Animadors socioculturals.
|
Valoració afectiva i emocional
|
Valoració sobre situacions de depressió, ansietat, estat d’ànim,
apatia, pèrdua d’interès, etc.
|
||
Trastorns de conducta
|
Relació de trastorns detectats: vagabunderia, llenguatge ofensiu, agressivitat,
comportament social inadequat, rebuig a les atencions, etc.
|
||
Criteris d’avaluació:
|
|||
Seguiment:
|
ÀREA
FUNCIONAL (TERÀPICA OCUPACIONAL)
|
|||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats
observades
|
Objectius
|
Activitats i professionals
|
Dutxa
|
Nivell de dependència de personal auxiliar en cadascuna de les
activitats de la vida diària
|
-Duchar-se per el seu propi compte.
-Que sigui capaç de combinar-se la roba, amb normalitat.
|
-Cuidadors professionals.
-Familiars.
-Tècnic.
-Assistent personal.
|
Lavabo
|
|||
Vestit
|
|||
Ús de vàter
|
|||
Deambulació
|
|||
Transferències
|
|||
Alimentació
|
|||
Activitats instrumentals
|
|||
Criteris d’avaluació:
|
|||
Seguiment:
|
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats
observades
|
Objectius
|
Activitats i professionals
|
Aficions i interessos
|
Valoració de les aficions que té i l’interès que mostra per a
millorar la seva orientació en l’elecció d’activitats
|
-Participa regularment en totes les activitats proposades i una mica
obligat, ja que avegades el seu interès es nul.
|
-Terapia.
-Animadors.
|
Ocupació del temps lliure
|
Valoració sobre si l’ocupació del temps lliure és positiva i activa
|
||
Participació en activitats
|
Valoració sobre la seva participació i implicació en les diferents
activitats oferides
|
||
Criteris d’avaluació:
|
|||
Seguiment:
|
No comments:
Post a Comment