RESOURCE CENTER - CENTRE DE RECURSOS



EDUCACIO INFANTIL

MP2 Didactica de l'educació infantil

http://serveicomunitat.blogspot.com.es/2014/09/icb-1213-tei-m02-didactica.html


MP7 Desenvolupament socioafectiu

http://serveicomunitat.blogspot.com.es/2014/09/icb-1213-tei-m07-desenvolupament.html


MP8 Habilitats socials
http://serveicomunitat.blogspot.com.es/2017/09/mr-16-17-edin-mp8-habilitats-socials.html

MP12 Projecte
http://serveicomunitat.blogspot.com.es/2015/09/iris-1415-tei-m12-projecte.html


INTEGRACIO SOCIAL

MP6 Bases Antropologiques del servei social


MP7 Suport a la intervenció educativa



MP8  Mediació comunitària


MP13 Projecte

http://serveicomunitat.blogspot.com.es/2017/09/mr-16-17-inso-mp13-projecte.html



ANIMACIO SOCIOCULTURAL


MP4 Oci i Temps lliure

http://serveicomunitat.blogspot.com.es/2015/09/iris-tasoct-m04-oci-i-temps-lliure-2014.html


APD

Acció tutorial 
https://serveicomunitat.blogspot.com/2019/07/mr-1819-apd-accio-tutorial-primer.html


MP1 Organització de l'APD

http://serveicomunitat.blogspot.com.es/p/mr-1617-inso-mp08.html


Projecte APD - Creu Roja- Repartimet de Roses per Sant Jordi

http://serveicomunitat.blogspot.com/2018/04/institut-montserrat-roig-creu-roja-una.html

MP4 Suport psicosocial


MP6 Teleassistència


MP7 Suport domiciliari


MP9 Habilitats socials


MP14 Credit de Sintesi

https://serveicomunitat.blogspot.com/2019/07/mr-1819-apd-mp14-credit-de-sintesi.html


CONTINGUTS TRANSVERSALS




1. LADDER WORKOUT. FILM, DOCUMENTARY, APP (diary on personal physical fitness)

movie plot and research article in both English and Spanish:






7. SHEREZAD 
- Short stories

8. WAVES - Movie Script - Short story.

9. PLAY ARCHETYPES. RESEARCH and SOCIAL NETWORK



2. COGNATE BILINGUAL DICTIONARIES. (and APP).




3. LIVESCRIPTS. MAGAZINE and APP


slide presentation - Using ICT to recreate a private tuition environment in a FL class.





4. SEMINAR ON THE LITERARY STYLE OF THE DAVINCI CODE.




5. LADY LIBERTY - RESEARCH AND DOCUMENTARY ON GENDER PARITY.









No comments:

Post a Comment