PAI – PLA D’ATENCIÓ
INDIVIDUALITZAT
|
||
Nom i cognoms: Javier Jimenez García
|
Núm. Expedient: 1032
|
|
Professional de referència: Paula Sánchez Toledo
|
||
Data d’ingrés: 18/11/2017
|
Data d’elaboració: 14/12/17
|
Data d’avaluació: 18/11/2016
|
ÀREA SOCIAL
|
|||
Aspectes
|
Necessitats
i potencialitats observades
|
Objectius
|
Activitats i professionals
|
Situació legal i de desprotecció
|
Necessitats identificades referents a la possible desprotecció de la
persona usuària i defensa de drets
|
||
Hàbits d’oci
|
Hàbits d’oci detectats i que hagin de ser promoguts i/o facilitats
per part del centre
|
Activitats relacionades amb els altres usuraris, com per exemple decorar la residencia amb les estacions de l'any que es trobin actualment. |
|
Creences i valors
|
Actuacions facilitadores sobre aspectes religiosos i/o de creences
personals
|
Activitats relacionades amb els altres usuraris, com per exemple decorar la residencia amb les estacions de l'any que es trobin actualment. |
|
Gestions administratives
|
Necessitats sobre gestions administratives diverses que la persona o
els familiars no puguin realitzar sense ajuda externa
|
Activitats relacionades amb els altres usuraris, com per exemple decorar la residencia amb les estacions de l'any que es trobin actualment. |
|
Interrelació social i familiar
|
Situacions detectades referents a les relacions personals que manté
la persona usuària, que poden millorar-se, que hagin de corregir-, etc.
|
Activitats relacionades amb els altres usuraris, com per exemple decorar la residencia amb les estacions de l'any que es trobin actualment. |
|
Iniciativa i participació
|
Nivell de participació en activitats i qualitat de les relacions
personals amb altres personals amb altres persones del centre
|
Treballadors i treballadores socials.
Activitats relacionades amb els altres usuraris, com per exemple decorar la residencia amb les estacions de l'any que es trobin actualment.
|
|
Criteris d’avaluació: Observar a l'usuari en tots els aspectes
|
|||
Seguiment: Durant 3 mesos
|
ÀREA SANITÀRIA
| |||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats observades
|
Objectius
|
Activitats i Professionals
|
Situació sanitària
| |||
Tractament
| Tractament actual Necessita pastilles de tensió, per dormir i per el colesterol | ||
Estat de la pell - UPP
|
Aspectes rellevants per a la prevenció d'úlceres:
| ||
Dieta
|
Existència
i identificació de la mateixa
| ||
Patró d’eliminació
| |||
Mobilitat - Deambulació
|
Limitacions
per a transferències, mobilització
|
Medicina o infermeres amb ajuda del tècnic Javier
| |
Son - Agitació
|
Informació
referent a trastors d’agitació i de son
| ||
Alteracions conducta
|
Alteracions
conductuals observades
| ||
Seguretat – Restriccions
|
Informació
referent als motius i prescripcions de material de subjecció mecànica
| ||
Ajudes tècniques
|
Relació
de material auxiliar que ha d’aplicar-se o facilitar-se
|
Adquirir ajuda per realitzar según que coses
| |
Criteris d’avaluació: Observarem a l'usuari en tots els aspectes
| |||
Seguiment: Durant 2 mesos
|
ÀREA PSICOLÒGICA
|
|||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats observades
|
Objectius
|
Activitats i professionals
|
Valoració cognitiva
|
Detall de
capacitat cognitiva i potencialitats o riscos detectats: orientació, memòria,
capacitat per a la presa de de decisions...
|
Realitzar exercicis per a que millori la seva capacitat de memoritzar
|
Psicoleg/es
Jugar a coses que li facilitin la memoria, com per exemple el joc del ''memory'' |
Valoració afectiva i emocional
|
Valoració
sobre situacions de depressió, ansietat, estat d’ànim, apatia, pèrdua
d’interès, etc.
|
No perdre l'interès en realitzar les activitats que oferim al centre | Psicoleg/es Jugar a coses que li facilitin la memoria, com per exemple el joc del ''memory'' |
Trastorns de conducta
|
Relació de
trastorns detectats: vagabunderia, llenguatge ofensiu, agressivitat,
comportament social inadequat, rebuig a les atencions, etc.
|
Millorar el seu comportament amb els seus companys. | Psicoleg/es Jugar a coses que li facilitin la memoria, com per exemple el joc del ''memory'' |
Criteris
d’avaluació:
|
|||
Seguiment: Durant 2 mesos
|
ÀREA FUNCIONAL (TERÀPICA OCUPACIONAL)
| |||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats observades
|
Objectius
|
Activitats i professionals
|
Dutxa
|
Nivell de dependència de personal auxiliar en cadascuna de les activitats de la vida diària
|
Ser el més autònom possible
|
Tècnic\a
Adaptar les àrees per a que les pugui fer ell sol sense cap ajuda |
Lavabo
| |||
Vestit
| |||
Ús de vàter
| |||
Deambulació
| |||
Transferències
| |||
Alimentació
| |||
Activitats instrumentals
| |||
Criteris d’avaluació: Observarem a l'usuari en tots els aspectes
| |||
Seguiment: Durant 2 mesos
|
ÀREA ANIMACIÓ SOCIOCULTURAL
|
|||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats
observades
|
Objectius
|
Activitats i professionals
|
Aficions i interessos
|
Valoració de les aficions que té i l’interès que mostra per a
millorar la seva orientació en l’elecció d’activitats
|
Fer una activitat que a l'usuari li agrada
------------- Tots tinguin un temps lliure per fer el que li agrada o el que li coven ------------- L'usuari participi en totes les activitats que oferim al centre |
Animadors/a socioculturals.
Nadar, passejar, jugar a cartes.... |
Ocupació del temps lliure
|
Valoració sobre si l’ocupació del temps lliure és positiva i activa
|
||
Participació en activitats
|
Valoració sobre la seva participació i implicació en les diferents
activitats oferides
|
||
Criteris d’avaluació:
|
|||
Seguiment: Durant 1 mes
|
No comments:
Post a Comment