Monday, December 11, 2017

PAI - RUIZ JAENADA, Dylan - 644

PAI – PLA D’ATENCIÓ INDIVIDUALITZAT
Nom i cognoms: Dylan Jaenada Ruiz
Núm. Expedient: 3242
Professional de referència: Cristina Caballero Alsina
Data d’ingrés: 21/11/17
Data d’elaboració: 14/12/17
Data d’avaluació: 21/11/18

ÀREA SOCIAL
Aspectes
Necessitats i potencialitats observades
Objectius
Activitats i professionals
Situació legal i de desprotecció
Necessitats identificades referents a la possible desprotecció de la persona usuària i defensa de drets.
Contactar amb la seva familia. 
Treballadors/es socials.
Activitats relacionades amb els altres usuaris, com per exemple decorar la residencia amb estacions del any. 
Hàbits d’oci
Hàbits d’oci detectats i que hagin de ser promoguts i/o facilitats per part del centre.
Que faci les activitats el màxim autònomon possible.
 Treballadors/es socials.
Activitats relacionades amb els altres usuaris, com per exemple decorar la residencia amb estacions del any. 
Creences i valors
Actuacions facilitadores sobre aspectes religiosos i/o de creences personals
 Que els altres usuaris respectin la seva religio.
 Treballadors/es socials.
Activitats relacionades amb els altres usuaris, com per exemple decorar la residencia amb estacions del any. 
Gestions administratives
Necessitats sobre gestions administratives diverses que la persona o els familiars no puguin realitzar sense ajuda externa

 Treballadors/es socials.
Activitats relacionades amb els altres usuaris, com per exemple decorar la residencia amb estacions del any. 
Interrelació social i familiar
Situacions detectades referents a les relacions personals que manté la persona usuària, que poden millorar-se, que hagin de corregir-, etc.
Que el usuari tingui una bona relació amb la gent que lenvolta.
 Treballadors/es socials.
Activitats relacionades amb els altres usuaris, com per exemple decorar la residencia amb estacions del any. 
Iniciativa i participació
Nivell de participació en activitats i qualitat de les relacions personals amb altres personals amb altres persones del centre
 Que participi el mallor possibles en les activitats. 
 Treballadors/es socials.
Activitats relacionades amb els altres usuaris, com per exemple decorar la residencia amb estacions del any. 


Criteris d’avaluació: Observarem al usuari en tots els aspectes.
Seguiment:  durant 2 mesos


ÀREA SANITÀRIA
Aspectes
Necessitats i potencialitats observades
Objectius
Activitats i Professionals
Situació sanitària
 Informació rellevant a la seva situació sanitària actual.
Saber si te alguna malaltia.
 Infermers.
Tractament
 Tractament actual.
 Prendre les patilles que li toquen sense cap problema.
  Infermers.
Estat de la pell - UPP
 Aspectes rellevants per a la prevenció d’úlceres:
·         Valoració del risc de partir úlceres.
·         Existència o no d’úlceres.
 No té d'úlceres
  Infermers.
Dieta
 Exitència i identificació de la mateixa.
Tindra la dieta adequada.
  Infermers.
Patró d’eliminació
 Aspectes rellevants al control d’esfínters.
 Millorar la defecació.
  Infermers.
Mobilitat - Deambulació
 Limitacions per transferències, mobilització.
Fer ejercici perque millori la seva mobilització.
  Infermers.
Son - Agitació
 Informació referent a trastorns d’agitació.
 No té problemes per dormir.
  Infermers.
Alteracions conducta
 Alteracions conductuals observades.
 Millorar el seu comportament amb els usuaris.
  Infermers.
Seguretat – Restriccions
 Informació referent als motius i prescripcions de material de subjecció mecànica.

  Infermers.
Ajudes tècniques
 Relació de material auxiliar que ha d’aplicar-se o facilitar-se.
 Que sigui ser el maxim autonom possible.
  Infermers.
Criteris d’avaluació: Observarem al usuari en tots els aspectes.
Seguiment:  Durant 3 mesos


ÀREA PSICOLÒGICA
Aspectes
Necessitats i potencialitats observades
Objectius
Activitats i professionals
Valoració cognitiva
Detall de capcitat cognitiva i potencialitats o riscos detectats: orientació, memòria, capacitat per a la presa de de decisions...
 Que fagui ejercicis perque millori la seva memòria. 
 Psicoleg/a.
Jugar activitats que li facilitin la memòria, com per exemple el memory. 
Valoració afectiva i emocional
Valoració sobre situacions de depressió, ansietat, estat d’ànim, apatia, pèrdua d’interès, etc.
Que no perdi el interes en les activitats del centre. Psicoleg/a.
Jugar activitats que li facilitin la memòria, com per exemple el memory. 
Trastorns de conducta
Relació de trastorns detectats: vagabunderia,  llenguatge ofensiu, agressivitat, comportament social inadequat, rebuig a les atencions, etc.
Que millori el seu comportament amb els usuaris. Psicoleg/a.
Jugar activitats que li facilitin la memòria, com per exemple el memory. 
Criteris d’avaluació:  Observarem al usuari en tots els aspectes
Seguiment: Durant 2 mesos





                                             ÀREA FUNCIONAL (TERÀPICA OCUPACIONAL)
Aspectes
Necessitats i potencialitats observades
Objectius
Activitats i professionals
Dutxa


Nivell de dependència de personal auxiliar en cadascuna de les activitats de la vida diària
Que sigui lo mes autònom possible.
Tècnic/a.
Adaptar les àrees perquè les pugui fer ell sol. 
Lavabo
Vestit
Ús de vàter
Deambulació
Transferències
Alimentació
Activitats instrumentals
Criteris d’avaluació:Observarem al usuari en tots els aspectes
Seguiment: Durant 2 mesos



ÀREA ANIMACIÓ SOCIOCULTURAL
Aspectes
Necessitats i potencialitats observades
Objectius
Activitats i professionals
Aficions i interessos
Valoració de les aficions que té i l’interès que mostra per a millorar la seva orientació en l’elecció d’activitats
Fer una activitat que a l'usuari sempre li agradat. Animadors i animadores socioculturals.
Nadar, passetjar, jugar a cartes...
Ocupació del temps lliure
Valoració sobre si l’ocupació del temps lliure és positiva i activa
Que tots tinguin el temps lliure per fer el que li agrada. Animadors i animadores socioculturals.
Nadar, passetjar, jugar a cartes...
Participació en activitats
Valoració sobre la seva participació i implicació en les diferents activitats oferides
Que participi en totes les activitats que realitza el centre.  Animadors i animadores socioculturals.
Nadar, passetjar, jugar a cartes...
Criteris d’avaluació: Observarem al usuari en tots els aspectes
Seguiment: Durant 1 mes






































































No comments:

Post a Comment