PAI – PLA D’ATENCIÓ
INDIVIDUALITZAT
|
||
Nom i cognoms: Dylan Jaenada Ruiz
|
Núm. Expedient: 3242
|
|
Professional de referència: Cristina Caballero Alsina
|
||
Data d’ingrés: 21/11/17
|
Data d’elaboració: 14/12/17
|
Data d’avaluació: 21/11/18
|
ÀREA SOCIAL
|
|||
Aspectes
|
Necessitats
i potencialitats observades
|
Objectius
|
Activitats i professionals
|
Situació legal i de desprotecció
|
Necessitats identificades referents a la possible desprotecció de la
persona usuària i defensa de drets.
|
Contactar amb la seva familia.
|
|
Hàbits d’oci
|
Hàbits d’oci detectats i que hagin de ser promoguts i/o facilitats
per part del centre.
|
Que faci les activitats el màxim autònomon possible.
|
Activitats relacionades amb els altres usuaris, com per exemple decorar la residencia amb estacions del any. |
Creences i valors
|
Actuacions facilitadores sobre aspectes religiosos i/o de creences
personals
|
Activitats relacionades amb els altres usuaris, com per exemple decorar la residencia amb estacions del any. |
|
Gestions administratives
|
Necessitats sobre gestions administratives diverses que la persona o
els familiars no puguin realitzar sense ajuda externa
|
Activitats relacionades amb els altres usuaris, com per exemple decorar la residencia amb estacions del any. |
|
Interrelació social i familiar
|
Situacions detectades referents a les relacions personals que manté
la persona usuària, que poden millorar-se, que hagin de corregir-, etc.
|
Que el usuari tingui una bona relació amb la gent que lenvolta.
|
Activitats relacionades amb els altres usuaris, com per exemple decorar la residencia amb estacions del any. |
Iniciativa i participació
|
Nivell de participació en activitats i qualitat de les relacions
personals amb altres personals amb altres persones del centre
|
Activitats relacionades amb els altres usuaris, com per exemple decorar la residencia amb estacions del any.
|
|
Criteris d’avaluació: Observarem al usuari en tots els aspectes.
|
|||
Seguiment: durant 2 mesos
|
ÀREA SANITÀRIA
|
|||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats
observades
|
Objectius
|
Activitats i Professionals
|
Situació sanitària
|
Informació rellevant a la seva situació
sanitària actual.
|
Saber si te alguna malaltia.
|
Infermers.
|
Tractament
|
Tractament actual.
|
Prendre les patilles que li toquen sense cap problema.
|
|
Estat de la pell - UPP
|
Aspectes rellevants per a la prevenció d’úlceres:
·
Valoració del risc de partir úlceres.
·
Existència o no d’úlceres.
|
No té d'úlceres
|
|
Dieta
|
Exitència i identificació de la mateixa.
|
Tindra la dieta adequada.
|
|
Patró d’eliminació
|
Aspectes rellevants al control d’esfínters.
|
Millorar la defecació.
|
|
Mobilitat - Deambulació
|
Limitacions per transferències, mobilització.
|
Fer ejercici perque millori la seva mobilització.
|
|
Son - Agitació
|
Informació referent a trastorns d’agitació.
|
No té problemes per dormir.
|
|
Alteracions conducta
|
Alteracions conductuals observades.
|
Millorar el seu comportament amb els usuaris.
|
|
Seguretat – Restriccions
|
Informació referent als motius i prescripcions
de material de subjecció mecànica.
|
||
Ajudes tècniques
|
Relació de material auxiliar que ha d’aplicar-se
o facilitar-se.
|
Que sigui ser el maxim autonom possible.
|
|
Criteris d’avaluació: Observarem al usuari en tots els aspectes.
|
|||
Seguiment: Durant 3 mesos
|
ÀREA PSICOLÒGICA
|
|||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats observades
|
Objectius
|
Activitats i professionals
|
Valoració
cognitiva
|
Detall de
capcitat cognitiva i potencialitats o riscos detectats: orientació, memòria,
capacitat per a la presa de de decisions...
|
Que fagui ejercicis perque millori la seva memòria.
|
Psicoleg/a.
Jugar activitats que li facilitin la memòria, com per exemple el memory. |
Valoració
afectiva i emocional
|
Valoració
sobre situacions de depressió, ansietat, estat d’ànim, apatia, pèrdua d’interès,
etc.
|
Que no perdi el interes en les activitats del centre. | Psicoleg/a. Jugar activitats que li facilitin la memòria, com per exemple el memory. |
Trastorns
de conducta
|
Relació de
trastorns detectats: vagabunderia, llenguatge ofensiu, agressivitat,
comportament social inadequat, rebuig a les atencions, etc.
|
Que millori el seu comportament amb els usuaris. | Psicoleg/a. Jugar activitats que li facilitin la memòria, com per exemple el memory. |
Criteris
d’avaluació:
|
|||
Seguiment:
|
ÀREA
FUNCIONAL (TERÀPICA OCUPACIONAL)
|
|||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats
observades
|
Objectius
|
Activitats i professionals
|
Dutxa
|
Nivell de dependència de personal auxiliar en cadascuna de les
activitats de la vida diària
|
Que sigui lo mes autònom possible.
|
Tècnic/a.
Adaptar les àrees perquè les pugui fer ell sol. |
Lavabo
|
|||
Vestit
|
|||
Ús de vàter
|
|||
Deambulació
|
|||
Transferències
|
|||
Alimentació
|
|||
Activitats instrumentals
|
|||
Criteris d’avaluació:
|
|||
Seguiment:
|
ÀREA ANIMACIÓ SOCIOCULTURAL
|
|||
Aspectes
|
Necessitats
i potencialitats observades
|
Objectius
|
Activitats
i professionals
|
Aficions i
interessos
|
Valoració
de les aficions que té i l’interès que mostra per a millorar la seva
orientació en l’elecció d’activitats
|
Fer una activitat que a l'usuari sempre li agradat. | Animadors i animadores socioculturals. Nadar, passetjar, jugar a cartes... |
Ocupació
del temps lliure
|
Valoració
sobre si l’ocupació del temps lliure és positiva i activa
|
Que tots tinguin el temps lliure per fer el que li agrada. | Animadors i animadores socioculturals. Nadar, passetjar, jugar a cartes... |
Participació
en activitats
|
Valoració
sobre la seva participació i implicació en les diferents activitats oferides
|
Que participi en totes les activitats que realitza el centre. | Animadors i animadores socioculturals. Nadar, passetjar, jugar a cartes... |
Criteris
d’avaluació:
|
|||
Seguiment:
|
No comments:
Post a Comment