PAI-PLA D'ATENCIÓ INDIVIDUALITZAT
|
|||
Nom i cognoms: Marta Martínez Pérez
|
Núm. expedient:3841
|
||
Professional de referencia: Chaima el Bitar
|
|||
Data d'ingrés: 20/01/2016
|
Data d'elaboració: 20/01/2016
|
Data d'avaluació: 20/01/2016
|
Àrea social
|
|||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats observades
|
Objectius
|
Activitats professionals
|
Situació legal de
desprotecció
|
Necessitat identificades
referents a la possible desprotecció de la persona usuària i defensa de
drets.
|
tenir comunitat amb altres persones.
Chaima el bitar. |
|
Hàbits 'oci
|
Hàbits d'oci detectats i
que hagin de ser promoguts i/o facilitats per part del centre.
|
||
Creences i valors
|
Actuacions facilitadores
sobre aspectes religiosos i/o de creences personals. musulmans.
|
||
Gestions administratives
|
Necessitats sobre gestions
administratives diverses que la persona o els familiars no puguin realitzar
sense ajuda externa. necessitat d"altre persona.
|
||
Interrelació social i
familiar
|
Situacions detectades
referents a les relacions personals que manté la persona usuària, que poden
millorar-se, que hagin de corregir-se, etc.
|
||
Iniciativa i participació
|
Nivell de participació en
activitats i qualitat de les relacions personals amb altres persones del
centre.
|
||
Criteris d'avaluació: ara es comunica amb tots.
|
|||
Seguiment:
|
ÀREA
SANITÀRIA
|
|||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats
observades
|
Objectius
|
Activitats professionals
|
Situació sanitària
|
Informació rellevant a la seva situació sanitària actual.
|
tenir una higiene adequada.
|
cures,tractaments,revisions, dieta,medicaments,higiene.
Leila. |
Tractaments
|
Tractament actual
|
||
Estat de la pell-UPP
|
Aspectes rellevants per a la prevenció d'úlceres:
-Valoració del risc de patir úlceres.
-Existència o no d'úlceres.
|
||
Dieta
|
Existència i identificació de la mateixa.
|
||
Patró d'eliminació
|
Aspectes rellevants al control d'esfínters.
|
||
Mobilitat-Deambulació
|
Limitacions per a transferències, mobilització.
|
||
Son-Agitació
|
Informació referent a trastorns d'agitació i de son.
|
||
Alteracions conducta
|
Alteracions conductuals observades.
|
||
Seguretat-Restriccions
|
Informació referent als motius i prescripcions de material de
subjecció mecànica.
|
||
Ajudes tècniques
|
Relació de material auxiliar que ha d'aplicar-se o facilitar-se.
|
||
Criteris d'avaluació: ho sap fer el sol.
|
|||
Seguiment:
|
ÀREA PSICOLÒGICA
|
|||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats observades
|
Objectius
|
Activitats i professionals
|
Valoració cognitiva.
|
Detall de capacitat
cognitiva i potencialitats o riscos detectats: orientació, memòria, capacitat
per a la presa de decisions...
|
no estar sempre amb depresions , ansietat, tenim que millorar la nostra situacion de vida, no fer cas al llenguatge ofensiu.
|
comuniacar el que ens pasar per no sentirnos sols i sentirnos segurs.
Laura. |
Valoració afectiva i
emocional.
|
Valoració sobre
situacions de depressió, ansietat, estat d'ànim, apatia, pèrdua d'interès,
etc.
|
||
Trastorns de conducta.
|
Relació de trastorns
detectats: vagabunderia, llenguatge ofensiu, agressivitat, comportament
social inadequat, rebuig a les atencions,etc.
|
||
Criteris d'avaluació: ho a pogut aconseguir amb l'aguda del tecnic.
|
|||
Seguiment:
|
ÀREA
FUNCIONAL (TERÀPIA OCUPACIONAL)
|
|||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats
observades
|
Objectius
|
Activitats i professionals
|
Dutxa.
|
Nivell de dependència de personal
auxiliar en cadascuna de les activitats de la vida diària.
|
usar el vàter net, teni una alimentacio correctament saludable.
|
rehabilitació.
Ana. |
Lavabo.
|
|||
Vestit.
|
|||
Ús del vàter.
|
|||
Deambulació.
|
|||
Transferències.
|
|||
Alimentació.
|
|||
Activitats instrumentals.
|
|||
Criteris d'avaluació:ho a fet tot be tant com l'alimentació com anar al bany.
|
|||
Seguiment:
|
ÀREA
ANIMACIÓ SOCIOCULTURAL
|
|||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats
observades
|
objectius
|
Activitats i professionals
|
Aficions i interessos.
|
Valoració de les aficions que té l'interès que mostra per a millorar
la seva orientació en l'elecció d'activitats.
|
ensenyar mes coses perque puguin aprendre.
|
fer activitats diferents per poder aprendre.
Lucia |
Ocupació del temps lliure.
|
Valoració sobre si l'ocupació del temps lliure és positiva i activa.
|
||
Participació en activitats.
|
Valoració sobre la seva participació i implicació en les diferents
activitats oferides.
|
||
Criteris d'avaluació: a fet tot be.
|
|||
Seguiment:
|
No comments:
Post a Comment