Nom i cognoms: Loli Garcia Romero Núm.
Expedient: 20171213
Professional: Sara Sánchez
Data d'íngrés: 13/12/2017 Data
d’elaboració: 10/12/2017
Data d’avaluació: 13/12/2018
ÀREA SOCIAL
|
|||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats observades
|
Objectius
|
Activitats
i professionals
|
Situació
legal i de desprotecció
|
Viu sola.
Però te una filla. |
Millorar el seu entorn. | |
Hàbits
d’oci
|
Li agrada molt pintar cuadres.
|
Que faci aquesta activitat.
|
Buscar casal on vagi a fer aquesta activitat.
|
Creences
i valors
|
És molt creient.
|
Anar a l'esglesia
|
|
Gestions
administratives
|
Estar pendent de la economia i gestions
|
Gestionar la seva economía amb ajuda de la filla.
|
La filla li gestionarà l'economia.
|
Interrelació
social i familiar
|
Té poca relació amb la filla.
|
Que faci activitats amb la filla i el reste de la família.
|
Buscar activitats en llocs on pugin anar-hi tots.
|
Iniciativa
i participació
|
No té molt interès.
|
Motivar-la per aconseguir que faci activitats.
|
Desde el centre buscar la manera de motivar-la.
|
Criteris
d’avaluació
|
Parlarem amb la filla per veure si canvia d'actitud.
|
||
Seguiment
|
UNA VEGADA A
LA SETMANA |
ÀREA SANITÀRIA
|
|||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats
observades
|
Objectius
|
Activitats i Professionals
|
Situació sanitària
|
Porta caminador per una opreació de maluc, no camina bé.
És diabètica. Està operada de pancreatitis. |
Millorar la seva mobilitat.
|
Tècnic APD
|
Tractament
|
Pren pastilles per regular el sucre.
|
Metge.
|
|
Estat
de la pell-UPP
|
Normal.
|
||
Dieta
|
Ha de
menjar aliments baixos en grassa.
|
Millorar la seva alimentació.
|
Va a la dietista
una vegada al mes per controlar el pes i ajustar la
dieta si cal.
|
Patró
d’eliminació
|
Correcte.
|
||
Mobilitat-Deambulació
|
Amb caminador i ajuda a les transferències.
|
Millorar la mobilitat i postura.
|
Tècnic APD
|
Son-Agitació
|
Normal.
|
||
Alteracions
conducta
|
Normal.
|
||
Seguretat-Restriccions
|
Demana ajuda quan la necessita.
|
Li posarem un polsador a l’habitació per demanar ajuda si cal.
|
Creu roja
|
Ajudes
tècniques
|
Pastilles per la diabetes.
|
Tècnic APD o la filla li administren
|
|
Criteris d’avaluació: Farem
reunions amb els responsables de planta i li concertarem visites amb el metge i
el dietista.
|
|||
Seguiment: Una vegada al mes.
|
ÀREA PSICOLÒGICA
|
|||
Aspectes
|
Necessitats i pot. Obs.
|
Objectius
|
Activitats i prof.
|
Valoració
cognitiva
|
Te algún despist però res que sigui important.
|
Fer activitats per millorar la cognitivitat.
|
Tècnic APD
|
Valoració
afectiva
|
Li costa adaptar-se a la nova situació, té dies dolents.
|
Relacionar-se amb altres persones,
|
Casal o centre.
|
Transtorns de
conducta
|
No té mala conducta, encara que té dies malhumorats.
|
Millorar la seva conducta.
|
Visitar psicòleg si cal.
|
Criteris d’avaluació: Farem entrevista per veure el seu desenvolupament.
|
|||
Seguiment: Una vegada al mes.
|
ÀREA FUNCIONAL
|
|||
Aspectes
|
Nec. I pot. Obser.
|
Objectius
|
Act. I Prof.
|
Dutxa
|
Necessita ajuda
|
Adequar l’entorn perquè pugi anar sola
|
Tècnic APD
|
Lavabo
|
Va sola.
|
||
Vestit
|
Es vestix sola.
|
||
Ús del vàter
|
Necessita ajuda.
|
Adequar l’entorn
perquè pugi anar sola
|
Tècnic APD
|
Deambulació
|
Necessita ajuda. Utilitza un caminador.
|
Adequar l’entorn per moure’s millor.
|
Tàcnic APD
|
Transferències
|
Necessita ajuda.
|
Millorar l’entorn o
fer-li canvis posturals.
|
Tècnic APD i ensenyar-li
a la família a fer-ho.
|
Alimentació
|
Menja sola.
|
||
Activitats
instrumentals
|
Bé
|
||
Criteris d’avaluació: Observarem com es desenvolupa
diariament.
|
|||
Seguiment: Una vegada a la setmana parlarem amb la filla.
|
ÀREA ANIMACIÓ SOCIOCULTURAL
|
|||
Aspectes
|
Necessitats i potencialitats observades
|
Objectius
|
Activitats i professionals
|
Aficions i
interessos
|
Li agrada l’art, pintar cuadres.
|
Que tingui interès per fer activitats relacionades
amb l’art i afegir alguna nova que li motivi.
|
En el centre amb el tècnis i monitors.
|
Ocupació del
temps lliure
|
Regular.
|
||
Participació
en activitats
|
Regular, mostra poc interés.
|
||
Criteris d’avaluació: Observar la seva evolució en
fer activitats.
|
|||
Seguiment: Una vegada a la setmana.
|
No comments:
Post a Comment