Tuesday, January 29, 2019

MR 1819 APD mp4 UF2 NF5. Com es la meva habitació?




Titol: Com és la meva habitació?
Destinataris: Grup classe.

Objectius:

- Reflexionar sobre els continguts del nucli formatiu 5 des de la nostra experiència personal.
- Valorar les intervencions orals del companys i companyes.
- Compartir com és la nostra habitació - o casa nostra o l’habitació dels nostres avis.
- Fer una presentació oral a classe de cinc minuts -sense llegir.

Desenvolupament:

Prepara una petita presentació oral a classe contestant aquestes preguntes.
Tens la teva pròpia habitació o comparteixes?
Has participat en la decoració de la teva habitació? Has penjat treballs personals com quadres, murals, diplomes…?

Fes unes quantes fotografies mostrant el que més t’agradi dels objectes decoratius, mobles, roba i colors per compartir

Te finestres? Entra el sol? l’habitació està ben il.luminada i ventilada? Té bona temperatura o és massa freda a l’hivern i calurosa a l’estiu? Se sent molt soroll o està ben aillada acústicament? Està ben ordenada? Ordena el teu armari i fes una fotografia -trucarem a casa per comprovar-ho.

Si haguès una persona en cadira de rodes o dificultat en la deambulació a casa vostra trobaria aquestes dificultats?

Escales o desnivells bruscos, marcs de portes estrets, dificultat de maniobra en llocs estrets o d’abast per obrir portes o arribar a estanteries, banyera en comptes de dutxa, manca de baranes als passadissos i al bany,

Escull el VOCABULARI TECNIC que creguis oportú del NF5 i contesta aquestes preguntes incloent-hi aquest vocabulari tècnic.

Llavors prepara una presentació oral sobre el tema pel dia que s’indica.

VOCABULARI TECNIC. GUIO DE LA PRESENTACIÓ ORAL

…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………

…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………

…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………

…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………

…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………

…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………

…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………

…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………

…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………

…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………

…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………

…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………

…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………

…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………

…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………

…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………

…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………

…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………

…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………

…………………………… …………………………………………………………………………………………………………...

Alumne
Data
VALORACIÓ – to de veu, volum, mirada, interacció.
Comentari. Màxim 4 punts
Elements de suport, diapositives...
fins a 3 punts.
Vocabulari tècnic i/o relació amb el nf.
Fins a 3 punts.
TOTAL /10
Paula A.
4 febrer





Manal
4 febrer





Celeste
4 febrer





Naiara
4 febrer





Paula de la A.
4 febrer





Maria D
4 febrer





Chaima
4 febrer





Lamia
4 febrer





Paula F
4 febrer





Angela
4 febrer





Montserrat
4 febrer





Ariadna G
11 febrer





Tania
11 febrer





Ana Maria
11 febrer





Kautar
11 febrer





Immaculada
11 febrer





Jessica
11 febrer





Sara
11 febrer





Alba
11 febrer





Cristina
11 febrer





Ariadana B
11 febrer





Sergio L
4 febrer





Avaluació: Hem reflexionat sobre els continguts del nucli formatiu? Hem compartit gustos i experiències personals? Hem valorat als companys i companyes?


No comments:

Post a Comment