Thursday, January 24, 2019

MR 1819 MP4 Projecte APD Creu roja - Sessió 6






Titol d’activitats: – Data: 20/05/2019 Sessió: 6
Grups dinamitzador: Laila ,Thais ,Santi i Cristina Bermejo.
Grup de suport: ,Andrea ,Sara ,Sandra i Ethan.
Destinataris: grup de 15 usuaris/es Lloc: Biblioteca de l’Institut Montserrat Roig. Horari: Dimecres de 16 a 17:30 h
Objectius generals:
1. Estimulació cognitiva
2. Afavorir l' entorn
3. Fomentar les relacions socials
Objectius específics:
1-Crear un bon clima d'intercanvi de experiències.
2-Servir estimuls per a la creativtat  i elc desemvolupament personal
3-Coneixer els membres del grup
4-Estimular primers relacions socials
5-Procurar que les sentin,una part  activa de la comunitat que viuen  i afavorir que estableix les realcions interpersonals
Funcions cognitives receptives:
Funcions cognitives de gestió de la informació:
Funcions cognitives expressives o executives
ORIENTACIO
personal, espacial, temporal
ATENCIO
sostinguda, selectiva, alterna,
PERCEPCIÓ
visual, sonora, tàctil, gustativa, olfactiva,
i esquema corporal
LLENGUATGE i LECTURA
MEMORIA
llarg/curt termini

raonament,
planificació,
flexibilitat,
càlcul matemàtic
lògica
LLENGUATGE
presa de decisions, treball dual,
Expressió artística, musical, ball,
PSICOMOTRICITAT grossa,
PSICOMOTRICITAT fina

LLENGUATGE i ESCRIPTURA

Desenvolupament:
Metodologia: Els/les dinamitzadors/es donen unes instruccions -aprenentatge per maduració cognitiva de Piaget- per organitzar la sessió i s’asseguren que els usuaris/es les entenen -aprenentatge per mediació- fent servir el modelatge, role-playing o encadenament i així, posar en marxa una metodologia participativa i activa que promogui la motivació i autonomia per part d’usuaris/es -aprenentatge per descobriment de Bruner i significatiu d’Ausubel així com aprenentatge per observació de Bandura entre usuaris/es i dinamitzadors/es en un aprenentatge recíproc.

Presentació – que diu o fa cada component? 16:00 a 16:15 h.
Dinamitzador/a:




Dinamitzador/a:
Dinamitzador/a:
Dinamitzador/a:
Primera activitat/dinàmica- títol: -que diu o fa cada component? 16:15 a 16:45h.

Dinamitzador/a:







Dinamitzador/a:
Dinamitzador/a:
Dinamitzador/a:

Segona activitat/dinàmica- títol: -que diu o fa cada component? 16:45 a 17:15h.

Dinamitzador/a:







Dinamitzador/a:
Dinamitzador/a:
Dinamitzador/a:

Cloenda- -que diu o fa cada component? 17:15 a 17:30h.

Dinamitzador/a:







Dinamitzador/a:
Dinamitzador/a:
Dinamitzador/a:


Avaluació/Conclusió: En quina mesura s’han complert els objectius generals i específics?




No comments:

Post a Comment