Monday, January 15, 2018

MR 1718 APD MP4 UF4 NF13 The Book of Spells III




Titol: The Book of Spells III

Destinataris: grup classe

Objectius:

- Acordar uns dies d’intercanvi del llibre per compartir-lo
- llegir, escriure, dibuixar, fer preguntes,, respondre, enganxar fotos, copiar cançons… sigui en parelles, en grup, o individualment,
- Cohesionar el grup classe.
- Reflexionar sobre les habilitats socials i quines s’apliquen a aquesta activitat,
- Establir uns criteris d’auto-avaluació i auto-avaluar-se, ja sigui de manera individual o grupal.

Desenvolupament:

Quines d’aquestes habilitats socials es poden implementar en la dinàmica de fer una enquadernació d’un llibre i compartir-lo?

Grup 1: habilitats socials bàsiques

  • Saber Escoltar
  • Iniciar i saber mantenir l’interes per una conversa
  • Formular una pregunta amb tacte si és personal
  • Donar les gràcies.
  • Presentar-se.
  • Presentar altres persones.
  • Fer afalacs,
  • Empatía
  • Dialogar

Grupo 2: Habilidades sociales avanzadas

  • Demanar ajut.
  • Participar.
  • Donar instruccions.
  • Seguir instruccions.
  • Disculpar-se.
  • Convèncer als demés.
  • Donar la teva opinió sobre el que penses d’un tema

Grupo 3: Habilitats afectives

  • Conèixer els sentiments propis.
  • Expressar emocions i sentiments.
  • Comprendre i respectar els sentiments dels demés
  • Consolar i animar al dolgut,
  • confrontar l’enuig d’altres.
  • Expressar afecte.
  • Resoldre la por.
  • Auto-recompensarse.

Alternatives a l’agresió

  • Demanar permis.
  • Estimar-se.
  • Compartir.
  • Ajudar a altres.
  • Negociar.
  • Fer servir l’autocontrol.
  • Defensar els drets propis.
  • Respondre a las bromes.
  • Evitar problemes als demés.
  • No entrar en baralles.

Grupo 5: Habilitats per fer front a l’estrès

  • Formular una queixa
  • Respondre a una queixa.
  • Demostrar deportivitat desprès del joc.
  • Resoldre la vergonya.
  • Comportar-se quan ens deixen de costat,
  • Defensar un amic.
  • Respondre a la persuasió.
  • Respondre al fracàs.
  • Enfrontar-se als missatges contraditoris.
  • Respondre a una acusació.
  • Preparar-se per a una conversa difícil.
  • Fer front a les pressions del grup.

Grupo 6: Habilitats de planificació

  • Pendre decisions.
  • Pensar sobre la causa d’un problema.
  • Establir un objetiu.
  • Coneixer les pròpies habiliats.
  • Recollir informació.
  • Resoldre els problemes segons la seva importància.
  • Concentrar-se en una tasca.

Avaluació-conclusions.

- En quina mesura creus que s’han complert els objectius establerts.
- Selecciona els criteris d’avaluació que consideris més adequats per aquesta dinàmica i posa’t una nota.

a. he participat activament i amb interès en l’activitat, llegint, fent preguntes, escrivint, aportant idees…
b. de manera individual,
c. en parelles o
d. en grup,
e. he intercanviat el llibre el dia que em tocava,

f. altres criteris d’avaluació:

- pregunta als teus companys/es si creuen que aquesta nota és justa.



Brais
Canela
Nerea
Oumaima
Anna
Angela
Judith
Adria
Lara
Ainhoa
Alejandra
Jade
Jenifer
Luis
Andrea
Tania
Marta
Natalia
Grabriel
Brais



















Candela



















Nerea



















Oumaima



















Anna



















Angela



















Judith



















Adrian



















Lara



















Ainhoa



















Alejandra



















Jade



















Jenifer



















Luis



















Andrea



















Tania



















Marta



















Natalia



















Gabriel



















Pots fer servir aquesta taula per indicar les interaccions que has fet amb els teus companys


Titol: The Book of Spells III
Destinataris: grup classe
Objectius:

- Acordar uns dies d’intercanvi del llibre per compartir-lo
- llegir, escriure, dibuixar, fer preguntes,, respondre, enganxar fotos, copiar cançons… sigui en parelles, en grup, o individualment,
- Cohesionar el grup classe.
- Reflexionar sobre les habilitats socials i quines s’apliquen a aquesta activitat,
- Establir uns criteris d’auto-avaluació i auto-avaluar-se, ja sigui de manera individual o grupal.

Desenvolupament:

Quines d’aquestes habilitats socials es poden implementar en la dinàmica de fer una enquadernació d’un llibre i compartir-lo?

Grup 1: habilitats socials bàsiques

  • Saber Escoltar
  • Iniciar i saber mantenir l’interes per una conversa
  • Formular una pregunta amb tacte si és personal
  • Donar les gràcies.
  • Presentar-se.
  • Presentar altres persones.
  • Fer afalacs,
  • Empatía
  • Dialogar

Grupo 2: Habilidades sociales avanzadas

  • Demanar ajut.
  • Participar.
  • Donar instruccions.
  • Seguir instruccions.
  • Disculpar-se.
  • Convèncer als demés.
  • Donar la teva opinió sobre el que penses d’un tema

Grupo 3: Habilitats afectives

  • Conèixer els sentiments propis.
  • Expressar emocions i sentiments.
  • Comprendre i respectar els sentiments dels demés
  • Consolar i animar al dolgut,
  • confrontar l’enuig d’altres.
  • Expressar afecte.
  • Resoldre la por.
  • Auto-recompensarse.

Alternatives a l’agresió

  • Demanar permis.
  • Estimar-se.
  • Compartir.
  • Ajudar a altres.
  • Negociar.
  • Fer servir l’autocontrol.
  • Defensar els drets propis.
  • Respondre a las bromes.
  • Evitar problemes als demés.
  • No entrar en baralles.

Grupo 5: Habilitats per fer front a l’estrès

  • Formular una queixa
  • Respondre a una queixa.
  • Demostrar deportivitat desprès del joc.
  • Resoldre la vergonya.
  • Comportar-se quan ens deixen de costat,
  • Defensar un amic.
  • Respondre a la persuasió.
  • Respondre al fracàs.
  • Enfrontar-se als missatges contraditoris.
  • Respondre a una acusació.
  • Preparar-se per a una conversa difícil.
  • Fer front a les pressions del grup.

Grupo 6: Habilitats de planificació

  • Pendre decisions.
  • Pensar sobre la causa d’un problema.
  • Establir un objetiu.
  • Coneixer les pròpies habiliats.
  • Recollir informació.
  • Resoldre els problemes segons la seva importància.
  • Concentrar-se en una tasca.
Avaluació-conclusions.

- En quina mesura creus que s’han complert els objectius establerts.
- Selecciona els criteris d’avaluació que consideris més adequats per aquesta dinàmica i posa’t una nota.

a. he participat activament i amb interès en l’activitat, llegint, fent preguntes, escrivint, aportant idees…
b. de manera individual,
c. en parelles o
d. en grup,
e. he intercanviat el llibre el dia que em tocava,

f. altres criteris d’avaluació:

- pregunta als teus companys/es si creuen que aquesta nota és justa.

Cintia
Cristina A
Marta B
Sandra
Sancha
Sergio C
Mireia
Andrea
Ana
Sara G
Fatima
Marta L
Claudia
Sara P
Sergio P
Aran
Nuria
Desiree
Khadija
Kaoutar
Hala
Valeria
Nerea
Aleix
Cintia
























Cristina
























Marta B
























Sandra
























Sancha
























Sergi C
























Mireia
























Andrea
























Ana
























Sara G
























Fatima
























Marta L
























Claudia
























Sara P
























Sergio P
























Aran
























Nuria
























Desiree
























Khadija
























Kaoutar
























Hala
























Valeria
























Nerea
























Aleix
























Pots fer servir aquesta taula per indicar les interaccions que has fet amb els teus companys


No comments:

Post a Comment