Tuesday, December 9, 2014

2nA TAPSD m07. L'Administració d'un Pressupost. Desirée Rubio



Aquesta seria la casa que m'agradaria tenir a un futur. Pot ser es una mica cara, però no viuré sola i per tant ens ho podem permetre. Som tres amigues que hem decidit venir a viure fora d'Espanya de lloguer (No comprant la casa). Les tres hem trobat treball aquí i ens podem permetre mantenir la casa.

El seu lloguer seria de 1.000 dolars al mes, i com som tres haurem de pagar 333 dolars cadascuna.
Jo sóc professora a una escola bressol i el meu sou és de 1.600 dolars al mes. L' Alba és dissenyadora a una petita empresa i el seu salari és de 2.000 dolars al mes. La Cristina treballa com a educadora social i per tant, el seu sou es de 1.400 euros al mes.

Per altre banda, hem de calcular el menjar i les diverses despeses de la casa.
 Hem de mantenir el jardí, i hem contractat un jardiner per a que vingui un cop per setmana, el seu sou és de 200 dolars al mes, i per tant cadascuna hauria de pagar 66 dolars per a donar-li al jardiner.

El menjar és un altre punt que hem de tenir en compte, i, al ser tres, creiem que ens gastarem de menjar aproximadament 300 dolars al mes, es a dir, que cadascuna haurá de pagar 100 dolars cada més per menjar.

 Els productes per l'higiene personal (Shampoo, gel, etc...) Els comprarem per separat, ja que cadascuna tenim el nostre bany. En el meu cas crec que hem gastaria uns 40 dolars al mes, incluint algun capritx que vulgui comprar-me.

 Per últim, el transport  també es comprara de manera individualitzada, i jo ja tinc cotxe, llavors he de possar uns 30 euros mensuals de gasolina, ja que tinc a prop el meu treball.

 Per últim, podriem tenir en compte les despeses esporàdiques. Sortim tots els caps de setmana, i, entre alguna cosa i un altre ens podem arribar a gastar uns 50/60 dolars mensuals

En total, cadascuna al més haurá de pagar 499 (500), i, sumant-li les despeses individuals jo hauria de pagar 629 dolars per mantenir la casa en bones condicions. Amb els nostres sous creiem que la podrem mantenir perfectament.

Hem decidit que, si hi ha alguna cosa a reparar, algun moble que comprar etc... Els pagarem sempre entre les 3 per assegurar-nos que no paguem més una que l'altre.

Tot i contant totes les nostres despeses, continuarem tenint diners per a estalviar, en el meu cas, hem "Sobrarien" per dir-ho de alguna manera, uns 1000 euros al mes, que els voldria estalviar per fer viatges tant d'oci durant les vacances, com per venir a Espanya a veure a la familia,



No comments:

Post a Comment