Wednesday, December 3, 2014

1415 TAPSD M07 PRESSUPOST PERSONAL DE Tania.

 

Si tingues una casa seria la que em pogués fer per mi mateixa! Sempre estaria acompanyada de la meva família i amics ja que m'agrada estar sempre amb les persones  que estimo. Seria molt gran amb pati on pogues tenir agust al meu gos (Boh), amb 5 habitacions, 3 lavabos i una cuina molt equipada.

 

 

Fent una casa a partir d'una herència en el qual rep un terreny i 2.800.000 euros vaig decidir construir-me una casa. El total dels costos eren de 3.000.000 d'euros, així que vaig haver de demanar un préstec de 200.000 euros per acabar de pagar-la amb un interès fitxa, amb una hipoteca de 500 euros al mes, al qual tardaria 33 anys i 4 mesos en acabar de pagar el préstec.

 

 

 

La meva professió seria Chef Professional de cuina(ja que m'encanta cuinar) amb un salari de 36.000 euros al any.

No comments:

Post a Comment