Tuesday, September 11, 2018

dinamica d'intel.ligencies multiples



Objectius: 

- motivar als alumnes en el sentit de que tothom tenim habilitats especials d'una manera o altra.
- incrementar el coneixement entre els participants i els participants sobre si mateixos,


Destinataris:       grup classe

Desenvolupament:

Un test d'intel.lències múltiples serveix per saber de quina manera els agrada aprendre a la majoria dels alumnes, també per saber quines habilitats dominen i fins i tot podrien motivar als seus companys a aprendre.

test IM de 35 preguntes



Agrupar els alumnes in IM dominants i demanar que es preparin una activitat per ensenyar a un altre grup o a tot el grup classe.

Suggeriments:

Lingüística:  Explicar un acudit, una anècdota, un conte...

Alumnes:
interactuen amb (ensenyen a) un altre grup, o el grup classe:

Interpersonal: Dramatitzar un acudit, una anècdota, un conte...

Alumnes:
interactuen amb (ensenyen a) un altre grup, o el grup classe:

Intrapersonal: Explicar una experiència personal, les emocions que li van provocar i quin sentiment o record li va deixar aquella experiència. Dirigir una sessió de relaxació.

Alumnes:
interactuen amb (ensenyen a) un altre grup, o el grup classe:

Kinestèsica: Ensenyar una coreografia, un ball o una sessió d'aeròbic o kick-boxing.

Alumnes:
interactuen amb (ensenyen a) un altre grup, o el grup classe:

Musical: Ensenyar una cançó, un ritme de percussió amb peus i mans, o body-dub,

Alumnes:
interactuen amb (ensenyen a) un altre grup, o el grup classe:

Logic-matemàtica: Ensenyar a completar un puzzle, un cub rubbick,

Alumnes:
interactuen amb (ensenyen a) un altre grup, o el grup classe:

Naturalista: Ordenar les taules de la classe amb precisió, ordenar i classificar objectes personals dins d'un bolso, o maleta, o calaix; fer un mandala amb objectes quotidians.

Alumnes:
interactuen amb (ensenyen a) un altre grup, o el grup classe:

Visual-Espaial: fer fotografies significatives de cadascú, és a dir, que reflecteixin el caràcter de la persona, o fer una composició visual, o un dibuix.

Alumnes:
interactuen amb (ensenyen a) un altre grup, o el grup classe:

fer fotografies de totes aquestes actuacions per tal d'aprofitar-les alhora d'explicar els continguts teòrics de la UF.

No comments:

Post a Comment