INTERVENCIÓ EN L'ACOLLIDA
- L'ESTAT D'ÀNIM EN L'INGRÉS: Qualsevol canvi per a una persona és una situació estresant, canviar el domicili, canviar el seu entorn... Pot portar com a conseqüència estats d'ànims de tristesa, depressió...
- RECEPCIÓ I ACOLLIDA. EL PROFESSIONAL DE REFERÈNCIA: Quan arriba una persona a un centre, serà acollit junt a la seva família en direcció, es presentarà els professionals i es realitzarà el PAI. S'assigna un professional el qual li ensenyi les instal·lacions del centre, les activitats que es realitzaran, els horaris... El qual tindra relació directa amb la família.
- L'HABITACIÓ: Se li ensenyara l'habitació corresponen a la persona usuària com és, les normes de convivència amb el seu company/a, les instal·lacions... L'usuari ha de poder decorar la seva habitació amb objectes personals, fotos, quadres..
- ACTIVITATS I ANIMACIÓ: Se li informarà de les activitats que es portaran a terme al centre i se li propossarà que hi participi en les més interessants per ell/a. S'ha d'intentar que sigui iniciativa seva.
ANÈCDOTA: Va succeir en Creu Roja, una usuaria mes gran de 80 anys no volia assistir al taller intergeneracional amb nens, perquè deia que aquestes coses només era per a gent gran i depenent. Alfinal va a venir obligada a probar, i li va acabar agradant, ja tenint ella mateixa la iniciativa de fer el taller i d' apuntar-se a altres tallers.
No comments:
Post a Comment