Titol:
Explicacions tècniques
en públic.
Preliminars:
Una vegada realitzades les sortides a Tunstall
Televida i el
Centre de Teleassistènica de Creu Roja
on s’han explicat la gestió de trucades entrants i sortints,
s’entèn que la major part de la matèria del MP6 ha estat
tractada i, per tant, els alumnes estan en condicions de fer petites
explicacions puntuals sobre aquests temes.
Destinataris:
grups classe de 2A i B APD
Objectius:
- Consolidar
continguts amb una metodologia activa.
- Treballar les
habilitats socials relacionades amb les exposicions orals.
Divendres 23
febrer 2018 – ESQUEMA DEL NF5
Dimarts 27 febrer
2018 – per parelles, resum del punt que s’ha assignat, tractar de
trametre aquesta informació de la forma mes atractiva -films,
fotos, roleplay...
Com a màxim es pot escriute 4 frases i 4 imatges.
Com a màxim es pot escriute 4 frases i 4 imatges.
Divendres 2 març
2018 – exposicions orals per parelles.
Cristina Arjona (fins primera categoria)trucades sortints, les trucades que es realitzen desde el centre d'atenció. eEls destinataria són els domicilis de persones usuaries i serveis públics. No estan previstes, surgeixen en cualsevol moment.
ES PODEN CLASSIFICAR EN 3 CATEGORIES
trucades que surgeixen a consequència d'una atenció no planificada .
i Cintia Aranda – 5.1 La gestió
de trucades sortints pg. 99
Marta Barato (fins Mobilització de recursos)
i Nerea Verdu – 5.2 Trucades sortints no planificades pg. 100
Dimarts 6 març 2018
Sandra Barba (fins Detectar situacions de risc)
- Agendes: trucades planificades
- Oferir l'atenció psicosocial
- Detectar situacions de risc
i Mireia Coll – 5.3 pg. 101 Objectius de les agendes.
Fer un seguiment continuat de la persona usuària a més, de proporcionar-li sensació de seguretat i menoritzar el sentiment de soledat al qual te uns objectius més concrets.
Com per exemple:
- OFERIR ATENCIÓ PSICOSOCIAL
-DETECTAR I EVITAR SITUACIONS DE RISC
-SERVIR DE SUPORT AL CUIDADOR/ A
-MANTENIR ACTUALITZADA TOTA LA INFORMACIÓ RELATIVA A LA FITXA DE LA PERSONA USUÀRIA
-ACONSELLAR I AJUDAR A LA PERSONA USUÀRIA A FAMILIARITZAR-SE AMB L'ÚS DEL SERVEI
Soufi Elmaddi (Agendes d’avisos pg. 102)
Agendes d'avisos : són trucades per avisos d'agenda, a petició de la persona usuaria o els familiars per una situació especial.
Agendes de medicació: es truca a l'usuari per recordar-li l'horari de la medicació.
Agendes especials: Aquestes trucades tenen com objectiu recordar esdeveniment, com les cites mediquès.
Agendes per alerta: son programades per alguna situació extraordinaria. el temps.
i Marta Liebanas (Doc. 5.1)
Motius per l'establiment d'agendes.
Divendres 9 març 2018
Khadija (Agendes de seguiment periòdic pg. 103)
Contacte periòdic amb la persona usuària.
Estar present en la seva vida.
Familiaritzar-la amb l'ús del sistema.
Crear un vincle entre el personal del centre d'atenció i la persona usuària.
i Andrea Espigares – (Agendes de seguiment en aplicació de protocols i Agendes de caràcter preventiu pg. 103.)
-AGENDES DE SEGUIMENT EN APLICACIÓ DE PROTOCOLS:
-Seguiment desprès d'una emergència:(mobilització de recursos o trasllat a centre hospitalari.)
-Seguiment per procés de dol:(empatía)
-Seguiment desprès d'alta hospitalària.
AGENDES DE CARÀCTER PREVENTIU:
Programades amb una finalitat preventiva, i solen ser d'acompanyament i/o vigilància en situacions de risc.
Ana Forte (Agendes d’absencia domiciliaria i retorn fins Suspensió temporal del servei pg.104)
Agendes d'absencia domiciliaria i retorn.
cal diferenciar
Suspenció temporal del servei.
agendes d'absencia domiciliaria.
i Elizabeth Gomez, (fins pg. 105)
Agendes de retorn previst assegura que la persona torna al seu domicili despres del periode d'absencia.
Objectius:
- Ampliació de l'absencia.
- Que la persona es al domicili l'absencia es tanca.
Dimarts 13 març 2018
Desiree Sanchez 5.3.3. Perfils de persones usuàries pg. 106 (quadre inclòs)
En el servei de teleassistència trobem una varietat de perfils significativa.
Les persones tenen característiques i necessitats diferents.
Per això, es durà a terme per agents socials especialitzats.
i Raquel Serrano 5.4 Realització d’agendes pg. 108.
Sara Gutierrez 5.4.1 i 5.4.2 fins Identificació pg. 109.
Organització de la jornada: L'operador/a executa diariament les agendes programades, combinant-les amb recepció i gestió de trucades entrants. Ha de saber organitzar les trucades que ha de fer en ordre de prioritats sense descuidar-ne cap.
Protocol d'na agenda:
1- Salutacio
2- Identificació
I Sara Penha (fins Doc 5.5 pg. 110)
Sueguiment protocold'una agenda :
Informació del motiu de trucada
Execució de la part especifica
Pregunta
Comiat
Agendes de seguiment: protocol
Dimarts 20 març 2018
Claudia Lopez 5.4.3 Dificultats en realització d’agendes pg. 111
Sergio Prados pg. 112 i 113.
Aran Ratera 5.4.4. Ajornament o cancel.lació d’agendes fins Visita domiciliaria pg. 113 i 114
Hi han dos que són:
i Nuria Ruiz (els tres punts finals de pg. 114 i 115)
Resolució d'una avaria
- Quan es soluciona l'avaria, es prem el botó d'alarma per avisar que s'ha resolt i comprobar el funcionament óptim. I es cancel·la l'agenda que ha provocat l'avaria.
Ampliació de la suspensió de l'usuàri/a
- Si torna al domicili més tard del previst, trucarem a les persones de contacte per conéixer la situació i poder ajornar l'agenda programada fins la data de retorn.
-Si es tracta de motius técnics com l'impagament de la factura de la línea telefónica, trucar a l'usuàri per ampliar l''agenda d'abscència segons la información que ens diguin.
Adaptació a les circumstàncies de la persona usuària
Anar adaptant l'agenda a les necessitats de la persona.
Marta Barato (fins Mobilització de recursos)
i Nerea Verdu – 5.2 Trucades sortints no planificades pg. 100
Dimarts 6 març 2018
Sandra Barba (fins Detectar situacions de risc)
- Agendes: trucades planificades
- Oferir l'atenció psicosocial
- Detectar situacions de risc
i Mireia Coll – 5.3 pg. 101 Objectius de les agendes.
Fer un seguiment continuat de la persona usuària a més, de proporcionar-li sensació de seguretat i menoritzar el sentiment de soledat al qual te uns objectius més concrets.
Com per exemple:
- OFERIR ATENCIÓ PSICOSOCIAL
-DETECTAR I EVITAR SITUACIONS DE RISC
-SERVIR DE SUPORT AL CUIDADOR/ A
-MANTENIR ACTUALITZADA TOTA LA INFORMACIÓ RELATIVA A LA FITXA DE LA PERSONA USUÀRIA
-ACONSELLAR I AJUDAR A LA PERSONA USUÀRIA A FAMILIARITZAR-SE AMB L'ÚS DEL SERVEI
Soufi Elmaddi (Agendes d’avisos pg. 102)
Agendes d'avisos : són trucades per avisos d'agenda, a petició de la persona usuaria o els familiars per una situació especial.
Agendes de medicació: es truca a l'usuari per recordar-li l'horari de la medicació.
Agendes especials: Aquestes trucades tenen com objectiu recordar esdeveniment, com les cites mediquès.
Agendes per alerta: son programades per alguna situació extraordinaria. el temps.
i Marta Liebanas (Doc. 5.1)
Motius per l'establiment d'agendes.
- Per contracte
- Com a valor afegit de l'entitat prestataria
- Per determinades eventualitats
Divendres 9 març 2018
Khadija (Agendes de seguiment periòdic pg. 103)
Contacte periòdic amb la persona usuària.
Estar present en la seva vida.
Familiaritzar-la amb l'ús del sistema.
Crear un vincle entre el personal del centre d'atenció i la persona usuària.
i Andrea Espigares – (Agendes de seguiment en aplicació de protocols i Agendes de caràcter preventiu pg. 103.)
-AGENDES DE SEGUIMENT EN APLICACIÓ DE PROTOCOLS:
-Seguiment desprès d'una emergència:(mobilització de recursos o trasllat a centre hospitalari.)
-Seguiment per procés de dol:(empatía)
-Seguiment desprès d'alta hospitalària.
AGENDES DE CARÀCTER PREVENTIU:
Programades amb una finalitat preventiva, i solen ser d'acompanyament i/o vigilància en situacions de risc.
Ana Forte (Agendes d’absencia domiciliaria i retorn fins Suspensió temporal del servei pg.104)
Agendes d'absencia domiciliaria i retorn.
cal diferenciar
Suspenció temporal del servei.
agendes d'absencia domiciliaria.
i Elizabeth Gomez, (fins pg. 105)
Agendes de retorn previst assegura que la persona torna al seu domicili despres del periode d'absencia.
Objectius:
- Ampliació de l'absencia.
- Que la persona es al domicili l'absencia es tanca.
Dimarts 13 març 2018
Desiree Sanchez 5.3.3. Perfils de persones usuàries pg. 106 (quadre inclòs)
En el servei de teleassistència trobem una varietat de perfils significativa.
Les persones tenen característiques i necessitats diferents.
Per això, es durà a terme per agents socials especialitzats.
i Raquel Serrano 5.4 Realització d’agendes pg. 108.
Sara Gutierrez 5.4.1 i 5.4.2 fins Identificació pg. 109.
Organització de la jornada: L'operador/a executa diariament les agendes programades, combinant-les amb recepció i gestió de trucades entrants. Ha de saber organitzar les trucades que ha de fer en ordre de prioritats sense descuidar-ne cap.
Protocol d'na agenda:
1- Salutacio
2- Identificació
I Sara Penha (fins Doc 5.5 pg. 110)
Sueguiment protocold'una agenda :
Informació del motiu de trucada
Execució de la part especifica
Pregunta
Comiat
Agendes de seguiment: protocol
Dimarts 20 març 2018
Claudia Lopez 5.4.3 Dificultats en realització d’agendes pg. 111
Sergio Prados pg. 112 i 113.
Aran Ratera 5.4.4. Ajornament o cancel.lació d’agendes fins Visita domiciliaria pg. 113 i 114
Hi han dos que són:
- Endarreriment --> Quan hi ha un motiu pel qual no és pot realitzar en un termini establert
- Supressió --> Quan hi ha una altra acció que substitueix la que té com a objectiu aquesta agenda
i Nuria Ruiz (els tres punts finals de pg. 114 i 115)
Resolució d'una avaria
- Quan es soluciona l'avaria, es prem el botó d'alarma per avisar que s'ha resolt i comprobar el funcionament óptim. I es cancel·la l'agenda que ha provocat l'avaria.
Ampliació de la suspensió de l'usuàri/a
- Si torna al domicili més tard del previst, trucarem a les persones de contacte per conéixer la situació i poder ajornar l'agenda programada fins la data de retorn.
-Si es tracta de motius técnics com l'impagament de la factura de la línea telefónica, trucar a l'usuàri per ampliar l''agenda d'abscència segons la información que ens diguin.
Adaptació a les circumstàncies de la persona usuària
Anar adaptant l'agenda a les necessitats de la persona.
Dimarts 3 Abril
2018
Acabar de
corregir activitats
Divendres 6 Abril
2018
Dinamica –
Dimarts 10 Abril
2018
INFORMATICA –
Activitat 5.1 de pg. 120.
Divendres 13
Abril 2018
Prova escrita i
entrega de dossier
Conclusions:
S’han pogut
assolir els objectius i en quina mesura?
No comments:
Post a Comment