Titol:
Explicacions tècniques
en públic.
Preliminars:
Una vegada realitzades les sortides a Tunstall
Televida i el
Centre de Teleassistènica de Creu Roja
on s’han explicat la gestió de trucades entrants i sortints,
s’entèn que la major part de la matèria del MP6 ha estat
tractada i, per tant, els alumnes estan en condicions de fer petites
explicacions puntuals sobre aquests temes.
Destinataris:
grups classe de 2A i B APD
Objectius:
- Consolidar
continguts amb una metodologia activa.
- Treballar les
habilitats socials relacionades amb les exposicions orals.
Desenvolupament:
Dimarts 27
febrer 2018 – ESQUEMA DEL NF5
Dimecres 28
febrer 2018 – per parelles, resum del punt que s’ha assignat,
tractar de trametre aquesta informació de la forma mes atractiva
-films, fotos, roleplay...
Com a màxim es pot escriute 4 frases i 4 imatges.
Dimarts 6 març 2018 – exposicions orals per parelles o individuals.
Com a màxim es pot escriute 4 frases i 4 imatges.
Dimarts 6 març 2018 – exposicions orals per parelles o individuals.
Hi han varis tipus de trucades sortints:
ATENCIÓ NO PLANIFCADA: ALARMES.../ PLANIFICADES AMB ATENCIÓ: AGENDES
EMERGÈNCIA GENERAL INESPERADA: INUNDACIONS, TERRATRÈMOLS
caracteristiques: figuren al contracte i estàn protocol.laritzades.
i Candela 5.2 Trucades
sortints no programades pg. 100
Son les que sorgeixen despres d'una alarma:
-Reassegurament de l'actuació
-Reassegurament de l'actuació
-Seguiment conseguent a alarma
-Reassegurament funcionament adequat sistema
2. Oumaima -5.3 i 5.3.1 pg.101 i
-Oferir l'atenció psicosocial -Servir se suport al cuidador
-Detectar situacions de risc - Mantenir atualitzada tota la informacio relativa a la fitxa de la persona
-prevenir situacions de risc - Aconsellar i ajudar la persona a familiarotza-se amb l'ús del servei
Nerea G – 5.3.2 Tipus d’agendes pg. 102
AGENDES D'AVISOS
- Agendes de midicació: Es truca a l'usuari/a per recordar-li que ha de prendre la medicació.
- Agendes especials: Es truca per recordar un esdeveniment especial.
- Agendes per alerta: Es truca per avisar de situacions que poden supossar un risc per l'usuari/a
Dimarts 13
març 2018
3. Gabriel (Agendes de seguiment periòdic pg. 103)
3. Gabriel (Agendes de seguiment periòdic pg. 103)
-Trucades programades per mantenir un contacte periòdic amb la persona usuària.
-Agendes després d'emergència, per a procés de dol i després d'alta hospitalària.
-Trucades programades amb finalitat preventiva d'acompanyament i vigilància.
-Són sol·licitades pels serveis socials.
-Agendes després d'emergència, per a procés de dol i després d'alta hospitalària.
-Trucades programades amb finalitat preventiva d'acompanyament i vigilància.
-Són sol·licitades pels serveis socials.
i Anna L – Agendes d’absència domiciliària pg. 104.
4.
Angela (Agendes de retorn previst o de fi d’absencia pg. 105 + Doc
5.2)
- RETORN PREVIST O FI D'ABSENCIES.
- ELS OBJECTIUS DE LES AGENDES.
- HABITATGES TUTELATS.
-DIFERÈNCIES IMPORTANTS.
- HABITATGES TUTELATS.
-DIFERÈNCIES IMPORTANTS.
i Judit - 5.3.3 pg. 106.
- AGENDES AMB CARACTERISTIQUES I NECESSITATS ESECÍFIQUES AMB LA FINALITAT EFICAÇ
- PERSONA SOLA CAPS DE SETMANA = SEGUIMENT CAP DE SETMANA
- DETERIORAMENT COGNITU LLEU = AGENDA PER RECORDAR
- PERSONA A CASA DESPRÉS D'UNA INTERVENCIÓ = AGENDA DE SEGUIMENT
Dimarts 20 març 2018
5. Ainhoa (5.4 La realització d’agendes pg. 108)
Organització de la jornada de treball
Emissió de les trucades
Elaboració dels informes
La qualificació professional i la formació
i
Lara – (5.4.1 i 5.4.2 de pg. 109)
L'operador/a executarà les agendes programades, combinant amb la recepció i la gestió de les trucades entrants.
El personal supervisor estableix l'organització de la jornada de feina i determina les tasques de cada operador.
Protocol d'agenda: Salutació, indentificació, informació del motiu de la trucada, execuació, de la part específica de l'agenda, pregunta, comiat.
6. Alejandra, tania (
5.4.3 pg. 111 i 112)
-Saturació de l'activitat del centre d'atenció.
- Persones usuàries no localitzades.
- Absències domiciliaries no comunicades.
-Problemes en la comunicació.
- Deteriorament cognitiu de la persona usuària.
-Fallada en el funcionament de l'equip.
i Jade, (pg. 113 i 5.4.4 a la pg. 113)
Dificultat en realització del sistema per:-Deteriorament cognitiu de la persona
-Fallada en el funcionament de l'equip
Ajornament o cancel·lació d'agendes: -Agenda és enderranida o ajornada
-Agenda és cancel·lada
Dimecres 21 març 2018
7. Lluis des d’ Absencies domicliaries no comunicades fins 5.4.4 (pg. 112 i 113)
Dificultat en realització del sistema per:-Deteriorament cognitiu de la persona
-Fallada en el funcionament de l'equip
Ajornament o cancel·lació d'agendes: -Agenda és enderranida o ajornada
-Agenda és cancel·lada
Dimecres 21 març 2018
7. Lluis des d’ Absencies domicliaries no comunicades fins 5.4.4 (pg. 112 i 113)
-Problemes que dificulten la comunicació entre la persona usuaria i el centre d'atenció.
-Deteriorament cognitiu de la persona que dificulta la comunicació.
-Es generarà una nova agenda de comprovació de la solució i es procedirà a la cancel·lació de l'agenda.
-El personal técnic especialista s'encarrega de reparar els equips i/o d'assesorar la persona usuaria.
-Deteriorament cognitiu de la persona que dificulta la comunicació.
-Es generarà una nova agenda de comprovació de la solució i es procedirà a la cancel·lació de l'agenda.
-El personal técnic especialista s'encarrega de reparar els equips i/o d'assesorar la persona usuaria.
i Jenny la resta de
Realització d’agendes pg. 114 i 115.
L'operador realitza les agendes.
S'ha d'organitzar la jornada de feina per establir la sequència de trucades.
S'han d'aplicar els protocols i les pautes previstes per a cada trucada.
S'han de possar totes les actuacions de les trucades als informes.
.
8. Bore 5.5 i 5.5.1 Elaboracio d’informes pg. 116 i 117
i Andrea (5.5.2 pg. 117 i
118)
- Pregunta a la persona usuària sobre si vol alguna cosa més que no estigui relacionada amb el motiu de la trucada.
- Un cop programades les agendes en la primera hora d'activitat del mati de 8:00 a 9:00 hores, es procedirà a efectuar les trucades.
- Si la persona usuària respon identificar-se segons el protocol específic de salutació i comiat en agendes.
- Comprovar que la persona usuària es trova bé, verificar les dades de la fitxa i sol·licitar pulsació des de la UCR.
Dimarts 3Abril 2018
9. Tania 5.5.3 pg. 118 i 119
Dimecres 4
Abril 2018
Acabar de
corregir activitats – Dinamica - INFORMATICA
Dimarts 10
Abril 2018
Entrega del
dossier i Prova escrita
Conclusions:
S’han pogut
assolir els objectius i en quina mesura?
No comments:
Post a Comment