Titol d’activitats:
– Data: Sessió:
|
||||||
Grups dinamitzador:
|
||||||
Grup de suport:
|
||||||
Destinataris: grup de 15
usuaris/es Lloc: Biblioteca de
l’Institut Montserrat Roig. Horari: Dimecres de 16 a 17:30 h
|
||||||
Objectius generals:
1.
2.
3.
|
||||||
Objectius específics:
|
Desenvolupament:
Metodologia:
Els/les dinamitzadors/es
donen unes instruccions -aprenentatge per maduració cognitiva de
Piaget- per
organitzar la sessió
i s’asseguren que els usuaris/es les entenen
-aprenentatge per mediació- fent
servir el modelatge, role-playing o encadenament i
així,
posar
en marxa una metodologia participativa i activa que promogui la
motivació
i autonomia
per part d’usuaris/es
-aprenentatge per descobriment de
Bruner
i significatiu d’Ausubel
així com aprenentatge per observació de
Bandura entre
usuaris/es
i dinamitzadors/es en un aprenentatge recíproc.
|
Presentació – que
diu o fa cada component? 16:00 a 16:15 h.
Dinamitzador/a:
|
Dinamitzador/a:
|
Dinamitzador/a:
|
Dinamitzador/a:
|
Primera activitat/dinàmica- títol:
-que
diu o fa cada component? 16:15 a 16:45h.
Dinamitzador/a:
|
Dinamitzador/a:
|
Dinamitzador/a:
|
Dinamitzador/a:
|
Segona activitat/dinàmica- títol:
-que
diu o fa cada component? 16:45
a 17:15h.
Dinamitzador/a:
|
Dinamitzador/a:
|
Dinamitzador/a:
|
Dinamitzador/a:
|
Cloenda-
-que
diu o fa cada component? 17:15
a 17:30h.
Dinamitzador/a:
|
Dinamitzador/a:
|
Dinamitzador/a:
|
Dinamitzador/a:
|
per a descarregar i copiar l'arxiu, cliqueu en aquest enllaç:
https://drive.google.com/file/d/1GUXDlLS_Jqh4OqnnZ--R62zqVNX2OqxB/view?usp=sharing
No comments:
Post a Comment