Thursday, January 24, 2019

MR 1819 MP4 Projecte APD Creu Roja Sessió 10



Titol d’activitats: MIMICA           Data:  08.05.2019                                     Sessió: 1ª
Grups dinamitzador: Ainoa Blanco, Kawtar Haraga, Nadia Mesrar i  Alicia Ruiz
Grup de suport: Aitana, Sheila M., Laura i Chaima
Destinataris: grup de 15 usuaris/es                                  Lloc: Biblioteca de l’Institut Montserrat Roig. Horari: Dimecres de 16 a 17:30 h
Objectius generals:
1. Activació cognitiva
2. Potenciar les relacions socials
3. Enriquir l’ambient
Objectius específics:
Funcions cognitives receptives:      
Funcions cognitives de gestió de la informació:
Funcions cognitives expressives o executives
ORIENTACIO
personal, espacial, temporal
ATENCIO
sostinguda, selectiva, alterna,
PERCEPCIÓ               
visual, sonora, tàctil, gustativa, olfactiva,                 
i esquema corporal      
LLENGUATGE i LECTURA
MEMORIA
 llarg/curt termini

raonament,      
planificació,
flexibilitat,
càlcul matemàtic
lògica
LLENGUATGE
presa de decisions, treball dual,
Expressió artística, musical, ball,
PSICOMOTRICITAT grossa,
PSICOMOTRICITAT fina

LLENGUATGE i ESCRIPTURA
Desenvolupament:
Metodologia: Els/les dinamitzadors/es donen unes instruccions -aprenentatge per maduració cognitiva de Piaget- per organitzar la sessió i s’asseguren que els usuaris/es les entenen -aprenentatge per mediació- fent servir el modelatge, role-playing o encadenament i així, posar en marxa una metodologia participativa i activa que promogui la motivació i autonomia per part d’usuaris/es -aprenentatge per descobriment de Bruner i significatiu d’Ausubel així com aprenentatge per observació de Bandura entre usuaris/es i dinamitzadors/es en un aprenentatge recíproc.

Presentació – que diu o fa cada component? 16:00 a 16:15 h.
Dinamitzador/a: Kawtar Haraga
Hola a tots i a totes, bona tarda. Benvinguts a l’institut Montserrat Roig. Jo sóc Kawtar i ara donaré torn a la meva compaña.






Dinamitzador/a: Ainoa Blanco
Jo em dic Ainoa, i avui dinamitzarem una serie d’activitats les quals us explicarem a continuació. Les meves companyes us informaràn sobre les dinàmiques que realitzarem.
Dinamitzador/a: Nadia Mesrar
Bona tarda, sóc Nadia i us faré una breu explicació sobre la primera dinàmica. Tracta
sobre la “mímica”, ho coneixeu?
(Segons la resposta argumentarem més o no)
Ara la meva companya informarà sobre la segona dinàmica.

Dinamitzador/a: Alicia Ruiz
Hola jo sóc la Alicia, i us faré una petita introducció de la segona dinàmica. S’anomena “
Primera activitat/dinàmica- títol: “MIMICA”                                                                                                                        -que diu o fa cada component? 16:15 a 16:45h.

Dinamitzador/a:







Dinamitzador/a:
Dinamitzador/a:
Dinamitzador/a:

Segona activitat/dinàmica- títol:                                                                                                                           -que diu o fa cada component? 16:45 a 17:15h.

Dinamitzador/a:







Dinamitzador/a:
Dinamitzador/a:
Dinamitzador/a:

Cloenda-                                                                                                                                      -que diu o fa cada component? 17:15 a 17:30h.

Dinamitzador/a:







Dinamitzador/a:
Dinamitzador/a:
Dinamitzador/a:


Avaluació/Conclusió: En quina mesura s’han complert els objectius generals i específics?




No comments:

Post a Comment