Titol:
Com és la meva habitació?
Destinataris:
Grup classe.
Objectius:
-
Reflexionar sobre els continguts del nucli formatiu 5
des
de la nostra experiència personal.
-
Valorar
les intervencions orals del companys i companyes.
-
Compartir com és la nostra habitació - o casa nostra o l’habitació
dels nostres avis.
-
Fer una presentació oral a classe de
cinc minuts -sense llegir.
Desenvolupament:
Prepara
una petita presentació oral a classe contestant aquestes preguntes.
Tens
la teva pròpia habitació o comparteixes?
Has
participat en la decoració de la teva habitació? Has
penjat treballs personals com quadres, murals, diplomes…?
Fes
unes quantes fotografies mostrant el que més t’agradi dels
objectes decoratius, mobles, roba i colors per compartir
Te
finestres? Entra el sol? l’habitació està ben il.luminada i
ventilada? Té bona temperatura o és massa freda a l’hivern i
calurosa a l’estiu? Se sent molt soroll o està ben aillada
acústicament? Està ben ordenada? Ordena el teu armari i fes una
fotografia -trucarem a casa per comprovar-ho.
Si
haguès una persona en cadira de rodes o dificultat en la deambulació
a casa vostra trobaria aquestes dificultats?
Escales
o desnivells bruscos, marcs de portes estrets, dificultat de maniobra
en llocs estrets o d’abast per obrir portes o arribar a
estanteries, banyera en comptes de dutxa, manca de baranes als
passadissos i al bany,
Escull
el VOCABULARI TECNIC que creguis oportú del NF5 i contesta aquestes
preguntes incloent-hi aquest vocabulari tècnic.
Llavors
prepara una presentació oral sobre el tema pel dia que s’indica.
VOCABULARI
TECNIC. GUIO DE LA PRESENTACIÓ ORAL
…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………
…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………
…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………
…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………
…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………
…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………
…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………
…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………
…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………
…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………
…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………
…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………
…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………
…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………
…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………
…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………
…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………
…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………
…………………………… ……………………………………………………………………………………………………………
…………………………… …………………………………………………………………………………………………………...
Alumne
|
Data
|
VALORACIÓ
– to de veu, volum, mirada, interacció.
Comentari.
Màxim 4 punts
|
Elements
de suport, diapositives...
fins
a 3 punts.
|
Vocabulari
tècnic i/o relació amb el nf.
Fins
a 3 punts.
|
TOTAL
/10
|
Paula
A.
|
4
febrer
|
|
|
|
|
Manal
|
4
febrer
|
|
|
|
|
Celeste
|
4
febrer
|
|
|
|
|
Naiara
|
4
febrer
|
|
|
|
|
Paula
de la A.
|
4
febrer
|
|
|
|
|
Maria
D
|
4
febrer
|
|
|
|
|
Chaima
|
4
febrer
|
|
|
|
|
Lamia
|
4
febrer
|
|
|
|
|
Paula
F
|
4
febrer
|
|
|
|
|
Angela
|
4
febrer
|
|
|
|
|
Montserrat
|
4
febrer
|
|
|
|
|
Ariadna
G
|
11
febrer
|
|
|
|
|
Tania
|
11
febrer
|
|
|
|
|
Ana
Maria
|
11
febrer
|
|
|
|
|
Kautar
|
11
febrer
|
|
|
|
|
Immaculada
|
11
febrer
|
|
|
|
|
Jessica
|
11
febrer
|
|
|
|
|
Sara
|
11
febrer
|
|
|
|
|
Alba
|
11
febrer
|
|
|
|
|
Cristina
|
11
febrer
|
|
|
|
|
Ariadana
B
|
11
febrer
|
|
|
|
|
Sergio
L
|
4
febrer
|
|
|
|
|
Avaluació:
Hem
reflexionat sobre els continguts del nucli formatiu? Hem compartit
gustos i experiències personals? Hem
valorat als companys i companyes?
No comments:
Post a Comment