Monday, January 28, 2019

MR 18 19 APD MP4 Projecte Creu roja sessió 3




Titol d'activitats: - Data: 27/02/2019 Sessió: 3
//Grups dinamitzador: Vialexa, Fatima, Erika i Xiomara
//Grup de suport: Lorena, Irene, Lara i Berta
Destinataris: grup de 15 usuaris /es Lloc: Biblioteca de l'institut Montserrat Roig. Horari: Dimecres de 16 a 17:30 h
Objectius generals:
1. Treballar la memòria
2. Potenciar les relacions socials
3. Enriquir l’ambient

Objectius específics:
1. Practicar la reminiscència
2. Praticar les funcions cognitives expressives o executives
3. Fomentar el llenguatge i la lectura
4. Treballar la memòria
5. Enfortir la percepció sonora
Funcions cognitives receptives:
Funcions cognitives de gestió de la informació:
Funcions cognitives expressives o executives
ORIENTACIO
personal, espacial, temporal
ATENCIO
sostinguda, selectiva, altern,
Percepció
visual, sonora, tàctil, gustativa, olfactiva,
i esquema corporal
LLENGUATGE i LECTURA
MEMÒRIA
Llarg / curt Termini

Raonament,
planificació,
flexibilitat,
càlcul matematic
lògica
LLENGUATGE
presa de decisions, treball dual,
Expressió artística, musical, ball,
PSICOMOTRICITAT grossa,
PSICOMOTRICITAT fina

LLENGUATGE i ESCRIPTURA
Desenvolupament:
Metodologia: Els / les Dinamitzadors / és Donin unes Instruccions -aprenentatge per maduració cognitiva de Piaget- per organitzar la Sessió i s'asseguren que aa aa a a els usuaris / és aa aa a els entenen -aprenentatge per Mediacions de Fent servir el modelatge, role playing o encadenament i AIXÍ, posar en marxa una metodologia participativa i activa que promogui la motivació i autonomia per part d'usuaris / és -aprenentatge per descobriment de Bruner i significatiu d'Ausubel AIXÍ com Aprenentatge per observació de Bandura entre usuaris / és i Dinamitzadors / és en 1 Aprenentatge recíproc.

Presentació - que diu o fa cada component? 16: 00-16: 15 h.
Dinamitzador / a: Xiomara
Bona tarda , us recordem què
la setmana passada vam ser el grup de suport i avui farem la implementació.
(Diu els nostres noms i el de les de suport)

Dinamitzador / a: Vialexa
Abans de començar vull afegir una cosa, recollirem els deures al finalitzar les activitats. 



Dinamitzador / a: Erika
Ens ha dit un ocellet per qui què a alguns de vosaltres us agraden les lletres i els números
Dinamitzador / a: Fatima

Ara començarem a fer les fitxes.


Primera activitat / dinàmica- títol: - que diu o fa cada component? 16:15 a 16: 45h.

Dinamitzador / a: Xiomara

Ara farem un altre joc que és d'endevinalles i embarbussaments.


Dinamitzador / a: Vialexa

Repartirem un papelet amb les endevinalles
que haureu d'endevinar i un altre amb
els embarbussaments què
consisteix en que nosaltres ho diem primer i
després vosaltres ho repetiu en veu alta.
Dinamitzador / a:
Ajuden
Dinamitzador / a:
Ajuden

Segona activitat / dinàmica- títol: - que diu o fa cada component? 16:45 a 17: 15h.

Dinamitzador / a: Fatima

Aquesta activitat és sobre la música,
és a dir nosaltres us repartirem estrofes
de cançons.




Dinamitzador / a: Erika

I vosaltres haureu de trobar la seva parella
i quan acabeu la posarem i escoltarem una
mica de cançó.

Heu d'imitar els passos que fem.
Dinamitzador / a: Fatima
Per així al final de l'activitat vosaltres tindreu la mateixa
figura que nosaltres.

Cloenda- - que diu o fa cada component? 17:15 a 17: 30h.

Dinamitzador / a: Vialexa

Vull donar-vos les gràcies per la vostra
col·laboració la vostra assistència 



Dinamitzador / a: Xiomara

Esperem que us hagi agradat
Dinamitzador / a:
Dinamitzador / a:

Avaluació / conclusions: En quina mesura S'HAN complert aa aa a els OBJECTIUS GENERALS i Específics?


No comments:

Post a Comment