Titol: M’entens? Destinataris:
els
dos
grups classe d’APD – més
de quinze anys
Objectius:
-
Practicar
els continguts teòrics del tema sobre Millorar
la Comunicació.
-
Deduir els continguts teòrics a partir d’aquesta pràctica,
Desenvolupament.
Fes
una ullada a aquesta fitxa, una vegada has entès els conceptes, has
de visionar el vídeo, contestar les preguntes, subratllar
la resposta correcta
i/o
posar exemples de quan es fan servir aquests recursos. TITOL
DEL VIDEO
……………………………………………………………………………………………….
La
comunicació verbal
|
La comunicació no verbal
|
||||
Has
entès tots els missatges/acudits? Sí – No
perquè
l’actor/actriu no s’ha expressat correctament – ell/a no ha
codificat correctament el missatge.
Perquè
no has entès el que ha explicat – no has sapigut decodificar el
missatge.
Han
hagut barreres semàntiques -no has entès paraules.
Han
hagut barreres psicològiques – les teves
creences, aptituds, pors, prejudicis... t’han afectat.
Han
hagut barreres fisiològiques – per malalties o
discapacitat física.
Han
hagut barreres físiques – de soroll, manca de
visibilitat, d’olor, calor, fred, moltes persones...
Han
hagut barreres socioculturals – per diferències de
classe social, costums, regions geogràfiques, ètniques,
religioses...
|
|
Avaluació
- -
has deduït i entès els continguts teòrics de l’escolta activa a
partir d’aquesta pràctica?………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………...
t’ha
agradat?
l’activitat?
…………………………………………………………………………………………………………………………………..………………………………………………….
No comments:
Post a Comment