Wednesday, November 5, 2014

1415 TAPSD MO7 Anunci nocilla

Carolina Ossorio,Miriam Pérez   2nTAPSD               05/11/14

Tècniques publicitàries – anàlisi d’anuncis

Nom del producte publicitat: anunci de nocilla

Mitjà de difusió
 TV 0 TV privat
Cost aproximat a l’empresa anunciadora: aproximadament uns 20.000€ a una franja horaria.
Cost aproximat pel consumidor: el preu aproximadament és de 3€ però depen del tamany,del sabor,etc.
Observacions:

 Es tracta d’un producte del que podem prescindir totalment
El producte competeix amb molts altres productes semblants (competeix amb marques blanques com a ara, hacendado i la nutela.

A qui s’adreça aquest anunci? Quin sector de la població és l’objectiu?
0 infantil 0 nens o nenes 
Observacions: va dirigit als nens i nenes pel fet que surt un personatge dels dibuixos animats.

Descriu la part gràfica de l’anunci:
Surt de pla mitja el personatge principal de l'anunci i el nen surt també de pla mitjà i al final surt en primer pla el pa amb la nocilla posada i el logotip.

Descriu que diu l’anunci i com ho diu?
És un personatge dels dibuixos animats (gumball) i pregunta perque no surt en els gots que regalen amb la nocilla.
Com tracta de persuadir l’anunci al consumidor?
Com aquest personatge no surt als gots i els protagonistes principals si, reclama el perque. Llavors es com els nens reclament als seus pares perquè tots els amics tenen la nocilla i els gots i ells no. 

Ho compraries?
Des de els nostre punt de vista creiem que les persones que tenen nens petits si ho comprarien per el anunci però a les persones grans es perquè els agrada.


Link de l'anunci: https://www.youtube.com/watch?v=4JrguYW8mbg

No comments:

Post a Comment