Nom: Zahra majjate , Maria Zambudio, Jessica Cabrera grup: 2n TAPSD data:0 5-11-2014
Tècniques publicitàries – anàlisi d’anuncis: Innovación Rimmel London para un efecto pestañas postizas monumental. Nueva máscara Max Curva con Cepillo Curvo gigante.
Nom del producte publicitat:
Rimmel London. Nueva Máscara Max Curva.
Mitjà de difusió: Revista, TV, TV privat, Internet, ràdio, cartell, cine i cataleg.
Cost aproximat a l’empresa anunciadora: 5.000
Cost aproximat pel consumidor: 800
Observacions:
Es tracta d’un producte necessari.
A qui s’adreça aquest anunci? Quin sector de la població és l’objectiu?
Adolescent, noies, dones, poder adquisitiu, alt
Observacions: Les dones d'avui en dia comencem a pintar-nos abans.
Descriu la part gràfica de l’anunci:
El primer pla son dels ulls que ensenyen com es posa el rimel d'abaix cap a dalt i es veu com es fan llargues les pestanyes.
Descriu que diu l’anunci i com ho diu?
L'anunci vol ensenyar la diferencia que hi ha amb aquest rimmel d'un ull sense rimel y amb el nou Rimmel London max curva com les pestanyes augmenten i ens dona un resultat com el de l'anunci.
L'anunci vol ensenyar la diferencia que hi ha amb aquest rimmel d'un ull sense rimel y amb el nou Rimmel London max curva com les pestanyes augmenten i ens dona un resultat com el de l'anunci.
Hi ha slogan:
Efecte pestanyes postisses.
Com tracta de persuadir l’anunci al consumidor?
Tracta de agradar a les dones amb una noia rosa amb el ulls blaus amb les pestanyes molt llarges i et volen donar a entedre que atu et quedaran igual.
Ho compraries?
Ho provaria per veure si es veritat que dona aquest efecte i el volum.
No comments:
Post a Comment