IRIS 1415 TAPSD M7 nf3
activitat 3.
Anàlisi d’un anunci
publicitari en TV o premsa escrita
1. Per parelles, heu de crear
una entrada al blog i posar per títol el producte anunciat.
2. Copieu aquesta fitxa al
vostre blog
3. Poseu els vostres noms.
4. Contesteu les preguntes, o
be, trieu les frases que defineixen el vostre producte de cada pregunta.
5. Heu d'incloure fotografies
del producte anunciat i/o link a l'anunci de TV.
6. Cal presentar-lo a classe.
Nom LOLY SOTO / TANIA SORDILLO grup
2º A TAPSD data 11/11/2014
Tècniques publicitàries –
anàlisi d’anuncis
Nom del producte publicitat Anunci
de la “Loteria de Navidad 2014”
Mitjà de difusió Televisió
Cost aproximat a l’empresa anunciadora: 840.000,00 €
Cost aproximat pel consumidor: 1
dècim 20,00 €
Observacions: es tracta d’un
producte del que podem prescindir totalment
__________________________________________________________________________
A qui s’adreça aquest
anunci? Quin sector de la població és l’objectiu?
Engloba tots els col·lectius
(joves, madurs, jubilats – i amb independència de la seva classe social, del
seu poder adquisitiu o del nivell d’estudis), ja que tots estan oberts a rebre
un premi d’aquest tipus.
Descriu la part gràfica de
l’anunci:
PP, primer pla PM, Pla mig PS,
pla sencer PG, pla general, PS,
Descriu que diu l’anunci i
com ho diu?
Eslògan: “el major premi es compartir”.
Ens diu que en aquest moments de crisi comprem loteria, però el seu
missatge no es un eslògan o un anunci que t’ho faci comprar per la força, sinó
que ho adornen d’una manera més realista que avui dia patim tots, recordant-nos
que lo que ens apropar els uns als altres és la comunitat, i que a fi de
comptes és l’únic que sempre tindrem.
Com tracta de persuadir
l’anunci al consumidor?
Ens intenta transmetre
emotivitat i sobretot solidaritat, posant-nos a nosaltres mateixos (gent comú)
com exemple amb històries de la vida real; i no fent una òpera surrealista en
meitat d’una plaça.
I com sempre, reflexa una
“falsa felicitat” per el fer de tenir diners.
Ho compraries?
Si, però no per l’anunci, sino perquè també és una mica de tradició i la il·lusió
que tenim tots per guanyar el premi dels diners que a tothom li venen molt bé.
No comments:
Post a Comment