Thursday, November 20, 2014

1415 TAPSD m07 Anunci de la Loteria de Nadal




IRIS 1415 TAPSD M7 nf3 activitat 3.  


Anàlisi d’un anunci publicitari en TV o premsa escrita

1. Per parelles, heu de crear una entrada al blog i  posar per títol el producte anunciat.

2. Copieu aquesta fitxa al vostre blog

3. Poseu els vostres noms.

4. Contesteu les preguntes, o be, trieu les frases que defineixen el vostre producte de cada pregunta.

5. Heu d'incloure fotografies del producte anunciat i/o link a l'anunci de TV.

6. Cal presentar-lo a classe.


Nom      LOLY SOTO / TANIA SORDILLO                  grup 2º A TAPSD data 11/11/2014


Tècniques publicitàries – anàlisi d’anuncis

Nom del producte publicitat                                    Anunci de la “Loteria de Navidad 2014”

Mitjà de difusió                                                             Televisió

Cost aproximat a l’empresa anunciadora:          840.000,00 €

Cost aproximat pel consumidor:                             1 dècim 20,00 €

Observacions:                                  es tracta d’un producte del que podem prescindir totalment

__________________________________________________________________________

                                                                                                                    

A qui s’adreça aquest anunci? Quin sector de la població és l’objectiu?

Engloba tots els col·lectius (joves, madurs, jubilats – i amb independència de la seva classe social, del seu poder adquisitiu o del nivell d’estudis), ja que tots estan oberts a rebre un premi d’aquest tipus.


Descriu la part gràfica de l’anunci:

PP, primer pla PM, Pla mig PS, pla sencer PG, pla general, PS,


Descriu que diu l’anunci i com ho diu?

Eslògan: “el major premi es compartir”.

Ens diu que en aquest moments de crisi comprem loteria, però el seu missatge no es un eslògan o un anunci que t’ho faci comprar per la força, sinó que ho adornen d’una manera més realista que avui dia patim tots, recordant-nos que lo que ens apropar els uns als altres és la comunitat, i que a fi de comptes és l’únic que sempre tindrem.


Com tracta de persuadir l’anunci al consumidor?

Ens intenta transmetre emotivitat i sobretot solidaritat, posant-nos a nosaltres mateixos (gent comú) com exemple amb històries de la vida real; i no fent una òpera surrealista en meitat d’una plaça.

I com sempre, reflexa una “falsa felicitat” per el fer de tenir diners.


Ho compraries?

Si, però no per l’anunci, sino perquè  també és una mica de tradició i la il·lusió que tenim tots per guanyar el premi dels diners que a tothom li venen molt bé.



 

No comments:

Post a Comment