Tuesday, November 11, 2014

TAPSD m07 Coca Cola


Nom: Lidia Martinez Benavent, Sara Villanueva vilchez    grup: 2a TAPSD data: 11/11/2014

Tècniques publicitàries – anàlisi d’anuncis



Nom del producte publicitat 
Cocacola

Mitjà de difusió: TV 

Cost aproximat a l’empresa anunciadora: el cost dependra de la franja horaria en el que es retransmeti. Aproximadament uns 500€ en hores de poc share i sobre 80.000€ en els share mes alts.

Cost aproximat pel consumidor: 1 ampolla de litre i mitg 1,70€

Observacions:
No es un producte imprescindible ni necessari encara que la majoria de la població la consumeix i es un producte que competeix amb molts altres que també tenen molta sortida comercial
L'anunci s'adreça a tots els espectadors, ja que en veuen desde els petits fins als grans, sobretot els adolescents( excepte nens molt petits). Les persones grans són els que menys consumeixen.

Descriu la part gràfica de l’anunci:
Al començament de l'anunci hi ha un pla general d'esquenes als protagonistes, seguidament un primer pla fins que al final de l'anunci s'observa un pla general.

Descriu que diu l’anunci i com ho diu?
L'anunci no fa referencia directament al producte, sino que tracta d'un para i el seu fill el qual el fill li explica al pare que ha cambiat d'equip i la raó per la qual ho ha fet es que s'ha enamorat d'una nena que és de l'athletic. Però en tot moment surt l'ampolla de vidre de la cocacola.

Com tracta de persuadir l’anunci al consumidor?
D'alguna manera fan veure que el consumir cocacola les noticies ens agradin més o menys s'accepten millor.

Ho compraries?
Si

No comments:

Post a Comment