Nom Ana Pérez i Desirée Rubio grup 2nA TAPSD data 05-11-2014
Tècniques publicitàries – anàlisi d’anuncis
Nom del producte publicitat Fanta
Mitjà de difusió
0 revista 0 TV 0 Internet 0 ràdio 0 cinema
Cost aproximat a l’empresa anunciadora: Depenent de la franja horària, tindria un preu o un altre. Pel matí, podrien posar un anunci per 500 euros, però a la nit, si fan un programa amb molta audiència el seu preu pot arribar als 90.000 euros.
Nosaltres creiem que per realitzar l'anunci es van gastar uns 200.000 euros, ja que haurien de contractar molts actors, alquilar molts espais etc...
Cost aproximat pel consumidor:1 euro cada unitat
Observacions:
0 es tracta d’un producte del que podem prescindir totalment
0 es tracta d’una campanya publicitària a diferents mitjans de difusió,
0 el producte competeix amb molts altres productes semblants,
A qui s’adreça aquest anunci? Quin sector de la població és l’objectiu?
0 nens 0 nenes 0 classe social baixa 0 mitjana 0 alta
0 adolescent 0 nois 0 noies 0 poder adquisitiu baix 0 mitjà 0 alt
0 joves 0 nois 0 noies 0 nivell d’estudis baix 0 mitja 0 alt
0 madur 0 homes 0 dones
0 jubilats 0 homes 0 dones
Observacions: Generalment, creiem que va adreçat a qüasi tothom, ja que és un producte que moltísima gent beu, sense importar la seva edat etc..
Descriu la part gràfica de l’anunci:
PP, primer pla PM, Pla mig PS, pla senser PG, pla general, PS,
A l'anuncia hem vist diversos primers plans, plans mitjos, plans sensers i generals, però no hem vist cap pla picat o contrapicat.
Descriu que diu l’anunci i com ho diu?
El que volen explicar indirectament seria que el producte, es a dir, la fanta, es barata. El seu slogan és "Con poco me lo monto", i ho diu amb una cançó.
Com tracta de persuadir l’anunci al consumidor?
L'anunci dona diversos espais d'oci (Com discoteques, la platja etc...) i les persones que surten s'ho están passant bé i estan consumint fanta, d'aquesta manera incita al seu consum
Ho compraries?
pots engantxar l’anunci a la part posterior d’aquesta fitxa.
No comments:
Post a Comment