IRIS 1415 TAPSD M7 nf3 activitat 3. Anàlisi d’un
anunci publicitari en TV o premsa escrita
1. Per parelles, heu de crear una entrada al blog i posar per titol el producte anunciat.
2. Copieu aquesta fitxa al vostre blog
3. Poseu els vostres noms.
4. Contesteu les preguntes, o be, trieu les frases que defineixen el vostre producte de cada pregunta.
5. Heu d'incloure fotografies del producte anunciat i/o link a l'anunci de TV.
6. Cal presentar-lo a classe.
Nom_______________________________________________
grup ______ data ____________
Tècniques
publicitàries – anàlisi d’anuncis
Nom del producte publicitat
_________________________________________________________
Mitjà de difusió
0 revista 0 diari 0 TV 0 TV privat 0
Internet 0 ràdio 0 cartell 0 cinema 0 catàleg 0 mobil
Cost aproximat a l’empresa
anunciadora: ______________________________
Cost aproximat pel consumidor:
__________________________________________
Observacions:
0 es tracta d’un producte de consum
bàsic imprescindible
0 es tracta d’un producte necessari
0 es tracta d’un producte del que
podem prescindir totalment
0 es tracta d’una campanya
publicitària a diferents mitjans de difusió,
0 el producte competeix amb molts
altres productes semblants,
__________________________________________________________________________
A qui s’adreça aquest anunci?
Quin sector de la població és l’objectiu?
0 infantil 0 nens 0 nenes 0 classe
social baixa 0 mitjana 0 alta
0 adolescent 0 nois 0 noies 0 poder
adquisitiu baix 0 mitjà 0 alt
0 joves 0 nois 0 noies 0 nivell
d’estudis baix 0 mitja 0 alt
0 madur 0 homes 0 dones
0 jubilats 0 homes 0 dones
Observacions______________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Descriu la part gràfica de
l’anunci:
PP, primer pla PM, Pla mig PS, pla
senser PG, pla general, PS, plano sequència
picat, contrapicat,
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Descriu que diu l’anunci i com ho
diu?
Hi ha slogan
_________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Com tracta de persuadir l’anunci
al consumidor?
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Ho compraries?
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
pots engantxar
l’anunci a la part posterior d’aquesta fitxa.
No comments:
Post a Comment