TITOL: EL MEU OCI
OBJECTIUS
-
Comprovar els coneixements i l’experiencia de part dels continguts
de la UF per part dels alumnes
-
Reflexionar i diferenciar entre els conceptes de temps lliure i oci
així com el proposit de la pedagogia de l’oci.
-
Compartir experiencies personals sobre treball i oci.
-
Establir un cal.lendari de presentacions personals i per parelles
sobre oci que posi en pràctica els quatre RA del MP, és a dir,
1.Organitza
l'entorn d’intervenció relacionant les necessitats socials de les
persones en situació de dependència amb les activitats grupals del
pla de treball.
2.Realitza
l’acompanyament en les activitats socials relacionant els recursos
comunitaris amb les necessitats de les persones en situació
dedependència.
3.Aplica
estratègies i tècniques d’animació grupal en la institució
analitzant les necessitats de les persones en situació de
dependència.
4..
Realitza el seguiment de les intervencions de suport en l’animació
grupal relacionant la informació extreta de diferents fonts amb els
instruments i protocols d'avaluació.
Destinataris:
Grup classe
Desenvolupament:
La
primera setmana de classe contestem el questionari:
1.
Elabora una llista de totes les activitats que sols fer en un dia.
Classifica-les en temps de treball, tems de no treball i temps
lliure. D’aquestes ultimes assenyala quines consideres que caben
dins de la definició d’oci. (Act. 2 pg. 178 )
2.
Fas alguna activitat d’esbarjo personal com ara esport, natació,
aerobic, yoga… o passatemps especial com escoltar música, anar al
cine...?
3.
Dinamitzes grups de persones, nens en esplais, adults com a
voluntari/a?
Al
llarg de les dues primeres setmanes de classe,
A
classe d’informatica hem de crear una entrada al blog de classe
explicant PRIMER: el primer punt del questionari anterior i SEGON una
dinamica per
compartir el nostre oci personal -música,
lectura, cine, dibuix, pintura, aerobic, meditació, yoga,
aromaterapia, massatge, ball, esport…
La
segona setmana de classe,
Cada
alumne ha de triar una parella amb qui treballar i exposar el seu
treball. El dia de la presentació, a segones hores de les sessions
dobles, per torns, un dels alumnes farà la seva exposició oral i
dinamica mentre l’altre li fa de suport i vicerversa.
Les
presentacions es faran durant els mesos d’ octubre,
novembre i desembre.
En
el cal.lendari adjunt o be durant la SORTIDA TUTORIAL.
2A APD Parella i
data de presentació
|
Dinàmica
|
2B APD Parella i
data de presentació
|
Dinàmica
|
1 Octubre 2018
|
4 Octubre 2018
|
||
8 Octubre 2018
|
11 Octubre 2018
|
||
15 Octubre 2018
|
18 Octubre 2018
|
||
22 Octubre 2018
|
25 Octubre 2018
|
||
29 Octubre 2018
|
8 Novembre 2018
|
||
5 Novembre 2018
|
15 Novembre 2018
|
||
12 Novembre 2018
|
22 Novembre 2018
|
||
19 Novembre 2018
|
29 Novembre 2018
|
||
26 Novembre 2018
|
13 Desembre 2018
|
||
3 Desembre 2018
|
20 Desembre 2018
|
||
10 Desembre 2018
|
|||
17 Desembre 2018
|
A
la cloenda, els alumnes faran una valoració escrita i oral de les
intervencions dels companys
AVALUACIO/CONCLUSIó:
S’han
complert els objectius establerts i en quina mesura?
Indico amb colors el
teu TEMPS DE TREBALL/escola (blau), i TEMPS DE NO TREBALL, Activitats
obligatòries, tasques
domèstiques, desplaçaments, compres bàsiques, hàbits d’higiene,
obligacions socials, necessitats físiques... (vermell),
temps lliure (taronja) i OCI (groc).
illuns |
Dimarts |
Dimecres |
Dijous |
Divendres
|
Dissabte
|
Diumenge |
8am a 15:15 h preparar classes corregir proves |
Preparar classes corregir proves |
|
COMPRES |
TASQUES DOMESTIQUES |
|
|
DINAR AMB FAMILIA |
DINAR AMB FAMILIA |
|||||
14:15 a 21:35 h |
||||||
15:15 a 21:35 h JORNADA LABORAL |
JORNADA LABORAL |
JORNADA LABORAL |
JORNADA LABORAL |
15:15 a 18:15 JORNADA LABORAL |
NADAR SQUASH PASSEJAR CINE TEATRE |
Preparar classes
corregir proves |
NADAR SQUASH PASSEJAR CINE TEATRE |
||||||
21:35 a 22:30 h caminar a casa higiene personal |
caminar a casa higiene personal |
caminar a casa higiene personal |
caminar a casa higiene personal |
|
|
|
LLEGIR – PEL.LIS |
LLEGIR – PEL.LIS |
LLEGIR – PEL.LIS |
LLEGIR – PEL.LIS |
|
|
|
22:30 a 8h DORMIR |
DORMIR |
DORMIR |
DORMIR |
DORMIR |
DORMIR |
DORMIR |
|
|
|
|
|
|
|
TITOL:
OBJECTIUS:
DESENVOLUPAMENT:
MATERIAL:
AVALUACIO/CONCLUSIO:
No comments:
Post a Comment