Monday, September 17, 2018

MR 1819 APD MP4 UF3 NF10 Avaluació 0 i Presentació del nostre oci


TITOL: EL MEU OCI
OBJECTIUS
- Comprovar els coneixements i l’experiencia de part dels continguts de la UF per part dels alumnes
- Reflexionar i diferenciar entre els conceptes de temps lliure i oci així com el proposit de la pedagogia de l’oci.
- Compartir experiencies personals sobre treball i oci.
- Establir un cal.lendari de presentacions personals i per parelles sobre oci que posi en pràctica els quatre RA del MP, és a dir,
1.Organitza l'entorn d’intervenció relacionant les necessitats socials de les persones en situació de dependència amb les activitats grupals del pla de treball.
2.Realitza l’acompanyament en les activitats socials relacionant els recursos comunitaris amb les necessitats de les persones en situació dedependència.
3.Aplica estratègies i tècniques d’animació grupal en la institució analitzant les necessitats de les persones en situació de dependència.
4.. Realitza el seguiment de les intervencions de suport en l’animació grupal relacionant la informació extreta de diferents fonts amb els instruments i protocols d'avaluació.

Destinataris: Grup classe

Desenvolupament:

La primera setmana de classe contestem el questionari:

1. Elabora una llista de totes les activitats que sols fer en un dia. Classifica-les en temps de treball, tems de no treball i temps lliure. D’aquestes ultimes assenyala quines consideres que caben dins de la definició d’oci. (Act. 2 pg. 178 )

2. Fas alguna activitat d’esbarjo personal com ara esport, natació, aerobic, yoga… o passatemps especial com escoltar música, anar al cine...?
3. Dinamitzes grups de persones, nens en esplais, adults com a voluntari/a?

Al llarg de les dues primeres setmanes de classe,

A classe d’informatica hem de crear una entrada al blog de classe explicant PRIMER: el primer punt del questionari anterior i SEGON una dinamica per compartir el nostre oci personal -música, lectura, cine, dibuix, pintura, aerobic, meditació, yoga, aromaterapia, massatge, ball, esport…


La segona setmana de classe,

Cada alumne ha de triar una parella amb qui treballar i exposar el seu treball. El dia de la presentació, a segones hores de les sessions dobles, per torns, un dels alumnes farà la seva exposició oral i dinamica mentre l’altre li fa de suport i vicerversa.

Les presentacions es faran durant els mesos d’ octubre, novembre i desembre. En el cal.lendari adjunt o be durant la SORTIDA TUTORIAL.
2A APD Parella i
data de presentació
Dinàmica
2B APD Parella i
data de presentació
Dinàmica


1 Octubre 2018



4 Octubre 2018



8 Octubre 2018



11 Octubre 2018



15 Octubre 2018



18 Octubre 2018



22 Octubre 2018



25 Octubre 2018



29 Octubre 2018



8 Novembre 2018



5 Novembre 2018



15 Novembre 2018



12 Novembre 2018



22 Novembre 2018



19 Novembre 2018



29 Novembre 2018



26 Novembre 2018



13 Desembre 2018



3 Desembre 2018



20 Desembre 2018



10 Desembre 2018





17 Desembre 2018




A la cloenda, els alumnes faran una valoració escrita i oral de les intervencions dels companys

AVALUACIO/CONCLUSIó:


S’han complert els objectius establerts i en quina mesura?


Indico amb colors el teu TEMPS DE TREBALL/escola (blau), i TEMPS DE NO TREBALL, Activitats obligatòries, tasques domèstiques, desplaçaments, compres bàsiques, hàbits d’higiene, obligacions socials, necessitats físiques... (vermell), temps lliure (taronja) i OCI (groc).

illuns
Dimarts
Dimecres
Dijous
Divendres
Dissabte
Diumenge
8am a 15:15 h


preparar classes
corregir proves




Preparar classes
corregir proves


COMPRES
TASQUES DOMESTIQUES








DINAR AMB FAMILIA
DINAR AMB FAMILIA
14:15 a 21:35 h
15:15 a 21:35 h


JORNADA LABORAL




















JORNADA
LABORAL




JORNADA
LABORAL




JORNADA
LABORAL
15:15 a 18:15


JORNADA
LABORAL




NADAR


SQUASH


PASSEJAR


CINE


TEATRE
Preparar classes
corregir proves


NADAR


SQUASH


PASSEJAR


CINE


TEATRE
21:35 a 22:30 h
caminar a casa
higiene personal


caminar a casa
higiene personal


caminar a casa
higiene personal


caminar a casa
higiene personal




LLEGIR – PEL.LIS
LLEGIR – PEL.LIS
LLEGIR – PEL.LIS
LLEGIR – PEL.LIS






22:30 a 8h


DORMIR




















DORMIR




DORMIR




DORMIR




DORMIR




DORMIR




DORMIR
















LA MEVA DINAMICA:
TITOL:
OBJECTIUS:

DESENVOLUPAMENT:

MATERIAL:

AVALUACIO/CONCLUSIO:


No comments:

Post a Comment