TITOL: EL QUE MES EM MOTIVA ES...
OBJECTIUS
- Comprovar els coneixements i l’experiencia de part dels
continguts del MP per part dels alumnes
- Reflexionar sobre els conceptes d’aprenentatge i motivació,
- Compartir experiencies d’oci personals i si aquesta experència
pot ser util en APD.
- Establir un cal.lendari de presentacions personals i per
parelles sobre aquesta UF que posi en pràctica els quatre RA del
MP, és a dir,
1.Organitza
l'entorn d’intervenció relacionant les necessitats socials de les
persones en situació de dependència amb les activitats grupals del
pla de treball.
2.Realitza
l’acompanyament en les activitats socials relacionant els recursos
comunitaris amb les necessitats de les persones en situació
dedependència.
3.Aplica
estratègies i tècniques d’animació grupal en la institució
analitzant les necessitats de les persones en situació de
dependència.
4..
Realitza el seguiment de les intervencions de suport en l’animació
grupal relacionant la informació extreta de diferents fonts amb els
instruments i protocols d'avaluació.
Destinataris:
Grup classe
Desenvolupament:
Al
llarg de les primeres setmanes de classe contestem el questionari:
1.
Explica
amb un exemple per què estan relacionats directament motivacio i
aprenentatge (Act.
4
pg. 17)
2.
Fas alguna activitat d’esbarjo personal com ara esport, natació,
aerobic, yoga… o passate especial com escoltar música, anar al
cine...?
3.
Dinamitzes grups de persones, nens en esplais, adults com a
voluntari/a?
A
classe d’informatica hem de crear una entrada al blog de classe
explicant PRIMER: el primer punt del questionari anterior i SEGON una
dinamica compartint
allò que més ens motiva a nosaltres
-música,
lectura, cine, dibuix, pintura, aerobic, meditació, yoga,
aromaterapia, massatge, ball, esport…
Cada
alumne ha de triar una parella amb qui treballar i exposar el seu
treball. El dia de la presentació, a segones hores de les sessions
dobles, per torns, un dels alumnes farà la seva exposició oral i
dinamica mentre l’altre li fa de suport i vicerversa.
Les
presentacions es faran durant els mesos d’ octubre,
novembre, desembre i
gener
en
el calendari adjunt o be durant la SORTIDA TUTORIAL.
1A APD Parella i
data de presentació
|
Dinàmica
|
1 Octubre 2018
|
|
8 Octubre 2018
|
|
15 Octubre 2018
|
|
22 Octubre 2018
|
|
29 Octubre 2018
|
|
5 Novembre 2018
|
|
12 Novembre 2018
|
|
19 Novembre 2018
|
|
26 Novembre 2018
|
|
3 Desembre 2018
|
|
10 Desembre 2018
|
|
17 Desembre 2018
|
|
14 Gener 2019
|
|
21 Gener 2019
|
|
28 Gener 2019
|
|
A
la cloenda, els alumnes faran una valoració escrita i oral de les
intervencions dels companys
AVALUACIO/CONCLUSIó:
S’han
complert els objectius establerts i en quina mesura?
No comments:
Post a Comment