Monday, September 17, 2018

MR 1819 APD MP4 UF1 NF1 El que mes em motiva es... (Act. 4 pg. 17)


TITOL: EL QUE MES EM MOTIVA ES...

OBJECTIUS
- Comprovar els coneixements i l’experiencia de part dels continguts del MP per part dels alumnes
- Reflexionar sobre els conceptes d’aprenentatge i motivació,
- Compartir experiencies d’oci personals i si aquesta experència pot ser util en APD.
- Establir un cal.lendari de presentacions personals i per parelles sobre aquesta UF que posi en pràctica els quatre RA del MP, és a dir,
1.Organitza l'entorn d’intervenció relacionant les necessitats socials de les persones en situació de dependència amb les activitats grupals del pla de treball.
2.Realitza l’acompanyament en les activitats socials relacionant els recursos comunitaris amb les necessitats de les persones en situació dedependència.
3.Aplica estratègies i tècniques d’animació grupal en la institució analitzant les necessitats de les persones en situació de dependència.
4.. Realitza el seguiment de les intervencions de suport en l’animació grupal relacionant la informació extreta de diferents fonts amb els instruments i protocols d'avaluació.

Destinataris: Grup classe

Desenvolupament:

Al llarg de les primeres setmanes de classe contestem el questionari:

1. Explica amb un exemple per què estan relacionats directament motivacio i aprenentatge (Act. 4 pg. 17)
2. Fas alguna activitat d’esbarjo personal com ara esport, natació, aerobic, yoga… o passate especial com escoltar música, anar al cine...?
3. Dinamitzes grups de persones, nens en esplais, adults com a voluntari/a?

A classe d’informatica hem de crear una entrada al blog de classe explicant PRIMER: el primer punt del questionari anterior i SEGON una dinamica compartint allò que més ens motiva a nosaltres -música, lectura, cine, dibuix, pintura, aerobic, meditació, yoga, aromaterapia, massatge, ball, esport…

Cada alumne ha de triar una parella amb qui treballar i exposar el seu treball. El dia de la presentació, a segones hores de les sessions dobles, per torns, un dels alumnes farà la seva exposició oral i dinamica mentre l’altre li fa de suport i vicerversa.

Les presentacions es faran durant els mesos d’ octubre, novembre, desembre i gener en el calendari adjunt o be durant la SORTIDA TUTORIAL.


1A APD Parella i
data de presentació
Dinàmica


1 Octubre 2018



8 Octubre 2018



15 Octubre 2018



22 Octubre 2018



29 Octubre 2018



5 Novembre 2018



12 Novembre 2018



19 Novembre 2018



26 Novembre 2018



3 Desembre 2018



10 Desembre 2018



17 Desembre 2018



14 Gener 2019



21 Gener 2019



28 Gener 2019


A la cloenda, els alumnes faran una valoració escrita i oral de les intervencions dels companys

AVALUACIO/CONCLUSIó:


S’han complert els objectius establerts i en quina mesura?


No comments:

Post a Comment