Objectius:
- motivar als alumnes en el sentit de que tothom tenim habilitats especials d'una manera o altra.
- incrementar el coneixement entre els participants i els participants sobre si mateixos,
Destinataris: grup classe
Desenvolupament:
Un test d'intel.lències múltiples serveix per saber de quina manera els agrada aprendre a la majoria dels alumnes, també per saber quines habilitats dominen i fins i tot podrien motivar als seus companys a aprendre.
test IM de 35 preguntes
Agrupar els alumnes in IM dominants i demanar que es preparin una activitat per ensenyar a un altre grup o a tot el grup classe.
Suggeriments:
Lingüística: Explicar un acudit, una anècdota, un conte...
Alumnes:
interactuen amb (ensenyen a) un altre grup, o el grup classe:
Interpersonal: Dramatitzar un acudit, una anècdota, un conte...
Alumnes:
interactuen amb (ensenyen a) un altre grup, o el grup classe:
Intrapersonal: Explicar una experiència personal, les emocions que li van provocar i quin sentiment o record li va deixar aquella experiència. Dirigir una sessió de relaxació.
Alumnes:
interactuen amb (ensenyen a) un altre grup, o el grup classe:
Kinestèsica: Ensenyar una coreografia, un ball o una sessió d'aeròbic o kick-boxing.
Alumnes:
interactuen amb (ensenyen a) un altre grup, o el grup classe:
Musical: Ensenyar una cançó, un ritme de percussió amb peus i mans, o body-dub,
Alumnes:
interactuen amb (ensenyen a) un altre grup, o el grup classe:
Logic-matemàtica: Ensenyar a completar un puzzle, un cub rubbick,
Alumnes:
interactuen amb (ensenyen a) un altre grup, o el grup classe:
Naturalista: Ordenar les taules de la classe amb precisió, ordenar i classificar objectes personals dins d'un bolso, o maleta, o calaix; fer un mandala amb objectes quotidians.
Alumnes:
interactuen amb (ensenyen a) un altre grup, o el grup classe:
Visual-Espaial: fer fotografies significatives de cadascú, és a dir, que reflecteixin el caràcter de la persona, o fer una composició visual, o un dibuix.
Alumnes:
interactuen amb (ensenyen a) un altre grup, o el grup classe:
fer fotografies de totes aquestes actuacions per tal d'aprofitar-les alhora d'explicar els continguts teòrics de la UF.
No comments:
Post a Comment